Ali Erbaşlı Diyanet’te eş dost saltanatı!

FETÖ’nün KADİP yönetim kurulu üyeliğinde bulunmuş Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş gün geçmiyor ki bir skandalla gündeme gelmesin.

Ali Erbaşlı Diyanet’te eş dost saltanatı!

FETÖ’nün KADİP yönetim kurulu üyeliğinde bulunmuş Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş gün geçmiyor ki bir skandalla gündeme gelmesin.

01 Haziran 2019 Cumartesi 16:33
Ali Erbaşlı Diyanet’te eş dost saltanatı!
banner310

Aylarca KADİP yönetim kurulu üyeliği ile gündeme gelmesine ve darbe teşebbüsünde bulunan bir örgütün 17-25 Aralık süreci sonrasında üyeliği ortaya çıkmasına ve konuyla ilgili re'sen soruşturma açılması gerektiğine dair kanun maddesine rağmen Ali Erbaş hakkında tek bir soruşturmanın dahi açılmaması soru işaretlerini beraberinde getirdi. 

Müslümanların din işleriyle ilgilenme ve yoğunluklu olarak Arap İslam ülkeleriyle iletişim içinde bulunan ve İslam Dini'nin ana kaynağı Kur'an'ın Arapça diline rağmen başkanlığa getirilen Ali Erbaş Prof. olmasına rağmen Arapça da bilmiyordu. 

Başkanlığa atandığı süreçte aylarca elinde bir şeyler yazılı kağıtlardan protokol önünde dua etmesi ile Ali Erbaş, alay konusu oldu. 

Dinler tarihi hocası olan Ali Erbaş'ın Kur'an'ın "Dinde zorlama yoktur" ayetine, içinde yaşadığı laik devlette "Din özgürlüğünün güvence altında olmasına" dair hükümlerine rağmen "Deistlere sapık" deyip hakaret etmesi apayrı bir skandaldı.

Hiçbir kurum başkanının aynı anda 4 Genel Müdürü görevden alınmamışken Ali Erbaş, yönetim başarısızlığı nedeniyledir ki 4 Genel Müdür hem de atanmalarının üzerinden 1 yıl geçmeden görevden alınması tam bir skandaldı. 

Erbaş, Genel Müdür seçmede başarısız olduğu gibi 4 Genel Müdürün görev yaptığı süreçte onları sevk etme ve hatadan uzak tutmada da başarılı olamadı. 

Son skandal ise bir yakınını başkanlık müşavirliğine getirdiği yönünde...

Diyanet İşleri  Başkanlığı’na getirilmesinin ardından tarikatçılarla kol kanat ilişkisine giren Erbaş'ın “eş dost” atamaları dikkatlerden kaçmadı.

Okul arkadaşlarını, sınıf arkadaşlarını, mesai arkadaşlarını terfi ettiren Erbaş'ın son süreçte hısımını da müşavir olarak atadığı ortaya çıktı.

Diyanet İşleri Başkanlığı Başkanlık Müşaviri Enver Başer..

Bu ismi kimse duymadı, bilmiyor ve kendisini de pek tanıyan yok. Çünkü söz konusu şahsın ne Diyanet’e geldiği var ne de gittiği. Ama Diyanet İşleri Başkanlığı Müşaviri.

Enver Başar Kim mi?

Enver Başar, çok muhterem pek kıymetli Diyanet İşleri Başkanı Erbaş’ın kaynı. Eşinin abisi ya da kardeşi olduğu iddia edildi. 


LİSANS MEZUNU BİLE DEĞİL

İstanbul’da oturan Müşavir Enver Başar, Ön lisans mezunu. 

Diyanet’e hiç uğramayan Başar çok yüksek derece maaş alıyor.

Şimdi Kamuoyu haklı olarak Ali Erbaş'tan şu sorulan cevabını bekliyor:


Enver Başar'ın Ali Erbaş'ın eşinin abisi veya kardeşi olduğu iddiası doğru mu?
Enver Başar, Başkanlık müşaviri olarak hangi ilde görevli?
Enver Başar Diyanet’e en son ne zaman geldi?
Enver Başar'ın mezuniyeti ve çalışma alanı ne?
Hangi meziyeti ve bilgi birikimi dikkate alınarak Enver Başar'a müşavirlik görevi verildi?

Bu arada müşavirlik kadrosunun görev alanı ve görev tanımı ile alım şartları da kanunda belirsizliğini koruyan boş bir kadro olarak varlığını devam ettiriyor. Buraya müşavir alınan birinin bir yıl sonrasında devlet memuru olarak atanması söz konusu..

