Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" kitabının PDF'si yayınlandı

Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" kitabının PDF'si dinihaber.com'da...

Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" kitabının PDF'si yayınlandı

Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" kitabının PDF'si dinihaber.com'da...

24 Haziran 2020 Çarşamba 20:51
Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" kitabının PDF'si  yayınlandı
banner310

Mevlana, İmamı Rabbani, Mahmut Ustaosmanoğlu bağlamında bol örnekli bir şekilde dünden bu güne tasavvuf batıl dininin serüvenini Cemre Demirel kendine özgü mizahi üslubuyla kaleme aldı.

"Tasavvuf'un İslam'ın özü" olduğu yalanının tamamen bir algı operasyonu olup şeytan ve dostlarının insanlığın var olduğu günden bu güne en başarılı olduğu alan olan tasavvufun ahlaktan öte bir ahlaksızlık yatağı olduğunu bu kitapta daha iyi anlayacaksınız. 

Unutmayın! Tasavvuf, Kur'an ile savaşan mistik bir dindir. Allah derken Allah'a savaş açan, Peygamber derken Peygamberi yok sayan sinsi bir şeytan yoludur. 

Tasavvuf öyle batıl bir dindir ki sizi Allah'a secde ettirirken şeytan ve dostlarını size Rab edindirir...

Özellikle din görevlilerinin bu kitabı ön yargısız bir şekilde okuması gerekiyor. 

Çünkü hala bazı din görevlileri tasavvufu İslam'ın en nadide yaşandığı kurumsal kimlik olarak addediyor. Yine ne yazık ki bir çok din görevlisi kendisinin yarısı kadar dini eğitim almamış tasavvuf şeyhlerini hoca sanıyor, reklamını yapıyor, konuşmalarını paylaşıyor. 

Cemre Demirel'in "Bir Başka Din Tasavvuf" adlı eserinin PDF'sini indirmek için TIKLAYINIZ.

Son Güncelleme: 24.06.2020 21:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
El hak 2020-06-26 20:36:03

michael sikkofieldın reel adı ve soyadıdır. galatasaray üniversitesinden mezundur.hic bir dini bilgisi olmadan sonradan bu adam ile dini binlerce sene İslam'a hizmet etmiş tasavvuf ve tarikata saldirmayin Allah aşkına işte dini haberler sahibi siz bu kadar siniz siz busunuz fitne tohumu dinini dünyaya satan bedbaht sahtekarsiniz .başka ne beklenir ki sizden bu siteden

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-26 23:57:20 @El hak

sayın el batıl aynı zat senin seyhine ovseydi aynı seyleri soyler miydin.elbette hayır zira senin ve senin gibilerin niyeti hak degil markadır makam ve mevkidir gosteristir. bak adam dini tahsili olmadıgı halde oturmus arastırmıs sahtakarların sahtekarlıklarını ortaya dokmus varsa yanlısı yalanı sen de otur carpıtmadan hakaret etmeden mumkunse adam gibi cevap yaz.ne de olsa senin dini bilgin ondan daha coktur.hem uyarı vazıfesini yerine getirmis olursun hem de baskalrına da faydan olur.cahil biri musluman olursa veya senin seyhine baglanıp overse mesele yok ama okumus biri kalkıp senin pesine takıldıklarını elestirirse bahaneniz hazır.yahu kendinize bir sans verin su kitaplardan birkactanesin okuyup uzerinde dusunun kuranla karsılastırın.belki pesine takıldıgınız Allah dostu zannettikleriniz birer deccaldir.olamaz mı.zaten her biri digerini sahtekarlıkla suclamıyor mı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
coşkun beyaz 2020-06-26 22:45:35 @El hak

neden bu kadar önyargılısınız. isterse adam yahudi olsun. al oku. yazılanlara bakmadan adamın markasıyla, meselğiyle, diniyle mesleğiyle meşrebiyle meşgul olup çamur atman senin acizliğini, cahilliğini, bağnazalığını gösteriyor. dinihaberi de kendinle kıyas etme. bu sitenin sahibi tüm cemaatlere, din adamlarına, yahudi ve hristiyanlara cevap verecek güç ve çaptadır. merak etmeyesin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
El hak 2020-06-26 23:23:09

Sayın zir cahil coşkun beybüyük bir Fıkıh ve Usul-i Fıkıh alimi olan İmam-ı Gazali tasavvuf büyüklerindendir.yine Tasavvuf büyüklerinden Fudayl bin Iyaz ve Davud-u Tai, İmam-ı Azam Ebu Hanife’nin talebelerindendir.bunlar hepsi tasavvuf ehli eserleri var hayatları ortada sen bu zir cahille bu alimleri bir kefeye mi koyacan onlarin hicmi aklı yoktu el insaf essek muzaaf bir essek olsa ve yine insan olsa sizin ve fitneci bu sitenin fikrini kabul etmez ..sizler necisiniz niyetiniz ne anlamadım

