ali erbaş'ın eşi Diyanet'i karıştırdı

FETÖ'nün kanalı olarak bilinen ve Türkiye'den izlemesi yasak olan Bold Medya youtube hesabında yayınlanan ali erbaş'ın eşi seher erbaş ile birlikte 2 yeni iddia içerikli video haber sosyal medyada beğeni ve paylaşım rekoru kırıyor.

ali erbaş'ın eşi Diyanet'i karıştırdı

FETÖ'nün kanalı olarak bilinen ve Türkiye'den izlemesi yasak olan Bold Medya youtube hesabında yayınlanan ali erbaş'ın eşi seher erbaş ile birlikte 2 yeni iddia içerikli video haber sosyal medyada beğeni ve paylaşım rekoru kırıyor.

14 Şubat 2020 Cuma 18:41
ali erbaş'ın eşi Diyanet'i karıştırdı
banner310

Diyanet  Başkanı ali erbaş'ın eşi seher erbaş ile ilgili çarpıcı bir iddia gündeme geldi. ali erbaş'ı zora sokan o iddia, Diyanet'in yönetiminde kritik başka iddiaları da tetikledi. İşte Diyanet İşleri Başkanlığını karıştıran o 3 büyük skandal iddia...

Haberin yayınlanmasının üzerinden 3 gün geçmesine rağmen Diyanet'ten henüz bir açıklama yapılmadı. Kamuoyu Seher Erbaş'a özel araba ve şoför tahsis edilip edilmediği konusunda cevap bekliyor.

(NOT: Bold medyanın Yeniçağ yazarı Batuhan Çolak'ın haberini videolaştırması konusunda okurlarımızı dikkatli olmaya çağırıyoruz. Kastettiğimiz elbette video içeriği değil... FETÖ'nün KADİP Yönetim Kurulu Üyesi ali erbaş'a FETÖ'nün Bold Video sitesinin vururmuş gibi yapıp cemaatten uzaklaştığı intibaı vermesi göz ardı edilmemelidir. Bilindiği gibi AK Parti'nin duyarsızlığı nedeniyle FETÖ'cüler bürokraside eskiden olduğundan daha güçlü ve yerlerini muhafaza etmenin ötesinde makamlarını cemaat karşıtlarına karşı en etkin şekilde kullanıyor durumdalar. "Cumhurbaşkanı Erdoğan atadı vardır bir bildiği" deyip sakın FETÖ'de ömrü geçenlere karşı iyi niyet besleyip tedbiri elden bırakmayın. Nihayetinde Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın atadığı koruma görevlisi dahil yüzlerce bürokrat ya hapiste ya da ihraç edilmiş durumda...)

Kaynak: DiNiHABER.C0M / Özel İçerik

Son Güncelleme: 14.02.2020 23:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mahmut 2020-02-14 19:27:01

Hepsi yalan...

Misafir Avatar
mahmutcuğum 2020-02-14 21:26:52 @Mahmut

hayırdır ali erbaşın avukatı mısın? ne biliyorsun yalan olduğunu... zaten haber iddia ediliyor 3 gündür cevap verilmedi cevap verin diyor. sen neden köpekliğine soyundun onu anlamadım

Beğenmedim! (5)
Avatar
Arkasaş 2020-02-14 20:05:24

Derhal cumhuriyet savcıları soruşturma açıp bu hırsızları yakalayıp cezalandırmalı. Şu rezilliğe bakın. Milletin parasını görevli olmayan birkadına peşkes çekemezsiniz. Ali erbaş ve karısı hesap vermelidir.

Avatar
tuna 2020-02-14 20:37:31

devam edin böyle. fettoşun bold medya sitesinden alıntı ha. fettosun yalanları haber olmus. sizi gidi sizi

Misafir Avatar
kkö zehra akın 2020-02-14 23:54:16 @tuna

arkadaş ya vatandaşın bir yakını ya da ehli sünnet taifensin. dinihaber kadar bu dine ve vatana hizmet eden kimse yok. bu siteyi kapatan insan haindir. hal bu iken gelip bu siteye mi haddini bildiriyorsun. gerçekten üzülüyorum bir müslüman diyaneti bu kadar ayağa düşüren bir insanı nasıl koruru kollar savunur. lütfen tuna bey imanınızı gözden geçirin. çünkü hakikati ayırdetme konusunda sıkıntınız var. malum ayet var. ana babanız aleyhine de olsa dürüst şahitler olun der Allah

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tuna'ya 2020-02-14 23:51:28 @tuna

hayırdır tuna, adamın ne olduğu ortada iken bu canhıraş savunma merakın ne. solundan sağına, alevisinden sünnisine kimse bu adamı beğenmiyor, sevmiyor, bir sen mi gördün milletin göremediği şeyleri. hadi erdoğanın desteğiyle orada bu gün durdun. yarın görevden alınınca aleyhinde yazılacakları an ne yapacaksın. dinihaber değil tüm medya aleyhine yazıyor. oralarada yetişiyor musun ceap vermek için.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Safa 2020-02-19 17:29:51

fasık birinin haberini iyi araştırmalı. şayet doğru ise bir dakika bile o makamdan uzaklaşmalı. daha fazla kurumu yıpratmamalı.

