Cübbeli Ahmet talimatı duyurdu: 'Mahmut Ustaosmanoğlu FETÖ liderine "Hocaefendi!" diyeceksiniz'

Cübbeli Ahmet lakaplı Ahmet Ünlü'nün FETÖ lideri hakkında Mahmut Ustaosmanoğlu tarafından aktarılan övgü dolu sözler gündeme bomba gibi düştü.

Cübbeli Ahmet talimatı duyurdu: 'Mahmut Ustaosmanoğlu FETÖ liderine "Hocaefendi!" diyeceksiniz'

Cübbeli Ahmet lakaplı Ahmet Ünlü'nün FETÖ lideri hakkında Mahmut Ustaosmanoğlu tarafından aktarılan övgü dolu sözler gündeme bomba gibi düştü.

18 Eylül 2019 Çarşamba 11:39
Cübbeli Ahmet talimatı duyurdu: 'Mahmut Ustaosmanoğlu FETÖ liderine "Hocaefendi!" diyeceksiniz'
banner310

Bu günlerde tasavvuf/tarikat erbabının, "Osmanlı tasavvufla ayakta kaldı... Savaşları tarikatçılar kazandı... Tarikatçılar olmasa ülke biterdi..." deyip bol keseden üfürdüklerine bakmayın.

Osmanlının çöküş süreci, tasavvufun medreselere hakimiyeti ile başladı. Osmanlının parçalanıp dağılması ve Abdülhamit Han'ın tahtan indirilmesi sürecinde de herkesin hatırlayacağı gibi tasavvufçuların kontrolündeki Yeniçeriler ile tarikatçıların isyanları etkili oldu. En son 31 Mart Vakası olarak tarihe geçen tarikatçı ayaklanması sonrasında Abdülhamit tahtından indirilip Selanik'e sürgün edildi.

Türkiye Cumhuriyetinde var olan tarikatçıların da mallarına mal, imtiyazlarına imtiyaz katıp dünyada tanınmış tek bir alim, hukukçu, matematikçi, düşünür, yazar, yorumcu, siyaset bilimci yetiştirememesi de her daim bukalemunluk peşinde koşmaları ve sürüngen bir hayatı tercih etmelerindendir.

Bu gerçeklerden hareketle dini hurafe ve bidate boğan tasavvuf erbabı fakihlerce EHLİ DELALET olarak nitelendirilirken bu DELALET FIRKALARININ DA İBAHİYYE MEZHEBİ yakıştırması yapılmıştır. Neden denilecek  olursa tasavvuf/tarikat ehli her hal ve şartta kendi yanlışını/sapıklığını/küfrünü/şirkini ne yapar eder kitabına uydurur, yüzüne tükürülse çok şükür yağmur yağdı der ve utanmadan yoluna devam eder. Başkalarını MEZHEPSİZ olarak nitelendiren TASAVVUF/TARİKAT erbabının kendisinin mezhepsiz olduğunu belki çoğu okurumuz yeni öğrenmiştir. 

***

Bulduğu her fırsatta Hayrettin Karaman başta olmak üzere tarikatçı olmayan her alime FETÖcü yaftası vuran Cübbeli ile tarikatçıların iğrenç halleri her gün bir yeni delille bir bir ortaya çıkıyor. 

Her çıkan delil sonrası kıvırmakta mahir tarikat/tasavvuf erbabının bu hali dansözleri bile kıskandırıyor. 

İşte Cübbeli Ahmet'in "Fetullah Gülen hainine Mahmut efendileri tarafından hocaefendi denilmesi talimatını" aktaran o video:

 

Malum, İsmailağa cemaatine göre Mahmut amca bunların gece ne halt yediklerini bilen, sabah namazına kaldıran, müridlerin her türlü sırrına vakıf olup aralarında gayb perdesinin kalktığı ulu ilah(!)... Cübbeli Ahmet'e göre ise Mahmut Ustaosmanoğlu, Azrail'i kovacak kadar meleklere lafı geçen biri...  Yani Azrail, Mahmut Ustaosmanoğlu'nun sözüyle hareket edip geri döndüğüne göre bunun anlamı şu oluyor ki Mahmut Ustaosmanoğlu haşa Allah... 

Çünkü aşağıdaki ayetlere bakıldığında Azrail'in sözünü dinlediği varlık ancak Allah'tır:

“Ve melekler: 'Biz ancak, Rabbinin buyruğuyla ineriz. Geçmişimiz, geleceğimiz ve aralarındaki herşeyimiz O'nundur, yani O'nun emrine tabidir ve Rabbin asla hiçbir şeyi unutmaz.” (Meryem, 64)

“Onlar (Melekler), söz ile O’nun (Allah’ın önüne) geçmezler. Ve onlar, O’nun (Allah’ın) emriyle amel ederler.” (Enbiya, 27)

Şimdi haşa Allah olan bir varlık ki Kur'an'da yerlerin ve göklerin sırlarını bilen olduğuna göre Mahmut Ustaosmanoğlu da yerlerin ve göklerin sırlarını biliyor ama Fetullah Gülen'in 40 yıldır yaptığı ihaneti göremiyor, duyamıyor. Aksine bir de EHLİ SÜNNET deyip ONA HOCAEFENDİ DEYİN deyip suçuna arka çıkıyor. 

