Nureddin Yıldız İstanbul Sözleşmesi üzerinden Erdoğan ve AK Parti'ye haklı eleştiri

Sosyal Doku Derneği Kurucu Başkanı Nureddin Yıldız, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı isim vermeden eleştirdi.

Nureddin Yıldız İstanbul Sözleşmesi üzerinden Erdoğan ve AK Parti'ye haklı eleştiri

Sosyal Doku Derneği Kurucu Başkanı Nureddin Yıldız, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı isim vermeden eleştirdi.

14 Eylül 2019 Cumartesi 23:42
Nureddin Yıldız İstanbul Sözleşmesi üzerinden Erdoğan ve AK Parti'ye haklı eleştiri
banner310

Sosyal medyada yayınlanan konuşmasında, “Beni büyük camilerle avutma” diyen Nureddin Yıldız, İstanbul Sözleşmesi ile yıkılan aileler ve bozulan aile yapısına dikkat çekti. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı isim vermeden eleştiren Yıldız, “Aile gidiyor, büyük camiler yapsan ne olur. Ben düz toprakta da namaz kılarım” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 15.09.2019 01:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pirifani 2019-09-15 19:25:00

biz yurt disinda uyduruk binalarda caminin ne oldugunu nasil olmasi gerektigini ogrendik.bundan sonra diyebiliriz ki turkiyede cami yoktur.yani o binalar gercek manada cami degildir.bir muslumanin turkiyeye geldiginde en cok ozleyecegi sey o camilerdir.o camileri muteahitler yapmiyor.musluman cemaat yapiyor.her ne kadar cemaatcilik hastaligi yana yana karsi karsiya cami acma carpikligini da beraberinde getirse de insanin gozunde tutuyor.

Avatar
Safa 2019-10-18 17:29:11

yapma hocam cübbeligillerle ittifak yapan siz değilmiydiniz. bu camilerin içinide siz doldurun görev sizin artık. ama gençliğe bu uydurulmuş dinle yaklaşırsanız bir kişiyi bile camiye getiremezsiniz. siz ve cübbeligiller önce şu uydurulmuş dinden vazgeçin indirilmiş dine kapı açmalısınız derim.

Avatar
Kamil 2019-09-15 06:55:53

Tamamen doğru cami göz boyama olur bu da riya olur yani sen gidiyorsun dinime aykırı kanunları benim adına bana sormadan kabul et sonra cami yapıyorum sonuna kadar doğru söylemiş Nurettin Yıldız

Avatar
Hacı 2019-09-15 00:16:05

Haberi yayınlayan arkadaş
Ya şu videonun tamamını yayınla ne olduğunu anlayalım veya (bu haliyle) videoyla ilgisi tam anlaşılmayan yazını tashih et
Körlerin fil tarifine çevirme mevzuyu

Misafir Avatar
bilmek 2019-09-15 11:42:36 @Hacı

hacı anlamak istemiyorsun galiba... çok net bir şekilde aile gidiyor cami yaparak bunu çözemezsin diyor. anlaşılmayacak ne var... aç hadisleri oku camiler ile övünme kıyamet alameti olarak ifade ediliyor...nokta.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Baba 2019-09-16 15:38:52

Bunlar şovmen, AKP aileyi yeni yılmadıki bugüne kadar neredeymis bu arkadaş, zinayı serbest biraklarinda, domuz etini kasaplık et yaptıklarında ve 18 yaş altı evliliği tamamen yasaklarken, evlenenler hapse atarken neredelermiş. Biz burada şunu tasvip etmiyorum zorla evlendirilenler ayrı konu bu konuda kanun çıkarsın suçlular gereken cezayı alsın. Fakat kendi rızası var, ebeveynin rızası var kanun ceza veriyor... Ve bu adalet...