Diyanet personeli, taşeron düzenlemesinin dışında kaldı

Hükümet, 850.000 taşeron işçiyi kadroya almaya hazırlanırken, Diyanet İşleri Başkanlığı bünyesinde bu süreçle ilgili vatandaştan gelen soruları dinleyen 'ALO 170' personelinin kadro dışı kaldığı ortaya çıktı.

Diyanet personeli, taşeron düzenlemesinin dışında kaldı

Hükümet, 850.000 taşeron işçiyi kadroya almaya hazırlanırken, Diyanet İşleri Başkanlığı bünyesinde bu süreçle ilgili vatandaştan gelen soruları dinleyen 'ALO 170' personelinin kadro dışı kaldığı ortaya çıktı.

12 Aralık 2017 Salı 09:00
Diyanet personeli, taşeron düzenlemesinin dışında kaldı
banner32

DİNİHABER.COM 

Edinilen bilgilere göre Diyanet işleri Başkanlığı bünyesinde görev yapan "Geçici Öğretici, Vekil İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım" memur kapsamında değerlendirildiği için düzenlemeye dahil edilmedi.

10  BİNE YAKIN PERSONEL VAR

Türkiye'nin hemen hemen 81 ilinde Diyanet İşleri Başkanlığı bünyesinde çalışan yaklaşık olarak 10 bin "Geçici Öğretici, Vekil İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım" personeli var.

'BİZ DE İŞ GARANTİSİ İSTİYORUZ'

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, Habertürk TV’ye yaptığı açıklamada, internet ve telefon üzerinden taşeron düzenlemesine ilişkin soruların alınacağını, bu kanallardan gelen sorulara yanıt verileceğini söyledi.

Diyanet İşleri Başkanlığı çalışanları "ALO 170'e", kadro taleplerini dile getirdi. Aralarında uzun zamandır görev yapanların da bulunduğunu belirten çalışanlar, “Yıllardır çalışıyoruz, biz de iş garantisi istiyoruz” dedi.

Son Güncelleme: 12.12.2017 09:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2017-12-12 10:40:18

geçici öğreticilik çağımızın kölelik şeklidir ve kul hakkıdır ne yazık ki en çok kul hakkı diyanette yapılmaktadır. insanlar ucuz işçilikle çalıştırılmakta asgari ücretin altında ve eksik yatırılan sgk ile resmen magdur edilmektedir. burdan diyanetin en tepesine sesleniyorum tabi buralara bakıyorlarsa kul hakkı yemeyin

Misafir Avatar
vatandaş 2017-12-12 13:53:20 @vatandaş

sayın hafız zaten bana söyleyemezsiniz o sözü çünkü ben ne gecici öğreticiyim nede hocayım özel sektörde çalışan birisiyim öyleki insanları 500 liraya çalıştırıyorlar o para ile ev gecindirmeyi bıran mutfak a yetmez öyleki bu insanlarımız mecbur olmasalar zaten çalışmazlar o şartlarda insanlar mecbur bırakılıyor bu şartlarda çalışmaya öyleki Allah kelamını öğreten bu dğerli hoca hanım bey hoca beylerimiz daha iyiye layık olduklarını düşünüyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hafız 2017-12-12 11:42:38 @vatandaş

af edersiniz. sözüm size değil ama halk arasında bir söz var. sen merkep olduktan sonra binen çok olur diye. g. kkö arkadaşlar bu şartlarda görevi kabul etmeyecek, etti isede sesini çıkarmayacak. kimseye o görev zorla verilmedi

Beğenmedim! (5)
Avatar
hafız 2017-12-12 11:27:59

fahri, vekil, geçici kkö arkadaşlar niye çığırtkanlık ve yüzsüzlük yapıyorsunuz.
gelin beraber değerlendirelim, size bu görev zorla verilmedi. siz de bu görevin her türlü şartlarını bilerek görev aldınız.
şöyle deseniz yerden arşa kadar haklısınız. biz fahrilerin sgk ları 30 gün olsun maaş (asgari ücret) + ek ders ücreti olsun derseniz size bütün bedenim ile katılırım.
sizin en büyük hatanız şu; siz fahriler şimdiki şartlarda görev almasanız ve camaat müftülüğü, hükümeti sıkıştırsa mecburen oraya kadro tahsisi yapılır veya şartlar iyileştirilir. size bir teklifim var tüm fahriler, vekiller, geçici kkö görevliler görevinden istifa etsin. sizin cemaat ve öğrencileriniz hoca isteriz diye hep birlikte bimere müracaat etsin. şimdi kadro diye ağlıyorsunuz kadro diye ağlamakta haksızsınız kadronun verilmemesine sebeb siz siniz. bunların hepsini tüm taşaronlara da söylüyorum.

Misafir Avatar
vatandaş 2017-12-12 14:03:04 @hafız

zaten böyle yapabilseler geçici diye birşey olmaz herkes çalışır sınava girer. katılıyorum bu konuda size

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ali 2017-12-12 10:32:46

İnşaAllah bu mağduriyet bir gün senide bulur o zman anlarsın

Avatar
abc 2017-12-12 10:15:35

çok güzel olmuş

Misafir Avatar
Bulut 2017-12-12 10:35:54 @abc

kına adettendir ellerinize kına yakın...

Beğenmedim! (3)
Avatar
imam-hatip 2017-12-12 13:06:51

bu konuyu i̇hti̇raslarina alet edi̇p bi̇nlerce kardeşi̇mi̇zi̇n umutlariyla oynayanlara ne demeli̇. tipki i̇li̇tamda olduğu gi̇bi̇.

Avatar
HABER KAYNAĞI? 2017-12-13 10:20:29

haberin kaynağı ne arkadaşım?
geçici öğreticilerin çalıştırılmasına izin veren bakanlar kurlu kararı 657/4/c 'ye atıf yapıyor. sgk primleri de 5510/4/a olarak yatırılıyor. kamuda istihdam edilen 4/c (657) kapsamında istihdam edilen kişilerden farkı saatlik ücret mukabili çalışmaları. geçiclerin bu 4/b statüsüne geçme düzenlemesinden yararlanması lazım.
tekraren diyorum, milleti "siz bu kapsamda değilsiniz" diyerek hak arama gayretlerini bir nevi "boşa uğraşmayın" manasına gelecek haberler yapmayın.

Misafir Avatar
poyraz 2018-01-09 17:26:18 @HABER KAYNAĞI?

evet kardeşim geçici kuran kursu öğreticileri kısmi zamanlı 4/c statüsündedir. kadronuz hayirli olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail 2017-12-12 11:15:40

müftülüklerde fakülte mezunu olup ta, hizmetli olarak görev yapan arkadaşlar var. adaletli ve şeffaf bir sınav sistemimiz olmadığı için bu arkadaşlar genel i̇dare hizmetleri sınıfına geçiş yapamamaktadır. müftülüklerde fakülte mezunu olmasına rağmen yardımcı hizmetler sınıfında görev yapan personellerin genel i̇dare hizmetleri sınıfına geçişinin sağlanmasıyla bu arkadaşların mağduriyeti son bulacaktır.

Avatar
imam 2017-12-12 13:57:21

hani diyanet-sen bu işi halletmişti?