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-27 13:29:02 @El hak

3-sayın el batıl gazali arap degil turk de degil fars da degil eger senin istedigin seyleri soylemeseydi onun gecmisi uzerinden saldırmaktan bir an tereddut etmeyeceginiz bir kimligi var. ayrıca benzerleri hakında hatice kelpetin arpagusun iki kitabını da tavsiye ederim

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pirifani 2020-06-27 13:23:55 @El hak

2-fudayl ve davud ebu hanifeye ne kadar zaman talebelik yapmıslar.ebu hanifeden neler ogrenmisler.sakın sapıklıklarını ortmek icin kendilerini ebu hanifeye nisbet ediyor olmasınlar.bilirsin eski kitaplarda eski alimleri anlatırken bin alimden ders aldı kedisinden de bin alim ders aldı gibi senetsiz sepetsiz bos lakırdılarla ve uyduruk menkibelerle milleti kandırırlar.hutbesini vaazını dinlerse veya bir soru sorsa ders aldıgı hoca yapmayı pek iyi becerirler.hz musa ve harunun talebeleri buzagıya tapmadı mı ki fudayl ve davudun ebu hanifeye talebeligi kendilerini kurtarsın.gazaliye gelince ondan sonra bu ummette bir tek ilerleme goster yeter. ibni sinanın vs kitapları batıda yuzlerce sene okutulup ilavelerle genisletilirken bizde tam tersi olduysa gazali en buyuk sorumlusudur.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pirifani 2020-06-27 11:11:56 @El hak

alim olmak hak yolda olmayı gerektirmez.fetullah guven de alimdir ama onun sapık olmadıgını tasavvufcu olmadıgını soyleyemezsiniz herhalde.imam gazali icin de bunu soyleyebiliriz.kitaplarındaki Allaha ve peygamberlere atılan onca iftirayı gormezden gelerek gazalinin tasavvufculugnu tasavufun hak olduguna delil getirmeniz sizin usuldan ne anladıgınız gosterir.ebu hanifenin talebeleri uzerinden gosterdiginiz orneklemeler ilk olarak sonraki donemlerin ve gunumuzun tasavvufu hakkında hic bir noktada delil olmaz.zira tarikatlar ve uygulamaları o isimlerden cok sonra ortaya cıkmısıtır.rabbanileri geylanileri gazalileri ve gunumuzdekileri gorselerdi muhtemelen onlar da sapık diyeceklerdi.yukarıdaki kitabı anlayarak oku sonra.cemalettin vatandasın vahiyden kulture sadettin merdinin islamın pavlusları ibrahim sarmısın tasavvuf ve islam ercumen ozkanın islam ve tasavvuf mehmet emin akının bir tasavvuf seyhine acık mektup abdulazız bayındırın kuran ısıfgında tarikatcılıga bakı kitaplarını oku.

Beğenmedim! (2)
Avatar
biri 2020-06-27 13:12:43

ey admin ve piri fani; siz yanlışlar üzerinden kendi doğrularınızı vermeye/öğretmeye çalışıyorsunuz, böyle yapacağınıza sadece doğru olanları anlatırsanız yanlışta ısrar edenler doğruya yönelecektir. ancak siz, hep kendinizi/düşüncenizi tümü ile doğru kabul ettiğiniz için doğru olana asıl sizin gelmeniz zor.... bakış açını/tavrını değiştir.... bakış açını/tavrını.....

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-27 16:46:31 @biri

sayın kuransız biri.kuran okumadıgın kuran ahlakıyla ahlaklanmadıgın bak nasıl da belli oluyor.kuran daha ilk ayetleriyle putlarla sirkle mucadele etmedi mı.Allah demeden la ilahe demedi mı.medinede munafıklar cıkınca munafıklarla mucadele etmedi mi.butun bunları yaparken sadece dogruları anllattı ama senin anladıgın tarzada degil.hatalı olanın hatasını kotu olanın kotulugunu soylemek dogruları anlatmak degil mi.dogru sadece Allah birdiri demek midir.dogru sadece islam hak dindir demek midir.Allahtan gayrısının batıl oldugunu soylemek dogru degil midir.islamdan gayrısının batıl oldugunu soylemek sence yanlıs mıdır.baskasının yanlısını hatasını soyluyoruz ki belki uyanırlar belki akıllarında vicdanlarında bir yer edinir dogrudan bizim dememizle olmasa bile ileride baska bilgi ve tecrubelerle birlikte uyanmalarını saglar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
üçü 2020-06-27 15:03:14 @biri

