AK Parti'nin en çok tepki çeken bürokratı Ali Erbaş yine gündemde...

Diyanet'i siyasetin arka bahçesi haline getirmek, basına sansür, ilmi yetersizlik, kurumu temsilden yoksunluk, FETÖ'ye irtibat ve iltisakı ve sıradan açıklamalarıyla kıyasıya eleştirilen Ali Erbaş bu defa da şeker bayramı açıklamasıyla tepkilerin odağında yer aldı.

AK Parti'nin en çok tepki çeken bürokratı Ali Erbaş yine gündemde...

Diyanet'i siyasetin arka bahçesi haline getirmek, basına sansür, ilmi yetersizlik, kurumu temsilden yoksunluk, FETÖ'ye irtibat ve iltisakı ve sıradan açıklamalarıyla kıyasıya eleştirilen Ali Erbaş bu defa da şeker bayramı açıklamasıyla tepkilerin odağında yer aldı.

07 Haziran 2019 Cuma 13:06
AK Parti'nin en çok tepki çeken bürokratı Ali Erbaş yine gündemde...
banner310

Cumhuriyet tarihinin en yoğun tepki alan başkanı olarak tarihe geçen Diyanet Başkanı Ali Erbaş bu defa da "Şeker Bayramı" açıklaması ile gündemde...

"Günün adının Ramazan olmayıp Peygamberimizin 'Fıtır' olarak isimlendirdiğinden" habersiz millete hatırlatmada bulunan Ali Erbaş'ı takipçiler fena tiye aldı.

Ali Erbaş'ın günün adını Ramazan Bayramı olarak açıkladığı yerde Hadisi Şerifte bu günün adı Ramazan değil Fıtır olarak yer alıyor:


Arafe günü Diyanet Tv'ye çıkan Ali Erbaş'ın “Şeker Bayramı diye bir şey yok, onun adı Ramazan Bayramı...” açıklaması sonrasında sosyal medya hesabından "Ramazan Bayramı'nın Şeker Bayramı diye ifade edilmesi yanlıştır. Şeker Bayramı diye bir bayram yoktur. Bu bayram, Ramazan Bayramı'dır ve bir ibadettir. Böyle bir ifade Ramazan'ın kutsiyetine hafiflik getiriyor. Bu şekilde kullananlar bundan vazgeçsinler." yayınladığı tweete tepkiler çığ gibi geldi. 

Tweet kullanıcıları, "İktidarın verdiği zengin iftar sofralarını eleştirebiliyor musunuz? O sofralar Ramazan'ın kutsiyetine hafiflik getirmiyor mu??" deyip siyasallaşan Diyanet'i dile getirirken bir takipçi ise Ali Erbaş ile güven kaybeden Diyanet'in kapatılmasını, "Diyanet İşleri Başkanlığı kapatılsın" tweetleriyle dile getirdi. 

Pakize Sibel isimli bir kullanıcı ise Erbaş'ın kayda değer olmayan açıklamalarına dikkat çekerek, "Son aşama da meleklerin cinsiyeti olacak herhalde" tweetiyle tepkisini gösterdi. 

FETÖ ile irtibat ve iltisakına dikkat çeken diğer bir kullanıcı ise "Günün anlam ve önemini taşıyan bir konuşma. Fıstığı bitti yeşili kaldı. Ülkeden haberin var mı senin." açıklaması ile dikkat çekti. 

İşte Ali Erbaş'ın o mesajı ve gelen bazı tepkiler:

Kaynak: DiNiHABER.C0M / Özel İçerik

Son Güncelleme: 08.06.2019 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakikat 2019-06-07 14:22:31

Ey klavyeşörler sadece klavye başında konuşuyorsunuz neyi ne kadar biliyorsunuz ki ahkam kesiyor açıklama yapıyorsunuz kendisini tasvip etmiyorum ama açıklaması yalan değil bende burdan söylüyorum ŞEKER BAYRAMI DİYE BİR BAYRAM İSMİ YOK araştırma zahmetinde bulunup öyle Tweet atın

Misafir Avatar
hakikat yalakasına 2019-06-07 15:24:43 @Hakikat

kırmızı yazıyı görmedin mi, hem bu yeni bir şey değil. adam o kadar seviyesinin altında konuşma yapıyor ki artık millet ilkokul çocuklarının seviyesinde yaptığı açıklamaları dahi açıklama deyip haber yapıyor, gündeme alıyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fatih 2019-06-07 14:46:58

