Yazar Atasoy Müftüoğlu, "Said-i Nursi Fetullah Gülen kadar tehlikelidir!"

Yazar Atasoy Müftüoğlu, Said-i Nursi hakkında büyük gürültü kopartacak sözler sarfetti.

Yazar Atasoy Müftüoğlu, "Said-i Nursi Fetullah Gülen kadar tehlikelidir!"

Yazar Atasoy Müftüoğlu, Said-i Nursi hakkında büyük gürültü kopartacak sözler sarfetti.

09 Aralık 2018 Pazar 10:22
Yazar Atasoy Müftüoğlu, "Said-i Nursi Fetullah Gülen kadar tehlikelidir!"
banner310

 İslamcı Dergiler Projesi’nin sözlü tarih çalışması kapsamında konuşan Müftüoğlu, Said-i Nursi’nin de en az Fetullah Gülen kadar tehlikeli olduğunu ifade etti. 

Müftüoğlu’nun Said-i Nursi ile ilgili açıklamaları şöyle:

“Türkiye 15 Temmuz’u konuşuyor ama, hiçbir şey konuşmamıştır. Çünkü bu bir projeydi. Nurculuk, önce Said-i Nursi, sonra Fethullah Gülen'in araçsallaştırılması yoluyla… Fethullah Gülen'i konuşmak için, önce Said-i Nursi'yi konuşmayı cesaret etmek gerekir. Çünkü Said-i Nursi de en az onun kadar vahim birisidir, tehlikeli birisidir. Papa’yla ilk temas kuran kendisidir. Kendisine o “Zülfikar” kitabını gönderip, “bunu Hz. Ali yazdı, ben yazmadım” diyen adamdır. Said-i Nursi Avrupa Birliği’ni "mesihiyet" olarak gören adamdır, o kadar hayrandır.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dost 2018-12-09 14:21:10

Adamın simasında nur yok ki soylediklerinde olsun. Risale-i Nuru okumamış birinin uydurma sözleri. Bediüzzamanı fetö hainiylen aynı kefeye koyan zavallı bir adam. Hemde 15 temmuz sehitlerine hakaret eden fetö zihniyeti bir şahıs. Bunun neye ve kime hizmet ettiği aşikar. Allah senin zehirli ifadelerinden ehli imanı muhafaza etsin. Amin.

Avatar
pirifani 2018-12-09 17:44:30 @Dost

risale i nurlari okumadigini nereden biliyorsunuz ya da okudugu kadarini sizden daha iyi anlayip anlayamadigini veya sizden daha dogru degerlendirip degerlendirmedigini nereden biliyorsunuz.insanlarin yuzundeki nuru gormek size mi kaldi? evet dogrudur tasavvufcular istisnasiz birer fetodur ister cephenin bu yaninda isterse obur yaninda olsun fark etmez.insanlarin imanini bozan zehirli ifadeler risalelerde bolca varken orda burda aramaniza hic gerek yok.iyisi mi size suleymaniye vakfi yayinlarinda cikan mustafa gok un risalei nur kulliyatina elestirel bir yaklasim isimli kitabi okumanizi tavsiye edrim.on yarilarinizdan siyrilarak ki on yargilariniz iman degildir bu kitabi satir satir okuyun.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Kardeş 2018-12-09 19:07:55

Bediüzzaman Said Nursi, Züfikar adlı eserini Papa’ya göndermişti. Risale-i Nur’un çeşitli yerlerinde Zülfikâr-ı Mucizat, Zülfikar Mecmuası, Zülfikar-ı Mucizât-ı Kur’âniye Mecmuası gibi isimlerle anılan eser pek çok yerde ise Asâ-yı Mûsâ isimli risaleyle zikredilir ve her iki risalenin iman hakikatlerini ispat konusundaki önemi zikredilir.Züfikar, başta Kur’an-ı Kerim’in pek çok açıdan mu’cize oluşunun ele alındığı 25. Söz ve Hz. Peygamber’in (asm) peygamberliğini ispat eden 19. Mektup risaleleri olmak üzere, aynı çerçevede Risale-i Nur’un çeşitli yerlerinde yer alan bölümlerin bir araya getirilmesiyle ortaya çıkmıştır.Bu kitapların hiç bir yerinde “bunu Hz. Ali yazdı, ben yazmadım” diye bir ifade yoktur. Bu tamamen Atasoy Müftüoğlu'nun uydurmasıdır.

Avatar
Dost 2018-12-09 19:20:39

Pirifani kardeşim Risale-i nurda insanların imanını bozacak hiçbir kelam yoktur. Risale-i Nur vasıtasıyla imanını kurtaran ve muhafaza eden milyonlar buna şahittir. Ama siz zehir alıyorsanız o sizin istidatınızdan kaynaklanıyor. Çünkü Arı su içer bal akıtır, yılan su içer zehir döker.

