Bir yanda işkence bir yanda küfür! Zorla 'Atatürk' ve 'CHP' dedirttiler

Afyonkarahisar'da 3 kişi kemer ve demir sopalarla dövdükleri mültecilere zorla "Atatürk" ve "CHP" dedirtti.

Bir yanda işkence bir yanda küfür! Zorla 'Atatürk' ve 'CHP' dedirttiler

Afyonkarahisar'da 3 kişi kemer ve demir sopalarla dövdükleri mültecilere zorla "Atatürk" ve "CHP" dedirtti.

05 Mayıs 2019 Pazar 15:56
Bir yanda işkence bir yanda küfür! Zorla 'Atatürk' ve 'CHP' dedirttiler
banner310

İzleyenlerin içini sızlatan görüntüler Afyonkarahisar'dan geldi.

Küfür edip kemerle vurdu

Görüntülerde 3 kişinin mültecilere yaptığı işkence görülüyor.

Eline aldığı kemer ve demir sopayla mülteciye vuran cani, bir yandan da küfür ediyor.

Zorla 'Atatürk' ve 'CHP' dedirttiler

İşkence sonrasında ise mültecilere zorla "Atatürk, CHP ve altı ok"dedirtiliyor.

Görüntülerin devamında ise işkence uygulanan aynı mülteciye, "En büyük Atatürk, Ne mutlu Türk'üm diyene" gibi ifadeler kullandırılıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mele 2019-05-06 07:03:10

Hayırdır siz CHP limisiniz ki avukatlığını Yapıyorsunuz. Pirifani seni hiç gözüm tutmuyor

Avatar
pirifani 2019-05-06 17:27:38 @Mele

chpli degilim! ancak siyasette bu tip komplolar devamli yapilir,bunu bildigim icin secim sonrasi chp aleyhine yapilan bir komplo olabilecegini dusunuyorum. bak iste evde oturdunuz oz vermeye gitmediniz sonunuz boyle olur der gibi duruyor. yukardaki ifademde de belirtmeye calistim chp elinde firsat varken cooook daha fazlasini yapmisti muhtemelen bundan sonra da yaparlar ancak muslumanin fitneyle iftirayla isi olmayacagi konusunda hassasim. firavunu kotulemek iicin bile ona ibne demek elimizde delil yoksa haksizlik olur.unutmayin yalan dolan hile neticede sahibinin ayagina dolanir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
rolcü 2019-05-06 13:48:51

rol yapıldıgını söyeyenler bir rol de siz yapsanıza o garibin yerinde siz olabilirsiniz mesela

Avatar
c.sonmez 2019-05-05 17:24:11

kesinlike bunlar chpli değil.bu sağ gruplar tarafından proveke edilmek icin yapılmış bir olay.hükümetin oyları kayıyor ve eksiliyor bu tür şeylerdede hata yaptılar ve o yüzden proveke edilmiş bir olay kesinlikle....

Misafir Avatar
Manyak 2019-05-08 13:16:11

Büyüyünce anne babası gibi ak Paris'i olacaksa 4 yaşındaki çocuğa tecavüz edilebilir diyen de mi sağ grupların provakasyonu idi. Din iman olmayınca her pislik oluyor işte adamda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ENVER 2019-05-08 08:47:12 @c.sonmez

önce güzel empati yapın,demek ki ülkede kimler kimlere hizmet ettiğini çok iyi biliyorsunuz? osmanlıyı yıkan zihniyet cumhuriyet döneminde ilk partiye altarnetif parti kurulunca ikinci parti ve kurucularını bir delinin menemendeki olayını bahane ederek hem partiyi kapattılar,hem partilileri idam ettiler hem de binlerce alimi astılar değil mi?ya sonra ki her darbe de aynı değil mi?bu chp bu topluma dinsizlik,batılın kuklası,sömürgecilerin daha rahat hareket alanına döndürmedi mi.?ümmeti parçalatanların ve sebep olup onlara yem edenlerin vebali ahirette ağır olacaktır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirifani 2019-05-05 20:17:00 @c.sonmez

chp gelirse boyle seyler olurla korkutma taktigi gibi duruyor. zaten ellerine firsat gecerse daha da fazlasini yapacak bir potansiyelleri olmustur ancak bu olay komplo gibi duruyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Enver 2019-05-08 16:57:00