Nasıl dini haber sitesi .Allah aşkına bu boyle Size soruyorum şeker bayramı nedir sizde bunun açiklamasıni yapın .
ADMİNİN YORUMU: KÖR GÖZÜN GÖRSÜN DİYE ÖZELLİKLE KIRMIZI YAZIYLA VURGULADIK DOĞRUSUNU. RENK KÖRLÜĞÜ VAR GALİBA SENDE. DOĞRU GÖREN BİRİNİ AL VE HABERDEKİ KIRMIZI YERİ OKUTUVER DE DOĞRU OLANIN NE OLDUĞUNU ÖĞREN

Avatar
Hakkı 2019-06-07 16:18:31

Dogru söylemiş Başkan.Siz ne ayaksiniz.Baska iş bulun kendinize.Yazik size ayıp size.Herseyin altında bişey aranmazki.Bari doğruya doğru demesini bilin.Bu site neyin peşinde bilen söyleşinde bizde bilelim.

Avatar
Metin 2019-06-07 17:05:00

Yorum yalanların içind e mine kırıkkanat bile var ee o hanfendinin olduğu yerde bi kere din iman ramazan gibi bir mefhum bulunmasını düşünmek biraz salaklık olur digerleride onun kafasindandir ee admin sende bu insanları manşete taşıyorsan başkana zarar vereyim derken başkanlığa zarar verdiğinin bilmem farkındamısın ha diyeceksin ki kendince ben değil başkan başkanlığa zarar veriyor haketmiyor az bi şey buldunmu mal bulmuş mağribi gibi saldırıyorsun ama kendi verdiğin zararın farkında bile değilsin korkarım

Misafir Avatar
metin denen düşüncesize 2019-06-07 17:52:11 @Metin

sizin bu kafa yahudi kafası işte. emevilerde böyle ayakta durdu. aman başkanlık zarar görmesin, aman kurum yıpranmasın. eee... adamın varlığı kurumu yıpratmıyor da dinihaberin yaptığı eleştiri mi kurumu yıpratıyor. adamın fetöcü olması kurumu yıpratmıyorda bu fetöcü diyen dinihaber mi yıpratıyor. varlığı ile diyaneti bitirmesi, tıkaması, rezil etmesi kurumu yıpratmıyor da kurum bitti diyen dinihaber mi kurumu yıpratıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nejo 2019-06-07 18:30:29

Başkanımız haklı şeker bayramı diye bir bayram yok RAMAZAN BAYRAMIDIR...Bu böyle biline şekeri her zaman yer ve dağıtırsın....

Misafir Avatar
nejo'ya 2019-06-07 18:35:14 @Nejo

bu kadar saf bakabilip yukarıdaki hadisi göremediğine göre kesin okudğu yazıyı anlamayan ehli sünnetçilerdensin. nerede tarikatçı varsa tamamı okuduğu yazıyı anlamıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakikat 2019-06-07 19:32:03

Bana yalaka diye yorum yapan arkadaşa diyorum
Belliki yorumumu iyice okumamış ve kendince beni tanıyor gibi yalaka olduğumu ifade etmişsin ne diyeyim sana Allah affetsin birilerine ne yalakalık ne şakşakçılık nede dalkavukluk değil benim yorumum ben sadece şunu diyorum
ŞEKER BAYRAMI DİYE BİR BAYRAM İSMİ YOK
Lütfen tekrar oku kardeşim
Ama burdanda birbirimize hakaret edip tanımadığımız kulların hakkını yemiyelim

Avatar
Hakan 2019-06-07 21:45:46

Evet başkan haklı ben bizzat duydum şeker bayramı diyenler epey var .lütfen islam dininin kavramlarını bozmayalım

Avatar
Nalan 2019-06-07 21:49:56

ali erbaş gelir gelmez kıyım yapması, haydar bekiroğlu ile verdiği görüntü, diyanet vakfına haydar ve ekibinin operasyon çekmesi, dinihaberleri kapattırmaları, tarikatlarla içli dışlı verdiği görüntü, kutlu doğum haftasını kafasına göre din işleri yüksek kurulunu ciddiye almaksızın mevlid kandiline alması, ilmi yetersizliği, arapça bilememesi gibi pek çok nedenle tüm çevrelerin tepkisni almış durumda. öyle ki erbaş şu an allah bir dese itiraz edip iki diyecekler var. bu eleman şu an diyanete ve ak partiye zarar veriyor. müftüler de kendinden hazzetmiyor. diyanet merkezde. erdoğanın bu inadını anlamış değilim.