Son Güncelleme: 05.08.2019 11:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Daha sert sözlerim var 2019-06-01 18:19:52

Bu kadroya kayınbiraderin ataması yapılmışsa yeteneğini görelim, bu akşam Yenikapı'da kılınacak teravih namazının iki rekatını kıldırmasını bekliyoruz,

Sayın Cumhurbaşkanım,

bu başkanı ve Diyaneti kavga ve husumet arenasına çeviren yönetimi görevden alınmazsa hem teşkilat mensupları hemde Milletin güvenini yitirmekteyiz,

Avatar
Mert 2019-06-27 01:56:27

Atanma sürecinde adı geçen herkese bir kulp buldunuz. Kıbleniz karışmış gibi. Bırakın adam işini yapsın

Avatar
Abdullah 2019-06-01 23:30:25

Hayır ben size katılmıyorum ne milletin nede diyanet mensuplarının güveni kaybolmıyacak aksine her şey berkemal

Misafir Avatar
Osman 2019-06-05 21:13:14

Bence çalışanların diyanete güveni yüzde bir insan harcama ve adam kayırma ihale yolsuzluğu hat safasında

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Daha sert sözlerim var 2019-06-02 14:06:35

Abdullah Bey
İkimizde duygusal yaklaşıyor olabiliriz.
Edindiğim izlenimlere göre merkez teşkilatındaki personelin yönetime güveni %30'un altında olduğunu tahmin ediyorum.
O halde bağımsız bir anket yapılmalıdır.

Bir adamın şaibeli ve soru işaretleri ile dolu geçmişini değiştiremiyorsan başka bir çözüm bulunmalıdır.

Sahip olduğum bunca bilgi ve gözlemden sonra herşey berkemal diyebilen bir kişi hakkında bu dönem elde ettiği bir takım menfaatleri kaybetmeme gayreti olarak düşünürüm.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ensar 2019-06-03 22:47:13

anlaşılan ali̇ erbaş i̇le bi̇r sikintiniz var nemanizi mi kesti̇ kovaniniza çomak mi soktu i̇şi̇ni̇ze gelmedi̇mi̇ alçakca hakaretler edi̇yorsunuz terbi̇yesi̇zler si̇zi̇n ki̇m olduğunuzu ki̇mlere hi̇zmet etti̇ği̇ni̇zi̇ i̇yi̇ bi̇li̇yoruz.

Misafir Avatar
Doğruya Doğru 2019-08-01 20:00:00

Bazı arkadaşlar"bırakın adam işini yapsın" şeklinde acayip şeyler yazıyor. Diyanet gibi hakkaniyet ve liyakat ölçülerinin zerre sapmaması gereken yerde bu değerlerin korunarak hizmet edilmesinin önünde bir engel mi var. Allah korkusu ve kul hakkı göz ardı edilemez böyle bir kurumda.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ensar denen vatandaş 2019-06-07 00:11:33 @Ensar

yazı içeriğine bakmadan, diyanetin içine düştüğü hazin durumu görmeden, dinin siyasetin emrine girdiğini bilmeden konuşup duruyorsun. aç gözünü de bak. ali erbaş sonrası diyanetin güvenirliliği ayaklar altında

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ensar adlı kişiye cevap 2019-06-06 20:23:34

Kullandığınız dil karakterinizi yansıtıyor.

Haber içeriği hakkında yorum yapar mısınız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bilal 2019-07-18 11:19:05

Herkesin bir yarası olunca herkes her bir parçayla suçlanıp itham edilerek iftira ya maruz kalarak veya iftira ederek hayatlarını böyle devam ettiriyorlar ancak benim gördüğüm nokta da ise artık yavaş yavaş 20 30 yıl sonrasına düşünülerek Fetö elemanları Kurumlardan temizleniyor iken bir yandan Kadrolar Chp mhp verilerek alt zemin oluşturuluyor ve diğer Cemaat ve Tarikatlara da bir kıskaç görevine verilecek o yüzdendir ki şimdi bu site ister doğru yazsın ister yanlış yazsın hiç farketmez Kurumlar en son Fetò cü temizleme kadar siz deyin 30 ben diyeyim 60 yıl daha devam edilecek.O zamana kadar ben bile hayatta kalamayacağım için kim öle kim kala hadi kalın sağlıcakla fazla kafaya takıyorsunuz.

Avatar
Fahrettin 2019-09-11 09:19:12

Diyanet adil olsun adeletle yonetilsin türkiye düzelir insan kaynaklarına cam kapı konmuş kurum imamın öldüreceğinden korkuyorlar heralde yaptıkları doğru olsa böyle yapmazlar diye düşünüyorum

Avatar
Hakkı 2019-09-22 19:15:28

şu an için diyanete kim gelirse gelsin elinden bir şey gelmez.aslında gelir de kefenini cüzdanına pardon boynuna takması lazım.bir de koltuğu ile aşk yaşamaması lazım.siyasetçilerin kulağını çekecek, onlara ders verecek diyanet başkanı son yüz yıldır gelmedi, gelemezde.işte bu yüzden cenabı-ı Allah mehdisini gönderecek inşaAllah.tek umudumuz o.sahtekar mehdilerinde canı cehenneme bu arada.

Avatar
Serkan 2019-09-25 11:37:36

Yozgat Eğitim merkezi müdürü olarak atanan ve hiçbir yazılı sınavı geçemeyen şahsiyeti de bir araştırın. onun da kimin akrabası olduğunu göreceksiniz.