Misafir Avatar
pirifani 2018-12-15 20:17:54

yazılarımı fazla ciddiye almayin. maksat muhalefet olsun. Imla kurallarını dahi bilmiyorum. Ciddiye almayın beni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hafız 2018-12-10 20:54:17

Ya nurcu kardeşler Allah aşkına sizde hiç akletmek yokmu ya kurana karşı risalei nur diye kitap okuyorsunuz sizin dinimiz ayrı mı ki medem içinde kurandan başka bir şey yok o halde niye Allah'ın kitabını okumazsınız çünkü o kitaba bir şey katamazsınız oysa size Hristiyanların işine geldiği gibi ekleme çıkarma yapacağı kitap lazımdı. Buldunuz. Bari ALLAH'A KARŞIDA BİR İLAH BULSANIZ DA milleti de KENDİNİZİ DE ALDATMASANIZ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirifani 2018-12-10 16:50:29 @Dost

ahirette acilacak perdeyi gaybin nasil acilacagini biliyorsan gaybin gayb olduguna inanmiyorsun demektir.yani gaybi bildigini idda ediyorsun.ben ana akim islamdan sapan sapitan saptiran butun ekollerin sonradan ciktigini tefsir adi altinda tahrif ettiklerini metin korundugu icin manayi tahrif ettiklerini ve kendilerini kurana mal ettiklerini ruyalar ve ilhamlar idda ettiklerini arastirmalarim sonucunda rahatca gorebiliyorum.islam kuran esittir islamdir. risalei nura celcwelutiyeye cevsene rabitaya yer yoktur islamin ibadeti ve itikadi kuranla tesbit edilmis ve tamamlanmistir.alimlere bildikleri konularda ictihad gorevi vardir. kuranin tefsir edilmesi bir ilim dalidir.Allah dostu zannetiginiz cahillerin kuran tefsiri yapacak kapasitesi yoktur.risaleinur 6236 ayetten kacini tefsir etmistir ki tefsir oldugu idda ediliyor?bugun herhangi bir islami eserde o kadar ayetin tefsirini bulmak mumkundur.veya eski mufessirlerin hangi eksigini tamamlamistir?kac fikir kendisine aittir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dost 2018-12-10 00:47:24

Ahirette perde-i gayb açıldığı zaman herşey ayan beyan ortaya çıkacak pirifani denilen şahıs o zaman senin fikrinde olan herkes hakikatı anlayacak. Umarım geç olmadan bu yanlış dusuncenden biran önce vazgeçip tevbe edersin. Risale-i Nur Kur'an-ı Hakimin tefsiridir. Yani Kur'an'ın malıdır. Kur'an deryasından bir katredir. Nasıl bir inancın varki sünneti seniyye dairesinde giden insanları, insanlara sadece Rızai İlahi için iman hakikatlerini anlatan o insanları putperestlerle aynı kefeye koyuyorsun. Allah Islah eylesin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
pirifani 2018-12-09 21:48:12 @Dost

risaleinurda imani bozacak kelam olmadigini nereden biliyorsunuz?burada mihenk tasiniz risaleinursa tabiki gercekleri goremiyeceksiniz.kalabaliklar velev ki milyar olsa birseye yaptiklari sehadetin Allahin sehadeti karsinida hic bir onemi ve degeri yoktur. biz kuran iciyoruz siz ise zehir yani risaleinur iciyorsunuz.biz Allah dinini tamamladi ve kemale erdirdi diyoruz siz risaleinurla Allahin kelamina ilavede bulunuyorsunuz.bos bos konusmayi birakin da tavsiye ettigim kitabi gizlice alin ve gizlice okuyun.gorurlerse elinizden alirlar ve kaybederler.bu cemaatlerin hepsinin ne mal oldugunu cok yakindan biliyorum,aslinsda siz de biliyorsunuz ancak tereddut ediyorsunuz.hz ibrahim karsiinda ikrarda bulunan putperestlerle ayni kategoridesiniz.yine alistiginiza donuyor ve alistiginizi birakmak istemiyorsunuz. sadece saidi nursi degil tasavvufa en ufak musamahasi olan muslumanin nifak ve gafletinden suphe edilmez.

Beğenmedim! (4)
Avatar
pirifani 2018-12-09 12:41:40

gulen saidi nursinin alim versiyonudur.bir duzune kadar kola ayrilmis bulunan nurcularin icinden dogru durust bir alimin yetismemis olmasi ilginc degil mi? alim derken malumat sahibi olanlari kadetmiyorum.ove ove bitiremedikleri defalarca hatmeden bu kadar hoca ve yazarlari oldugu halde dogru durust bir calisma ortaya koyan goremedim.bunun sebebi cemaat baglilarinin ilim yapamayacaklari gercegidir.gercekleri goresler bile buyuklerinin kitablarina veya sozlerine ve fikirlerine carpar ve ondan oteye gidemez.bu kismen resmi tarih ve resmi din soylemlerine bagli olan ilahiyat fakulteleri icin de gecerli olsa bu sonrakiler ilim kalitesi bakimindan evvelkilerden kat be kat iyidirler.cemaat baglisi butun akademisyenlerin akademik calismalarini toplayin neticede ilme ciddi bir hizmetleri olmadigini goreceksiniz.birkac istisna ve birkac yarim ve ceyrek istisna haric.