Okurlarımız bize kızmasın! Bu ayetler olmasa bile tasavvuf denen batıl dinde GAVS kelimesinin anlamına bakacak olurlarsa göreceklerdir ki GAVS zaten Allah'ın yaratma sıfatına ortak yarı ilah mesabesinde ŞARLATANLARA verilen bir isim...

Okurlarımıza tekrar tekrar hatırlatıyoruz: EHLİ SÜNNET adı altında yapılan hareket uluslararası bir projedir. FETÖ nasıl İslami kavramları yerle bir ettiyse şu an sırada tarikatlar eliyle EHLİ SÜNNET kavramının içine boşaltılmaktadır. Bakmayın tarikatçıların FETÖ düşmanlığına... Sadece deşifre olmama adına EHLİ SÜNNET kardeşlerine en iyi tekmeyi vuruyorlar. Yoksa aralarında en ufak bir ayrılık bulunmuyor. 

Son Güncelleme: 20.10.2019 01:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pirifani 2019-08-27 08:59:03

defalarca yazdim tasavvuf islam disi bir dindir tarikatlar da bu dinin mezhebleridir. ve her tarikatin kendine ait bazi ozellikleri vardir ki muntesiblerine sirayyet eder.bunun icin a tarikatindan birisiyle tanisirsaniz ayni tarikatin baska uyelerini de tanimis olursunuz.her tarikat sadece bazi ayetler ve hadisler uzerine yogunlasir ve hepsinin digerlerinden ayri metodlari vardir.ancak yukardaki videodaki gorulen zat tasavvufun ve tarikatin en dibe vurmus sekillerinden biridir.dilimizi ve kalvyemizi kirletmeden kendilerini tam aolarak anlatmamiz mumkun olmadigi icin gerisini okuyuculara havale ediyorum.

Avatar
Karaca 2019-08-27 04:41:37

Bu video yeni değil. Kaç yıl önceki videoyu koymussunuz.art niyetlisinjz.ona bakarsan suan basimizdaki zat ne istediler de vermedik diyordu. Gel ertik bu hasret bitsin diyordu. Onlari da yayınlayın...

Misafir Avatar
Safa 2019-10-13 23:16:33 @Karaca

adı pisliksiniz olan kardeşim. aldığınız terbiye bu mu? demek tarikatlar insanlara ahlak ve terbiye veremiyormuş. sevdiğin hata yapamaz mı? evet bu konuda hatalıdır desene kardeşim. yanlışa yanlış demeliyiz. biraz kendimizi sigaya çekelim. hakaret etme eleştir derim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vaiz 2019-08-27 15:12:41 @Karaca

video eski olması yanlışı örtmez....
17/25 sonrası ve öncesi̇ fetöcüleri̇n Allah belasini versi̇n (desen kaç kişi amin der)
öyle tari̇h falan koymayla ki̇mse kendi̇ni̇ aklamasin, ne i̇stedi̇nde vermedi̇k di̇yen ve onun yalakaları kahraman di̇ğerleri̇ hapi̇ste , geçin bu işleri...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
pisliksiniz 2019-08-27 10:01:07 @Karaca

karaca denen alçak herif, senin cübbeli değil miydi ekranlarda köşelerde hayrettin karaman, mehmet görmez, mustafa islamoğlu ve diğer ilahiyatçılara fetöyü övdü, toplantılarına katıldı deyip sataşan. o zaman niye çıkıp zamanında herkes aldandı kapatın demedin. cübbeliye gelince mahmut ustaosmanoğluna gelince eski video haaa. ahlaksız tasavvufçu. pisliksiniz kanalizasyonsunuz.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Safa 2019-10-13 23:21:20

desene siz efendi hazretlerinin dini üzeresiniz. efendiye mutlak iteat öyle mi ? çünkü efendiler asla yanlış yapmaz !!!

Avatar
pirifani 2019-09-18 13:15:18

kendilerine ledun ilmi verilmis Allah dostlarinin hali iste butun acikligiyla ortada. ruyalarinda peygamberlerden direktif alirlar uykularinda ve uyanikken insanlarin ic yuzlerini gorurler iste netice budur.gormek isteyen gorur.uyanmak isteyen uyanir.hicbirinin farki yoktur.tv de her derde deva ilac satan sahtekarlar gibi ne yuzleri kizarir ne de laf altinda kalirlar.kabahat sahte ilacta degil her zaman ilaci dogru kullanamayan zavallilardadir.bu pestemallilar daha yuzlerce defa yanilsalar da ir yolunu bulup muritlerini kandirirlar ve mutlu ederler.ahirette de sefaat edecekler ya.

Avatar
Muhammed 2019-08-27 06:52:21

Halen Akıllanmadınız.Hain birine hocaefendi denilir mi?Seni hspsede attılar,iftirada attılar.Darbede yaptılar,halen Hocaefendi!?