tabi tabi, işin ucu size dokununca doğruları anlatın yanlışları bırakın haa. uyanık seni. dinihaber ortaya çıkıp yanlışları söyleyince dananın kuyruğu koptu. bu güne kadar herkes doğruyu söyledi. herkes cenneti anlattı. herkes gündüzü anlattı. herkes peygamberler, sıddıklar ve şehitleri anlattı. taki dinihaber çıkıp münafıkları, müşrikleri, tarikatları, karanlığı, cehennemi anlatıncaya kadar. biz doğruları da anlatırız yanlışları da. dileyen gelir dileyen gelmez. bize ne kardeşim. dinihaber yola devam , aslanlarım benim

Beğenmedim! (2)
Avatar
El hak 2020-06-28 21:58:33

Canan denilen erkek mi dışı mi cinsi belli olmayan mahluk sen ne ukalasin ki imam şafi ebu hanifeye imam Mâlik ve hanbeliye laf atarsın Allah zulcelal senni kahhar ismi ile kahretsin sen insan olamazsın ..Piri faniye bilgili demişsin halbuki bir kaç parça prengi okumuş .ehli sünnet tarikat pisliktir demissin peki sen necisin demek sen ehli sünnet karşıtı düşmanı olduğuna göre sağı solu belli olmayan yan bir gavur yanda iki yüzlü bir munafiksin .imam gazalinin yazdığı bin tane kitabı gözüne sokuyorum Bediüzzaman saidi Nursi hazretleri nin yazdığı muhakemat kitabını isaratul icaz kitabını açın okuyun tabi anlayacak ilim ve kabiliyetin varsa onları da gozunuze sokuyorum alın okuyun insan olun adam olun ...

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-28 22:42:41 @El hak

sayın el hak saidi nursiyle ilgil su kitabı oku. http://www.islah.de/menhec/men00015.pdf digerlerini de kıyas yaparak anlarısın aslında yukarıdaki kitap da anlamak isteyene yeter de kufurden sirkten temizlanmek kolay degil.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sevda somuncu 2020-06-28 22:19:38 @El hak

tarikatçılara pislik demekle canan arkadaş az bile demiş. islam ümmetinin geri kalma sebebi bu tasavvuf düşüncesi. bak el hak denen şeytanın dostu unutma tasavvuf ümmetin en cahil, düşüncesiz, araştırmayan, her tür bilgiye ve yeniliğe karşı olan, neye niçin karşı çıktığını bilmeyen ahmaklar ordusudur. bak ahkam kesiyorsun. ebu hanifeye ait tek kitap bile olmadığını bilmiyorsun. said nursi kardinal olduğunu da bilemedin. eseri islam ile alakası yok. küfür ve şirk dolu. size birileri iyi deyince onu iyi sanıyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Piri fani 2020-06-27 23:34:07

Piri fani kardeşim sen bir imamı azamdan daha iyi biliyorsun imamı safi eline su dokemez ulan oğlum senin ve taraftarı oldugun aziz bayındır İslam'a ne hizmetiniz var senin örneğin aynen şu misale benzer bir ayın üzüm ağacının yanına gitmiş canı çok çekmiş yemek için fakat eli yetismedigi için kendi kendine yav eksidir güzel degildir demiş .sen aynen o atışın ne anlarsin munkirin tekisin hangi alimden örnek versem kabul etmiyecegine göre essekkligine at gozlugunle yola devam et .

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-28 08:57:51 @Piri fani

2-imam safi niye su dokemiyormıs.sizin isiniz gucunuz peygamberleri alimleri birbirleriyle yarıstırmak mıdır.insanlara ayar vereceginize once su itikadınızı duzeltin. acın kuranı okuyun bakalım kac yerde kurana ters dusuyorsınız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pirifani 2020-06-28 08:54:24 @Piri fani

elbet imamı azam benim bildiklerimi bilmez ve de bilemez ben de onun bildiklerini bilmem.bu prensib herkesle herkes arasında gecerlidir.insanlar farklı seyler okurlar farklı tecrubeler yasarlar farklı dusunme mekanizmaları vardır neticede herkes kendi sahsına munhasırdır.mesela ebu hanife bayındırın butun bildiklerini bilir mi.ebu hanifeyi de digerlerini de bayındırı da referans olarak alırım ne eksik ne fazla.ayrıca bugun sizin hanefilik zannetiginiz mezhebinizin ebu hanefiyle irtibatı hrıstıyanların hz isayla irtibatı gibidir.yanı sadece isimdedir.83 milyonluk bu hanefi ulkede ebu hanefiyle ilgili ciddi calısmaların hanefi ve sunni olmayanlarca yapıldıgını dusunursek sizin ebu hanifeyle bir isinizin olmadıgı anlasılır.tabi ki palavra menkıbeleri seversiniz.yok her gece 1000 rekat kılardı yok 30 sene yatsı abdestiyle sabah kıldı yok kuranı 50000 defa hatmetti yok namazla ilgili 30000 mesele var dedi gibi findik kabugunu doldurmayacak sacmalıklarla tanırsınız ebu hanifeyi ve digerlerin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
canan yüzgeç 2020-06-28 08:21:04 @Piri fani

