Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
maaahhhmuuuutttttt:))) 2019-11-02 21:16:34

bunların müceddit deyip büyüttüğü, önünde el pençe divan durdukları adam bu mu yaa. yuhh bee. bunlar vatikanın veliler ordusu. dinihaber kızıyorduk size ama haklıymışsınız. demek okumuşsunuz görmüşsünüz . biz okumaynca göremedik. bunlar iyi deyince biz de iyi sandık bu cahil adamı.

Avatar
pirifani 2019-11-03 09:09:40

rabita ve tevessul aynen boyledir. https://bloggingtheology.com/2019/11/02/my-atheist-friends-be-like/

Avatar
pirifani 2019-11-03 00:08:54

tam suleymancilara isinmisken nereden cikti bu malmut? burada tasavvuf geleneginde cokca gordugumuz yazdiklari kitablari peygambere tasdik ettirip insanlardan gelecek itirazlari onceden engelleme yoluna gitmektedirler.peygamberin tefsir yaz dedigi kisinin tefsirini tenkid etmek kimin haddine?iste gordugunuz gibi birbirlerine dusman da olsalar hepsi ayni pisliktir. birisi kitablarim bana yazdiriliyor der,digeri bana tefsir yazman emredildi der,digeri mudanyada javada peygamberlerle toplanti yapar vs bunlarin yalan ve palavralarinin sonu yoktur.insanimizin islami konulardaki cehaleti ve kuran merkezli bir islami anlayisin toplumda olamamsi insnalrin bu sapiklara inanmasinin baslica sorumlusudur.zaten bunlarin buyuk cogunlugu mensublarini ya cocuk yasta actiklari egitim kurumlarinda veya okuma kulturu gelismemis olan insanlardan devsirmektedirler.dinini bilen bir ilahiyatcinin kalkip da bu tarikat haktir diyerek baglandigini goremezsiniz.ancak sonradan ilahiyatlara sizdirilanlar ayri.

Avatar
pirifani 2019-11-03 12:39:27

malmut insanlari sadece ateizme ve deizme degil ayni zamanda feminizme surukluyor. fehmi bunu da goz ardi etmesin.

Avatar
Safa 2019-11-04 01:41:06

söz konu şahısın huzurunda bir an durmak yüz rekat nafile ibadetten daha hayırlıdır şeklinde hocalarının beyanı var. tek kelime yazıklar olsun. i̇şte bu video onların iç yüzü çok güzel izah etmiş, helal olsun. bunların peşinden gidenlerede yuh olsun.

Avatar
fetöcüler 2019-11-02 21:25:12

ali erbaşın dinihaberi neden kapadığını yeni yeni anlıyoruz. kendi de ehli sünnetçi olan beyfendi tarikatları deşifre eden dinihaberleri kapatarak onların değirmenine su taşıdı. ali erbaş ve ardında duran erdoğan elbet bunun hesabını dünya ve ahrette Allaha vereceksiniz.

Avatar
sebo haklı imiş 2019-11-02 21:17:22

sabahattin önkibar oturan öküz mü boğa mı ne demişti buna. haklıymış. bu ne ya. bunlar zır cahil. çocuklarınız tarikat okullarından medreselerinden alın kardeşim

Misafir Avatar
pirifani 2019-11-03 00:10:01 @sebo haklı imiş

osuran domuz deseydi keske!

Beğenmedim! (0)
Avatar
salih 2019-11-07 23:45:55

tabı yaaa onlar hadislerden sunnetlerden ornek vererek anlatmıslar ciltler dolusu onlarınkı yanlışta senın cımbızlayarak secip kafandan uydurdugun fıkırler dogru. senın beynındekı dınemı uyalaım yanıi...