Avatar
Vatandaş 2020-02-14 23:14:35

ADMİNİN YORUMU: MERAK ETMEYESİN, ALTIN ÇÖPE DÜŞMEKLE DEĞERİNİ KAYBETMEZ. TENEKE SARRAF VİTRİNİNE KONMAKLA DEĞER KAZANMAZ. ANKET SONUÇLARI ORTADA. DİYANET YÜZDE 2 İLE EN GÜVENİLMEZ KURUM ÇIKIYORSA HERHALDE BİZİM HABERİMİZLE DEĞİL BİRİLERİNİN BAŞARISIZLIKLARINDAN VE SEVİLMEDİĞİNDENDİR.

Avatar
Ahmet 2020-02-15 02:45:31

Böyle sayfalar varken sözcü gazetesi ne gerek yok... şüpheleniyorum acaba sözcü gazetesinin sayfasimi burası.sorumsuz haberler diz boyu

Misafir Avatar
kkö neslihan 2020-02-15 12:22:19 @Ahmet

belli ki ya çok bilgisizsin ya da bu adamın ehli sünnet zihniyetindesin. hz. ömere bir parça kumaşın hesabını soran kadının reklamını yapıp adalet işte bu diyeceksin diğer taraftan 150 bin liralık şoför tahsisli otomobilin hesabını soranları fitnecilikle suçlayaacaksın. yazık sana arkadaşım gerçekten yazık. daha şu avrupadaki eskort kızlar meselesine girmedim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bilal 2020-02-15 21:23:57

Yahu yorumcular siz kafaya yemiş Paranoyaksinız beni Hain diyen Fetö cü it diyorsunuz sizlerin aklını alırım Diyaneti ve Ali Erbaş hakkında yorum atmam niye zorunuza gitti yavşaklar benim yorumuma niye yayimliyorsunuz diyorlar hani lan siz demokratliğinız zibidi ahlaklı olun ben de kendi ifademi yapacam sonuna kadar da yazacam saçma sapan insanlarla uğraşıyorum çok zorunuza gitti herhalde it diyen it dir. Başlattirmayın beni.Siz niye her insana Fetöcü damgası vuruyorsunuz asıl sizin yaptığınız suç Hain diyorsunuz aslında tam savcıliksiniz kimin nesiniz bir öğrenmek lazım herkesin ifade özgürlüğü ne kısıtlayamazsınız bu kanunlarda sabittir bir daha böyle hain Fetöcü diyenlerle derdini savcılıkta anlatır.

Misafir Avatar
bilal 2020-02-15 21:32:31 @Bilal

oğlum iyi bir iş yapmış gibi bir de gelip burada kendini savunma. hasta mısın cahil misin nesin. adamın yanında dur adam sansınlar bari. hiçbirşey bilmiyorsan bu haber sitesinin üstte beşli manşetinde diyanet en güvenilmez kurum haline geldiğine dair habere bak. savunduğun adam hakkında meclise neden soruşturma açmıyorsunuz dediler. ak parti bile fetöcü değil diyemedi. adamın ömrü fetöde geçmiş. vatikanın yolunu düz etmiş. hala bunlardan haberin yoksa boşuna yaşamışsın bilal

Beğenmedim! (0)
Avatar
Garip Yolcu 2020-02-19 14:06:26

Bu haberde yazılanların doğru olup olmadığını bilmiyorum. Ancak özellikle bir konuya temas etmek istiyorum. Tüm kamu kurumlarında olan bir hastalık zuhur etti malesef. Makam ve mevki sahibi kimselerin bir kısmının eşleri (buna cumhurbaşkanı eşi de dahil olmak üzere) makamın tüm olanaklarından faydalanıyorlar malesef. Bu hastalık tabandan tavana her yeri sarıp sarmalamış, her tarafımız dökülüyor. Daha geçen hafta tescili yapılmamış özel bir plakalı Kaymakamlığın aracı ile Kaymakam eşi yakalandı ve bir sürü ceza kesildi. Kimseyi zan altında bırakmak istemiyorum. Ancak küçük bir araştırma yapılınca hangi kurumda hangi makam sahibinin eşi ve çocukları kamu imkanlarından sınırsız olarak yararlanıyor meydana çıkar. Allah sonumuzu hayr eylesin. Çözüm çok basit ama yürütme makamı kendi çözmek istemiyor. Esasen bu yolla milyonlarca devlet zarara uğratılıyor.

banner312

banner298