Menzilcilerin ilah gördüğü Gavsın hastanedeki lüks yaşamı göz kamaştırdı

Tasavvuf erbabının "Gavs" kelimesinin Allah'ın uluhiyet sıfatlarını içeren anlamından habersiz ilim yoksunu Menzil cemaatinin lideri Allah ile ilahlık yarışına giren ve ortak olan sözde “Gavsı” Abdulbaki El-Hüseyni'nin, hastane odasında çekilen bir fotoğrafı medyaya düştü

Menzilcilerin ilah gördüğü Gavsın hastanedeki lüks yaşamı göz kamaştırdı

Tasavvuf erbabının "Gavs" kelimesinin Allah'ın uluhiyet sıfatlarını içeren anlamından habersiz ilim yoksunu Menzil cemaatinin lideri Allah ile ilahlık yarışına giren ve ortak olan sözde “Gavsı” Abdulbaki El-Hüseyni'nin, hastane odasında çekilen bir fotoğrafı medyaya düştü

02 Aralık 2019 Pazartesi 11:28
Menzilcilerin ilah gördüğü Gavsın hastanedeki lüks yaşamı göz kamaştırdı
banner310

Bir hastane odasında çay içerken görülen Menzil liderinin bulunduğu odanın şatafatlı görüntüsü "pes" dedirtti. Tartışmalara neden olan hastane odasında varaklı süslemeler, lüks halı ve duvar kağıdının olması dikkat çekiyor.

Tarikat liderinin yattığı Emsey Hastanesi ise cemaatin Pendik’te yaptırdığı bir hastane olmasıyla biliniyor.

Hüseyni’nin Temmuz ayında ziyaret ettiği hastanede şeyhe takkeli ve el pençe divan duran doktorların “Gavs’ım” şeklinde hitap ettikleri duyulmuştu.

Tasavvuftaki "Gavs ve Kutup" un anlamına bakıldığında Allah'ın sıfatlarından rol çalmak olduğu apaçık görülüyor. Sözde EHLİ SÜNNET savunuculuğu altında Müslümanları peşine takan Tasavvuf, tam bir şeytan yolu... Liderlerinin isminden başlayarak aşağıya doğru yayılan bu batıl dinin her tarafı küfür ve şirk unsurları ile dolu... 

Mehmet Emin Akın bir sohbetinde "Gavs ve kutbun" ALLAH demek olduğunu açıklayarak tasavvuf dinindeki kandırılan müslümanları uyarmıştı. 

Müridler yalın ayak sırtı çıplak Menzil'i yol edinip sözde nefis terbiyesi adı altında ağalara bedava ve sigortasız kölelik yaparken şeyhlerinin keyfine diyecek yok! Kuru ekmek yiyen bir kadının karnına açlıktan taş bağlayan oğul peygamber hikayeleri ile avutulan, kandırılan milyonlar ve onların sırtından lüks yaşam süren mürşitleri...

Din adamları ve paryalar şeklinde oluşan tasavvuftaki kast sistemini en güzel anlatan o fotoğraflar:

Son Güncelleme: 02.12.2019 11:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muhammet Ünal 2019-12-02 20:41:24

Karun gibi yaşayıp bir lokma bir hırkaya razı olmayı telkin eden bu tiplere uşaklık edenler olduğu sürece Allah ile aldatmaya devam edecekler

Misafir Avatar
Visal nida 2019-12-03 00:10:07

Oku...
Kur'anda islamda bu vb var mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirifani 2019-12-02 12:04:25

yolculuk yaptiklarinda ucagin hangi bolumunde seyahat ederler? concordla ucan abileri de taniriz biz.

Avatar
Kolpaci 2019-12-02 13:35:23

Peygamberimizde böyle mi yaşamış,çok yazık

Avatar
Mutasavvıf 2019-12-02 22:27:10

Bu konuşan hoca malumatı-lfuruş okumuş okuş yığmış yanlızca yığmakla meşgul olmuş ilimden hiç istifadesi olmamış sui zan ve kurgularla tasavvufu acımasızca eleştiriyor tıpkı seleyiz diyen vehhabiler gibi sadece duyumlara dayanarak büsbütün tasavvufu ve onun ileri gelenlerini kafirlikle suçluyor birde ilahlık iddiasında bulunduklarını iddia ediyor.ilmin bir meleikesi vardır. Ama bu adamda bu yok. Birde diyanet camiasına hitap ediyor gibi görünüyorsunuz lakin hiç alakanız. Bu ülkenin bu milletin iki düşmanı var biri cehalet diğeri ise kendisini Allah yerine koyup insanları sınıflara ayırarak yargilayanlar

Misafir Avatar
müslüman 2019-12-03 12:13:12 @Mutasavvıf

şu kafayı bırakın artık. Allahın verdiği müslüman adı dışında yanınıza, altınıza veya üstünüze aldığınız tüm vasıflar ümmeti parçalıyor. ne demek tasavvuf. aç dinihaberin cemaatler bölümündeki haberlere bak. islam bu mu birader. yalan, iftira, hurafe, cahillik, ahlaksızlık ne varsan tasavvufta. bir güzel ahlak deyip kendilerini kamufle etmeleri yok mu deli oluyorum. kur'an yetmedi adam olmanıza, peygamber yetmedi de şu salak mürşitlerinizle mi adam olduğunuzu iddia ediyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
adem 2019-12-02 22:31:37

gavsa feda olsun....

Avatar
White 2019-12-03 00:39:54

3 İhlas bir hatim sevabı yapar bu hdsi şerif tir herkese taşlar dağıtılır herkes elindeki kadar şeyin dediği süreyi okur böylece ortaya yüzlerce İhlas süresi ve bunun gibi müjdeli süreler okunuyo sonuç olarak bu hadisi serife bakılırsa evet bu kadar hatim sevabı çıkıyo .

Misafir Avatar
black 2019-12-03 12:09:18 @White

yavrum siz hasta mısınız. Allah kendi kadir gecesine bile o gün yapılan ibadet bin aylık ibadete bedeldir demeyip bin aydan daha hayırlıdır diyor. hal bu iken nasıl bir ihlas yüzlerce ihlasa hatme bedel olur. aynı mantıkla git bakkal borcunu öderken ya da sadaka verirken al sana bir 50 lira bu tüm borçlarıma bedeldir de ya da dilenciye 50 milyona bedeldir de. bak bakalım ne cevap alacaksın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hoca 2019-12-03 13:40:04

Allah şifa versin.

Avatar
kemo 2019-12-04 21:54:46

la bana bakın siz hangi zamanda yaşıyorsunuz, çadır da yaşayacak kavs mı arıyorsunuz :)

Misafir Avatar
pirifani 2019-12-05 00:03:22 @kemo

ambulans royce royce olsun bari.cenaze arabasi da cadillaz shayni and black.

Beğenmedim! (0)