2020 MBSTS başvuruları başladı

ÖSYM'den yapılan duyuruya göre Diyanet İşleri Başkanlığı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı (2020-DİB-MBSTS) için başvurular alınmaya başlandı. DİB MBSTS başvuruları 24 Şubat 2020'ye kadar devam edecek.

2020 MBSTS başvuruları başladı

ÖSYM'den yapılan duyuruya göre Diyanet İşleri Başkanlığı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı (2020-DİB-MBSTS) için başvurular alınmaya başlandı. DİB MBSTS başvuruları 24 Şubat 2020'ye kadar devam edecek.

18 Şubat 2020 Salı 12:39
2020 MBSTS başvuruları başladı
banner310

ÖSYM, 2020 yılı Diyanet İşleri Başkanlığı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı için başvurular ÖSYM AİS yani Aday İşlemleri Sistemi'nden alınacak. Adaylar T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile DİB MBSTS başvurularını tamamlayabilecek.

DİB MBSTS BAŞVURU EKRANI

DİB MBSTS NE ZAMAN YAPILACAK?

2020 yılı DİB MBSTS sınavı 4 Nisan’da yapılacak. Sınav sonuçları ise 30 Nisan’da açıklanacak.

MBSTS SINAV ÜCRETİ NE KADAR?

Sınav ücreti 170 TL’dir.

Son Güncelleme: 18.02.2020 12:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sahipsiz Personel 2020-02-18 13:01:41

Diyanet görevlisi sahipsizdir. Sendikalar yetkili değil etkili olmalıdır. 170tl sınav ücreti soygunculuğun resmiyet kazanmış şeklidir. Ey diyanet mbsts herşey değildir. Kaldırılması elzem olan bir sınava dönüşmüştür. Sınavdan çok para tuzağıdır. Yetkililer !!! Lütfen mülakata çağırmalarda MBSTS Sınavından 50 almak şartını kaldırın artık!!! İllaki yapılacaksa da mbsts sınavını BAŞKANLIĞIMIZ kendi yapmalıdır. Korkmayın! Siz bu sınavı hazırlamaya muktedirsiniz.

Avatar
DADAŞ 2020-02-18 23:13:20

Sendikalar utansın birde hizmet ediyorlar iş kulağıma anlat

Avatar
Vahim durum 2020-02-19 11:13:57

Artık mbsts nin kaldırılması veya kurumumuzun bu sınavı kendi yapmasını istiyoruz bu ney ya aynı yeni atanacak sitresi yaşamaktan bıktım

Avatar
Namık Kemal Günay 2020-02-19 12:01:26

Diyanet görevlisi sahipsizdir çok doğru.Eğer öyle olmasaydı yks ve tyt için iki sınav ücreti 140 tl iken tek mbsts için 170 tl isteyen ösym ye verecek tek bir cevabı olmayan sendikalar daire başkanları genel müdürler hatta başkan buna karşı çıkmaları gerekirdi.Bu resmen personeli soydurmanın bir adı olmuştur mbsts sınavı.Bırakalım artık bu sessizliği birileri ses çıkratsın bu gidişe dur desin.Bu sınavı başkanlığın kendisi yapamıyormu.Ösym birde her ilde niye yapmıyor.Başka sınavları her ilde yaparken bu sınav niye bazı merkezlerde ben her yıl sivasa gitmek zorunda kalıyorum ya her ilde yapılsın yada dönüşümlü yapılsın veya başkanlık kendisi yapsın yada kaldırsın.Ama din görevlilerinden bir ses çıkmadığı sürece bu soygun devam edecektir vesselam!!!!!!

Avatar
Vatandaş 2020-02-19 15:30:45

Arkadaşlar 170 lira çok deyil bence bu sınavın 3 yıl geçerliliği var ama adamlar hem çok pahalı diyo hem her yıl giriyo bu sınav ne işe yarıyorki tamam 170 deyil 200 olsun 250 olsun fakat sınavlar hakkıyla yapılsın köyden ile ilçeye gelmek için sınava giriyoz fakat emmin dayın varsa milletvekili bakan akraban varsa puanın olmasına gerek yok o yüzden bu sınav anlamsız bırakın sınava girmeyi kendinize emmi dayı arayın sınav yapan müftüler vaizler kürsüye mihraba çıkınca kul hakkı derler fakat makam mevki yada koltuğumdan olmayım diye en ala kul hakkını onlar yer Allah herşeyi görüyo bizim emmimiz dayımız yok ama Allahımız var görüşecez sizinle

Avatar
Vatandaş 2020-02-19 21:59:33

Admin bey yaptığımız yorumları beğenme linki olsa bu yorumu paylaşmada hani yaptığımız yorumları beğenen varmı görsek daha güzel olur bence bazı güzel yorum yapanlarda biz beğeniriz gayet güzel olur diyorum tabi bu benim düşüncem yinede siz bilirsiniz

Avatar
Arkadaş 2020-02-24 14:53:57

MBST sınavı kaldırılsın. Bu sınavın hiç bir işlevi yok. Sadece ösymnin kasasını dolduruyor. Bıktık artık zamlardan.

banner312

banner298