Cumhurbaşkanlığı Diyanet görevden alma kararları yayımlandı

Cumhurbaşkanı Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararları ile bazı bakanlıklarda görevden alma ve atamalar gerçekleşti.

Cumhurbaşkanlığı Diyanet görevden alma kararları yayımlandı

Cumhurbaşkanı Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararları ile bazı bakanlıklarda görevden alma ve atamalar gerçekleşti.

16 Ağustos 2019 Cuma 11:47
Cumhurbaşkanlığı Diyanet görevden alma kararları yayımlandı
banner310

Buna göre, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörlüğü'ne Prof. Dr. Şirin Karadeniz Oran atanırken, Bayburt İl Tarım ve Orman Müdürü Abdulkadir Karabulut görevinden alınarak yerine Selami Ersen atandı.

DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞINDA GÖREVDEN ALMALAR

Diyanet İşleri Başkanlığı Din İşleri Yüksek Kurulu Üyeliği görevini yürütmek üzere görevlendirilen Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Cenksu Üçer ve Selçuk Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 38'inci maddesi ile 3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 2'nci maddesi gereğince üniversitelerdeki asli görevlerine döndürülmek üzere görevlerinden alındı.


RIDVAN DURAN, BASIN İLAN KURUMU GENEL MÜDÜRÜ OLDU


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla yayımlanan atama kararlarına göre, Basın İlan Kurumu Müdürü Yakup Karaca görevinden alındı. Karaca’nın yerine ise Rıdvan Duran atandı.


5 İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ'NE ATAMA YAPILDI


Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Mehmet Faruk Tekin, Çanakkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Ferhat Yılmaz, Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Salih Kaygusuz, Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Ertuğrul Tosunoğlu, Kırıkkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Yusuf Tüfekçi atandı.


Açıklanan bazı atama kararları ise şöyle:


Milli Savunma Bakanlığı'nda açık bulunan Askeri Fabrikalar Genel Müdür Yardımcılığı'na Ali Mazak, Bütçe ve Mali Hizmetler Genel Müdür Yardımcılığı'na Cengiz Dişli, Personel Genel Müdür Yardımcılığı'na Cengiz Karaman atandı. Öte yandan, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'ne ise Bahri Kesici atandı. Ayrıca, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nda açık bulunan Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğüne Ebubekir Gizligider atandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M.Y 2019-08-16 15:34:45

prof dr. hüseyin yılmaz hangi gerekçeyle alındı açıklar mısınız, lütfen insanları boş yere harcamayın....

Misafir Avatar
ali selçuk 2019-08-17 21:12:16

canım kimin eli kimin cebinde bilsek bir anlam buluruz ama 23 az kaldı İMAMOGLU bunları hem halledecek hemde utanduracak kesilecek içimiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş Hüsnü 2019-08-17 02:00:33

i̇şi bilen kaç kişiyle konuştuysam prof. dr. hüsey yılmaz hoca için çok büyük kayıp dediler.
reisss!!!
durum çok vahim, yeminle söylüyorum eriyorsunuz.
bu gidişle hakkımı helal etmeyeceğim.
ADMİNİN YORUMU: BAŞKA SÖZE NE HACET.. HÜKUMET TARİKATLARIN DOĞAL OLARAK ONLARI KONTROL EDEN VATİKAN VE HAÇLI BATININ EMİRLERİNİ YERİNE GETİRİYOR. HALA UYANMADINIZ MI? HERŞEYİ İLLA EKONOMİK YAPTIRIM OLARAK DÜŞÜNMEKTEN ARTIK VAZGEÇİN. BAZEN DAYATMA BÜROKRASİYE ATANACAK ADAMLARIN LİSTESİYLE DE YAPILIR.

Avatar
Ekrem 2019-08-17 21:12:35

Allah rizasi icin ezan okunmasiyla ilgilensin şu diyanet yahu öyle ezan okuyan camiler var ki insani dinden cikarir. Yapmayin şunu bu islamin sembolu dur ayni zamanda ulkemize binlerce turist geliyor ezan okunmasi anlasilir sade duru bir sesle ve makamla okunmasi son derece onemlidir. Neden bunu duzeltmiyorsunuz.

Misafir Avatar
pirifani 2019-08-17 23:57:33 @Ekrem

memlekette cami yok sen takmissin ezana.yurt disina ciktigimda en cok ezani ozluyorum.turkiyeye dondugumde de en cok yurt disindaki camileri ozluyorum. ne vaaz var ne hutbe ne de islami bir faaliyet.ezan vakti kimisi evden kimisi kahveden camiye kosar iste bu kadar.milleti dinden uzaklastiran da esas budur.yani dini bir faaliyetin icinde olmamak.sorumluluk almamak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2019-08-17 23:34:52

Ezan okuyam hocaların makam eğitimi alması lazım. Bu ülkde herkez ezan okumasın . Bu millet kötü ezandan bıktı artık Antalya Müftülüğü bu yazı sana Turizim şehrine yakışmıyor Yeter artık kaç kere uyaracağız koca şehirde bir güzel sesli ezan okuyacak adam yokmu? Herkes işini yapsa artık iş bilenin olsun Uzanlık bittiyor. Yaparsın koçum diye ver gazı bu millet sıkıldı acemi taraflı yöneticilerden halkın huzuru için çalışılsın artık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Can 2019-08-17 23:36:34

Harb okuluda satılmış

Avatar
Vatandaş 2019-08-18 08:41:46

Gardaş evimize ekmek götüremiyoruz her yer ekonomi yardim edin duyun bu cigligi imamoglu yardim et

Avatar
Ali yetkin 2019-08-18 09:28:45

4 milyon imam 5 bin tl aylık alıyor oturduğu yerde hemde ezanımüezzin okur namazı hoca kıldırır bu imamlar ne yapar

Misafir Avatar
Doğrular 2019-08-20 17:40:24

Din gorevlisi ne iş yapar diyen leri
Sahsende gordum 2 rekat Cuma namazini bile kilmaz usenir namaz gibi faziletli bir ibadeti kildirmak sorumlulugu agir bir gorev tabi kilana tabi bilene

Beğenmedim! (0)
Avatar
İ. K. 2019-08-18 09:29:51

Herkes takmış bir camii bir diyanet diye kimse de bakmıyor çocuklar istediği gibi liselere gidemiyor diye anadolu fen liseleri az kontenjanları az başarlı öğrenciler bile imamhatiplere sokulmak zorunda kalıyor durumu iyi olan özele gönderiyor daha çok imamhatip açılıyor ancak erdoğan ailesinin evlatları dış ülkelerde okuyor fransız liselerinde vs. Vs. Ancak ülkenin çocuklarına eğitimi kalitesiz okullar ve çocukların gelişimini desteklicek değil de parasının derdin de olan öğretmenleri atıyorlar birazda bu sorunlara bakın boş verin camiiyide geleceğimiz olacak çocuklarınıza torunlarınıza iyi eğitim verilmesi için konuşun bu ülke gençlerin ne suriyelilerin ne her yerin peşkeş çekildiği yahudilerin ne de siyasilerin geleceğimiz olacak gençlerin çocukların onlara destek sağlıcak bireyler olun az

Avatar
İsimsiz 2019-08-18 09:35:10

ALLAH yar VE yardımcınız olsun.durmak yok yola devam.