Cüneyt Özdemir'den Diyanet'e, "Yiyorsunuz bari millete açıklamayın!"

Diyanet'in "Fenomen olma ebeveyn ol" kamu spotu içerik olarak tartışılırken ödenen faturası ile de gündem oldu. 295 bin lira fatura kesilmesini esprili bir dille irdeleyen Cüneyt Özdemir "Diyanet'i kazıklamak günah mıdır?" videosuyla tartışmaya katıldı

Cüneyt Özdemir'den Diyanet'e, "Yiyorsunuz bari millete açıklamayın!"

Diyanet'in "Fenomen olma ebeveyn ol" kamu spotu içerik olarak tartışılırken ödenen faturası ile de gündem oldu. 295 bin lira fatura kesilmesini esprili bir dille irdeleyen Cüneyt Özdemir "Diyanet'i kazıklamak günah mıdır?" videosuyla tartışmaya katıldı

13 Kasım 2019 Çarşamba 20:17
Cüneyt Özdemir'den Diyanet'e, "Yiyorsunuz bari millete açıklamayın!"
banner310

2 milyon 500 bin liralık  Enderun Teravih Namazı faturasını açıklayamayan Diyanet'in yeni kamu spotu faturası tartışmaları beraberinde getirdi. 

Diyanet Başkanı ali erbaş, ödeme yapılan 295 bin liralık faturanın Sireti Nebi Haftası boyunca yapılacak tüm çalışmaların toplam bedeli olduğunu söylese de açıklamalar kamuoyunu tatmin etmedi.

25 bin liralık kamu spotuna 295 bin lira ödeme yapan Diyanet başkanı ali erbaş'ın "Eşine kek ikram eden kadından rahatsız oldular... Ödenen para tüm hafta boyunca yapılan etkinliklere dairdi" gibi açıklamaları tatmin edici bulmayan Cüneyt Özdemir, esprili dille "Bari yiyeceksiniz kamuoyuna neden açıklama yapıyorsunuz" deyip Diyanete göndermede buldu.

Enderun Teravihinde karşılığı olmayan bazı kalemlere yapılan harcamaların ayrıntılı bir şekilde belirtilmesinin yanında kamu spotunda tek kalemde 295 bin lira fatura kesilmesi olur olmaz şüpheleri beraberinde getirdi.

Son Güncelleme: 13.11.2019 22:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vakıf görevlisi 2019-11-13 21:41:27

kosovada yapılan camiden haydar b. isimli bir ahlaksız 2 milyon lira para yemek istedi. anladığımız beyfendi mazlumlara din görevlilerince emek emek toplanan cuma namazı sonrasındaki sadakalarla harcama yaparak milletvekili olmak istiyordu. ilyas s. buna engel olunca tuttular adamı vakıf yönetiminden azlettiler. diyanet kurtlar sofrası şu an

Avatar
Hamza 2019-11-13 21:44:08

DIYANET ÖNCE İCINDEKI KEFEN SATAN CÜPPELI AHMETIN ADAMLARINI TEMIZLEYECEK ARTIK HALK BIKTİ HOCALARA GÜVEN YOK HER CUMA YARDIM CAMILERDE BU PARALAR NEREYE GIDIYOR TARTISMAK LAZIM

Avatar
adam 2019-11-13 22:01:03

Kim bu cüneyt ne iş yapar

Avatar
Ube 2019-11-13 23:24:59

Ahlaksızlık aymazlık paçalarından akıyor, bu kafa ile nasıl DİN anlatacak? bu fuhşiyat nedir? Bu zulümdür
Çöpten ekmek toplayan insanların olduğu sözde İSLÂM TOPLUMUNUN DİNİ ÖNCÜ KURUMU/KAMU MALI/SALİH as.kıssaaısındaki DEVE..... Boyuna kadar hurafelere bulaştığı yetmiyormuş gibi Fesada gömülmeside cabası... iğrençsin Diyanet zalimsin

Avatar
pirifani 2019-11-14 07:47:44

gormezle erdoganin arasinin acilmasindaki sebeblerden biri de lux makam araci meselesiydi.eeeee devlet harcamalri sadece benim icin degil butun makamlar icin yapiliyor cunku yapilmasi gerekiyor dusuncesiyle ancak bu kadar oluyor.padisahim cok yasa.vatandasin eline seksenbin gecerse ayda kac araba alir?baska meselerde degilse bile devlet harcamarinda osmanliyi yakalamak uzereyiz.

Avatar
mehmet 2019-11-14 15:44:30

müslümanlar nedense kendilerinden olan fetöcü it de olsa sahiplenme gereği duyuyorlar. bırakın artık şu pis huyunuzu. diyanete saldırının nedeni diyanete atanan fetöcü. millet benimsemedi, sevmedi bu haini. savunmayın şunu. solcu da varsa ateistte vursa haklı

Avatar
Ahmet 2019-11-14 20:39:01

hala anlamadı bazı aptallar. fetöcü orada durduğu sürece bu millet diyanete vurmaya devam edecek. adam adam olmayınca ne sağı ne solu, ne alevisi nesünnisi diyanete saygı duymuyor. bir alim bile kendisni muhatap almıyor, işi gücü erdoğana çakallık

Avatar
Ahmet 2019-11-14 20:39:26

diyanet açıklama yapmış, basındakiler gerçeği yansıtmıyor diye. ne diyecektin ki. dört hırsız bakan için de çalmadı demişlerdi.