Avatar
pirifani 2018-12-16 13:39:42 @pirifani

tekrar edelim sizin imaninizi risaleler belirlemisse imani kendisiyle olceceginiz hakiki bir mihenk tasiniz yok demektir.bu sadece sizin icin degil islam icindeki ve disindaki ana akim din algisina ilavede bulunan butun dini felsefi ve ideolojik yapilanmalari icin var olan bir hakikattir.kadiyaniler kendi kitablari icin ayni sizin gibi dusunurler,keza yehova sahitleri,katolikler,protestanlar vs.risaleinur kulliyatina elestirel bir yaklasim kitabini bastan sona tahkik ederek okuyun.citaniz ahmet akgunduz ise vah size ki ne vah.nursinin sozlerini de aynen iade ederim.hic bir mufsid mufsidim demez.arada kuran ayetleri kullanmalari sadece cahilleri kandirir. o yola girdikten sonra kazandiklari ilim icinde bulunduklarini muhakeme etmeye yaramaz.bu cemaatin ne tabani ne de tavaninda ilim olmamasi dahasi cehaleti ilimle karistirmalari sebebsiz degildir.eger varsa birkac kisi ilmi disardan almislardir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ahmet 2018-12-16 08:42:51

Pirifani. Risale-i Nur külliyatında imanı bozan dinden çıkaran Bolca kelam var diyorsan. Bir kaç örnek ver onun üzerinden mesele müzakere edilsin. Öyle işkembe-i kübradan atmakla ehl-i tahkik olan talib-i hakikati ikna edemezsin. Risale-i Nur talebeleri içinden alim çıkmadığından dem vuruyorsun. Risale-i Nuru imanın taklitten tahkike çıkarmak niyetiyle okuyanlar ilim sahibi olurlar fakat bunu enaniyet derelerinde at koşturmak için kullanmazlar. Alimden kastın akademik çalışma ortaya koymaksa Prof. Ahmet akgündüz ün eserlerine bir göz atın derim. Son olarak Bedîüzzaman Said Nursî eserlerini okuyanlara " Hiçbir müfsid ben müfsidim demez. Daima suret-i haktan görünür, yahut bâtılı hak görür. Evet kimse demez "ayranım ekşidir." Fakat siz mihenge vurmadan almayınız. Zira çok silik söz ticarette geziyor.

Hatta benim sözümü de ben söylediğim için hüsn-ü zan edip tamamını kabul etmeyiniz. Belki ben de müfsidim veya bilmediğim halde ifsad ediyorum. Öyle ise, her söylenen sözün kalbe girmesine yol vermeyiniz. İşte size söylediğim sözler hayalin elinde kalsın, mihenge vurunuz. Eğer altın çıktı ise kalbde saklayınız. Bakır çıktı ise çok gıybeti üstüne ve bedduayı arkasına takınız, bana reddediniz gönderiniz...

(Münazarât: 15)
Risale-i Nur-Hizmet Rehberi/191" ifadelerini kullanıyor. Ve Risale-i Nur defaatle mihenge vurulduğu halde hiç birisinde bakır çıkmamış, safi altın olduğunu göstermiştir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Addd 2018-12-10 17:38:59

Yazar Atasoy müftüoğlu, said nursiyi ile fetoyu aynı kefe koymak ahmaklıktır. Ve bunu bütün dünya biliyor. Sen Nerde yaşıyorsun seni nasıl yazar yapmışlar. Bence biraş araştır. Siyonistlerin uşağı olmakla eline bişey gelmez. Güneş balçıkla sıvanmaz.

Avatar
harun 21 2018-12-10 18:43:26

saidi nursunin de nurcuların da hepsinin canı cehenneme

Avatar
Wrr 2018-12-10 10:04:23

Said-i Nursi tehlikelidir diyor evet bu bakış açısına göre değerlendirilir;küfrün,Zındıkanın, ve menfaatpereslerin fikirlerini çürütüp çöp kutusuna attığını görüyoruz. "duydum ki ehli dünya Said 50 nefer küvvetinde ben der ey efedindiler eğer korkunuz şahsimdan ise... Eğer korkunuz davamdan ise yanlışsınız 50 değil 50000 küvvetindeğim haberiniz olsun..." anlamında ki sözleri herşeyi ifade eder.

Avatar
Danış 2018-12-10 10:07:43

Said-i Nursi tehlikelidir diyor evet bu bakış açısına göre değerlendirilir;küfrün,Zındıkanın, ve menfaatpereslerin fikirlerini çürütüp çöp kutusuna attığını görüyoruz. "duydum ki ehli dünya Said 50 nefer küvvetinde ben der ey efedindiler eğer korkunuz şahsimdan ise... Eğer korkunuz davamdan ise yanlışsınız 50 değil 50000 küvvetindeğim haberiniz olsun..." anlamında ki sözleri herşeyi ifade eder.