Misafir Avatar
vaiz 2019-09-18 13:33:48 @Muhammed

cübbeli ,menfaat için her şeyi der

Beğenmedim! (3)
Avatar
Baba 2019-08-28 11:04:41

Hersey aslına döner, dönecektir, yalancıların yalanı yüzlerine carpilacaktir, bugün yalancılar doğru söyler gözüküyor, hırsıza hazine teslim edilmiş Fetöcüler baskalarina Fetocu diye suçluyor. 40 yıldır Gülen denen adama Münafık diyenler bu Fetocu diye itham ediliyor. Yalancılar duzenbazlar var diye hakikat reddedilmez. Tarikat haktır, peygamberimize Hz. Ebubekir ve Hz. Ali vasitayle bu güne kadar gelmiştir sizler yada materyalistler inkar ediyor diye olmayacak degildir.

Nitekim Cenabı Allah kitabında nefsi: levvâme, mülheme, mutmainne, râdiye ve mardiyye diye de tavsif ediyor
Cenabı Hak bütün nefisler mutmain derecesine çıkmadan cennetine almiyacagini bildiriyor doğrusunu Allah bilir.

Misafir Avatar
pirifani 2019-08-28 13:17:38 @Baba

sayin baba hz ebubekir ve hz ali vasiytasiyla geldigi idda edilenlerin hepsi palavradir. sonradan uydurmadir.bunlar uydurmalarina bir sened mesned uydurup halki kandirmak icin uydurulus uydurmalardir.tarikatlarin bahsettigi silsilelerin asli astari yoktur.biraz arastirin.ayrica kuranda bahsedildigini idda ettiginiz nefis tabakalari size ogretilenle hic alakasi olmayan bir konudur.tasavvufcular kuranla her zaman dalga gecer ve istismar ederler dogru durust birkac tefsir alip karsilastirmali olarak inceleyin.kuranin durdugu yerde durun kurana soylemedigini soyletmeyin.kuran size ve seyhlerinize tabi olsun diye indirilmedi.peygamberler dahil herkes kurana teslim olsun diye indirildi.tarikat sonradan cikmistir sadece bu acidan bile tarikat haktir denilemez.kaldi ki inanc ve uygulamalari acisindan tarikat kufurdur sirktir tovbe edip musluman olmadan olurseniz ebediyyen cehennemde kalirsiniz.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Safa 2019-10-16 12:34:57

beğenmediğiniz ve kuranla sizin yolunuzun yanlışlığını açıkca ortaya koyan hocalara sapık zındık demek eleştirimi hakaretmi? i̇ble boynunun bağlı olduğunu ipin ucununda şeyhlerine bağlı olduğunu onun izni olmadan konuşulamayacağı açıkca itiraf ediyor. pes doğrusu.

Avatar
Hakikat 2019-08-28 10:33:10

Siz Allah dostlarina dil uzatıyorsunuz bu söylediklerinizin hepsinin cevapi vardır sizler ortaligi karıştırmak ve cevap bulamayınca hakaret etmekten başka ne yaparsınız örnek olarakta yukarıda yapılan yorumlara verilen cevaplar siz böyle inanın bizde böyle inanıyoruz yarın huzuru mahşerde görüşürüz. Esselam
ADMİNİN YORUMU: AHMAK DEYİNCE KIZIYORSUNUZ. NE DESEK BİLEMİYORUZ. NE DEMEK SİZ ÖYLE İNANIN BİZ BÖYLE İNANARLIM. SENDE KUR'AN'A TABİ OLACAKSIN BİZ DE VE ALLAH'IN EMRETTİĞİ ŞEKLİYLE İNANACAĞIZ. SONRA ORTADA ALLAHIN ORTAK KELİMESİNDE BİR ARAYA GELECEĞİZ. KALEM SURESİNİ İYİ OKU. SENDEN BAHSEDİYOR. NE DEMEK SEN ÖYLE BEN BÖYLE. SENİN İNANDIĞINI ALLAHIN ONAYLADIĞINA DAİR BİR SENET Mİ VAR ELİNDE

Misafir Avatar
pirifani 2019-08-28 13:24:30 @Hakikat

insanlarin Allah dostu olup olmadiklarini nasil anliyorisniz.bu konuda siz mi haklisiniz yoksa sizin Allah dostu bildiklerinize sahtekar gozuyle bakip baskalrini Allah dostu bilenler mi hakli.bakin dunyada binlerce tarikat ve cemaat var ki siz isimlerini bile duymamisinizdir aynen onlar da sizinkilerin ismini duymamistir.muhammed esittir Allah diyen nasil alalh dostu olur?bunu diyeni alim bilen musluman bilen nasil Allah dostu olur?sadece bu mi?ete kemige burundum mahmud olarak gorundum ne demek?azraili geri yollamak ne demek?vahyi perde arkasindan peygamber veriyordi ne demek?arkadas siz islami bilmediginiz icin son derece pis mahluklar tarafindan fena sekilde kandiriliyorsiniz.biraz arastirin.bu insanlar sizin ateist laik dediklerinizden kat be kat asagilik mahluklardir ki onlar inanmadiklarin acik acik soylerken dini de dunyalarina alet etmiyorlar.varin gerisini siz dusunun.

Beğenmedim! (4)