Hakan Aygün'den küstah paylaşım!

Gazeteci Hakan Aygün Twitter hesabından yaptığı alçak paylaşımla büyük bir skandala imza attı.

Hakan Aygün'den küstah paylaşım!

Gazeteci Hakan Aygün Twitter hesabından yaptığı alçak paylaşımla büyük bir skandala imza attı.

01 Nisan 2020 Çarşamba 10:56
Hakan Aygün'den küstah paylaşım!
banner310

Gazeteci Hakan Aygün iktidara muhalefet etme adına haddini aşan bir paylaşım yaptı. 

Koronavirüs sebebiyle başlatılan yardım kampanyasını diline dolayan Aygün sosyal medya hesabından yaptığı skandal paylaşımda Kur'an-ı Kerim ayetlerini kendince alaya alarak şu ifadeleri kullandı:

Aygün'ün sınır tanımaz alçaklığı her kesimden büyük tepki çekti.

Suç duyurusunda bulunulacak

Ünlü Avukat Mustafa Doğan İnal, Aygün'ün söz konusu skandal paylaşımına tepki göstererek yarın suç duyurusunda bulunacaklarını duyurdu.

Son Güncelleme: 01.04.2020 11:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murtaza 2020-04-01 11:51:14

ayetleri Allahımız laf olsun diye süs diye peygamberimize göndermedi , hayata , yaşama uygulamak için gönderdi , bu şahıs ayetten bu şekilde anlıyor , onun anlayışı bizi bağlamayabilir , bunu hakaret olarak anlamak , ayetleri putlaştırmaktır oda şirktir ,

Avatar
Murtaza 2020-04-01 11:47:53

bakara süresine makara tukara diyeni büyük elçi yaptık bunun yolunu açtık , alınmaya gerek yok ,

Misafir Avatar
Galip Dede 2020-04-01 19:59:03

Sende bu müptezelin avukatlığınamı soyundun Murtaza sanamı kaldı onu savunmak

Beğenmedim! (3)
Avatar
Murtaza 2020-04-01 11:56:20

ünlü avukat mustafa doğan i̇nal, aygün'ün söz konusu skandal paylaşımına tepki göstererek yarın suç duyurusunda bulunacaklarını duyurdu. ey avukat delikanlı isen ayetlere makara tukara diyen egemen bağışa da aç da görelim , senin yaptığın münafıkca davranmaktır , çıkarına göre hareket ediyorsun , müslümanlar işte bu yüzden kaybetti , hakkı değil çıkarını seçtiklerinden ,

Avatar
Garip Yolcu 2020-04-01 12:50:23

Dini değerleri yere seren en çok kimler acaba. Dinden geçinenler olmasın
Ahiret günü dememiş olsa yerine başka bir şey kullanmış olsaydı günümüz yalakaları için cukkadan otururdu sanki
İhale gününde demiş olsaydı veya atama kararnamesi gününde bunları çoğaltabiliriz. Dünyalık bir menfaat beklentisi uğruna yapılan herşey yazılabilir. Sonuçta ironi yapmış bence. Dini sömüren din tüccarları tiplerin yanında sinek vızıltısı gelir bence.

Misafir Avatar
pirifani 2020-04-01 13:53:49 @Garip Yolcu

eger yazar islami hassasiyetleri olan biriyse ironidir.yok sahte solun azılı islam düşmanlarından ise başka.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hiç 2020-04-01 18:35:36

Ve ben de inanıyorum ki insanlar yardım etmeye en yakın çevrelerinden başlamalıdır..ve yine biliyorum ki yardim etmenin tek yolu açıklanan ibana para yatırmak değildir...ve de görüyorum ki sayın mustafa tanrıverdi bu iş gene partizanlık ve kutuplasmayla sonuçlanacaktır böyle giderse

Avatar
MUSTAFA TANRIVERDİ 2020-04-01 11:32:10

ben inanıyorum ki bu gün bu iban numaralarına para yatıranla yatırmayanlar inşaAllah bir olmayacaklar. hakan aygün'e duyurulur.

Misafir Avatar
pirifani 2020-04-01 13:51:18 @MUSTAFA TANRIVERDİ

mesele ibana para yatırıp yatırmamak değil. yanlış dıs politikalarla turk lirasına değer kaybettirip vatandasın yastığının altındaki dolarlara goz diken zıhnıyettir mesele. asıl mesel haddi hesabı olmayan gereksiz haracamaları yapıp sonra da afet zamanında halkın ıban numarasına para yatıracağına halka para yatırması için ıban numarası verenlerdir asıl mesele.asıl mesele kendısını olumune destekleyen halkın güvenini sarsmış olan zıhnıyettir.secmenın verdıgı mesaj alınmıştır gereği yapılacaktır denilip yola aynen devam edilmesidir asıl mesele.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Medreseli 2020-04-01 19:06:00

Kotonadan daha tehlikeli kuduz köpekler
Sizin gibi zihniyet git sisinin netenyahunu vb köpeklerle beraber saf tutun

Avatar