siz ehli sünnet, tarikatçılar tam bir pisliksiniz. pirifaninin cevapları tamamen ilmi. adam okumuş belli. ulan sizin ebu hanife, imamı şafi, imamı malik, saidi nursi denen papaz pirifanin okuduğu kadar kitap okumamıştır. onun gezdiği kadar dünyayı gezmemiştir. bre ahmaklar dönünde kendinize bakın. utanmadan adama bir de bayındırcı dedin. adam ağzına bile bayındırı almadı bu güne kadar. siz de hiç utanma ahlak yok mu. bir de sizin şu göklere çıkardığınız putlaştırdığınız hangi hoca hangi okula gitmiş diploma almış ki siz kendi alimleriniz dışında kimseyi beğenmezsiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
biri 2020-06-25 12:47:53

şu felsefecilerden bıkmadınız mı daha? bir caner taslaman daha yetiştiriyorsunuz/plazlandırıyorsunuz!!!! kitabı yazan şahıs, din eğitimi almadan, kur'an-ı kerim okuyup okumadığı bilinmeden, din alanına giren konuda kitap yazıyor, siz de düşmanımın düşmanı dostumdur mantığıyla sayfanızda yayınlıyorsunuz.... tek söz.... yazık....
ADMİNİN YORUMU: VAYY CANINA. DEMEK HEMEN DE ÇÖZDÜN MESELEYİ. HAYIRDIR BU GÜNE KADAR DİN EĞİTİMİ ALAN KAÇ ADAMI DİNLEDİNİZ DE FELSEFECİ BİRİNİ GÖRÜNCE AKLINIZA DİN ADAMI GELDİ. MEHMET GÖRMEZ, ALİ BARDAKOĞLU, MEHMET OKUYAN, ÖMER NASUHİ BİLMEN, AHMET HAMDİ AKSEKİYE VARINCAYA KADAR BU ADAMLARIN SALDIRMADIĞI ADAM KALMADI. KAÇINA SAHİP ÇIKTINIZ Kİ. HEM ADAMIN FELSEFECİLİĞİNİ BIRAK DA İÇİNDE YANLIŞ DOĞRU VAR MI ONA BAK. SENİN DİN ADAMLARININ GÖRMEDİĞİNİ BAK FELSEFECİ GÖRDÜ. OKU YANLIŞNI BULURSAN DÖN VE YAZ YORUMLARA.

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-26 00:51:51 @biri

senin felsefeyle ne alıp veremedigin var.islam aleminde ne zaman ki felsefe ezildi insanlık yararına hic bir sey uretilmedi.senin o ovundugun tıp matematik geometri astronomi alimlerine bak hepsi aynı zamanda felsefecidir yani anlayacagın sunni degiller.sunni olsalardı zaten olmazlardı.batı ne zaman felsefeye fırsat verdi roket hızıyla bizimle olan mesafeyi actı da actı.ispanya portekiz amerika kıtasından tasıdıkları onca altına ragmen felsefecileri olup da cografi sebeblerden dolayı o kadar somuremeyen avusturya almanya belcika hollanda kadar olamadılar.felsefe dusunme demektir ama yanlıs ama dogru dusunursun.dusunmenin de kurallarını koymuslar hatta putperest yunan filozoflarının bazı kitapları medereselerde hala kullanılmıyor mı.matbaya dusman meale dusman kızların okumasına dusman felsefeye dusman satranca dusman insanlıga dusman ne olacak sizin bu haliniz.tam manasıyla nefret fabrikası gibi calısıyorsınız.nefrethanelerde yetisen nefret makinaları.

Beğenmedim! (3)
Avatar
YARGILAMAM AMA 2020-06-25 14:05:07

ki̇mseyi̇ görüntüsü i̇le yargilamam. ama, bi̇zi̇m kültürümüzde yeti̇şmemi̇ş bi̇r di̇n kardeşi̇m, beli̇rli̇ bi̇r olgunluğa ermeden, bi̇r şeyleri̇n yanlişliğini bi̇r çirpida buluvermi̇ş. di̇n konusunda herkes konuşmasa keşke

Avatar