İmam hakkında evrakta sahtecilik ve dolandırıcılıktan dava açıldı

2012 de imza sirküsü niyetiyle alınan belgeyi 2016 yılında bilgisiyar yöntemiyle orta kısma denk gelecek şekilde sened haline dönüştüren Davut B. isimli emekli imam hakkında evrakta sahtecilik ve dolandırıcılıktan dava açıldı.

İmam hakkında evrakta sahtecilik ve dolandırıcılıktan dava açıldı

2012 de imza sirküsü niyetiyle alınan belgeyi 2016 yılında bilgisiyar yöntemiyle orta kısma denk gelecek şekilde sened haline dönüştüren Davut B. isimli emekli imam hakkında evrakta sahtecilik ve dolandırıcılıktan dava açıldı.

03 Ağustos 2019 Cumartesi 16:42
İmam hakkında evrakta sahtecilik ve dolandırıcılıktan dava açıldı
banner310

Eyüp Müftülüğü çalışanı olduğu bilgisine ulaştığımız Davut B. adındaki imam, 2016'da emekliye ayrılması sonrasında başkanlığını yaptığı kooperatif üyesi olan cemaatine 75 bin ile 95 bin lira arasında sahte senet düzenledi.

Kooperatif adı altında üyelerden topladığı imza sirkülerini başkanlıktan azledilmesiyle birlikte 75 bin ile 95 bin liralık borç alacaklarına  çeviren Davut B. isimli emekli imam farklı farklı sahte senet oluşturarak 35 kişiyi icraya verdi.

İddiaya göre Davut B. ev vaadiyle topladığı paralarla kurduğu kooperatifi amacı dışında kullanıp Romanya uyruklu Genica adında bir kadınla GENDAV isimli şirketi kurdu. Şirketi harekete geçirmek için üyelere  sahte senet hazırlayan Davut B. şikayet üzerine yargılanmaya başladı.

Son Güncelleme: 03.08.2019 18:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mağdur.. 2019-08-05 09:44:12

davut yalan konuşuyor bu sahtekarın yorumlarını niye yayınlıyorsunuz? ben de senet mağdurlarından biriyim hala bu adamın yönetim döneminden kalma vergileri ödüyoruz.bir de üstüne yetmezmiş gibi düzenlediği sahte evraklarla 50 civarında memurun malına maaşına göz dikmiş dolandırmaya çalışıyor.davayı kazandığı yok bilirkişi raporlarıyla sahteciliği ispatlandı hukuki süreç ve savcılık soruşturması devam ediyor.Allahın izniyle hem bu dünyada hem de ahirette bu şahıstan hesap soracağız.

Avatar
serdar t 2019-08-05 10:44:09

sana yazıklar olsun davut hoca bu kadar mazlum insanı dolandırdın yetmedi insanları sahte senetlerle icraya verdin ve utanmadan hala dini ve fetöyü kullanarak algı yapmaya çalışıyorsun.müslümanlığı ağzına, alan insanlara bunu yapmaz.

Avatar
Cemaat 2019-08-03 22:02:16

Davut abi sende mi sapıttın oysa kürsüden döktürüyordun
Şeytanın ta kendisimişsin.ilk başta ınanmak istemedim eşraftan öğrenince yazıklar olsun dedim.Sifatina tüküreyim

Avatar
EMEKLİ IMAM DAVUT HOCA 2019-08-04 20:31:44

Yorumumu yayınla yarın avukatlar Asılsız İftira Mahkemesi devam eden Bu iş haber GEREKEN HUKUKİ IŞLEMLER BAŞLATILACAKTIR BILGINIZE
ADMİNİN YORUMU: BU ŞEKİLDE EMİR VEREREREK KONUŞUP KARAKTERİNİ ORTAYA KOYMA. TLFNUMUZ KÜNYEDE VAR. ARAYABİLİR, DELİLLERİNİ SUNABİLİR, KENDİNİ SAVUNABİLİRSİN. SÜRMEKTE OLAN MAHKEME OLDUĞU İÇİN SOYAD, İSİMLER BAŞHARFLERİYLE VERİLDİ. YÜZ MASKELENDİ. ETİK KURALLARA DİKKAT EDERİZ. AMA SEN TLFLA ARAYAMADIĞINA GÖRE BİR SIKINTIN VAR GİBİ. HEM MAHKEME KAĞITLARI DA BİZE ULAŞTI. DAVAYI KAYBETMİŞSİN

Misafir Avatar
hakan 2019-08-05 10:28:51 @EMEKLİ IMAM DAVUT HOCA

davut hoca sen ne kadar yalancı ve düzenbaz bir adamsın hala dini kullanarak insanları aldatıyorsun sen inşaatı kendi paranla mı yaptında millete senet imzalattın,bizden topladığın paralarla neler yaptığını çok iyi biliyoruz ve senin kazandığın bir mahkeme yok senetlerin sahte olduğu bilirkişi tarafından da onaylandı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
EMEKLİ IMAM DAVUT HOCA 2019-08-04 20:16:57

DEĞERLİ MÜSLÜMANLAR HABERİ YENİ ÖĞRENDİM ŞAŞIRMADIM TARİHTE AYŞE VALİDEMİZE İFTİRA ATILMIŞ SAHABELER BILE IMTİHANDA EKSİYE DÜŞMÜŞLER ILGİLİ AYETLERİ HEPİNİZ BİLİYORSUNUZ BİZ ELHAMDÜLİLLAH EYÜPSULTAN DA YIM HERGÜN EMEKLİ OLDUĞUM CAMİDE DIGER CAMİLERDE YERİ GELİNCE GÖREV YAPIYOR DİMDİK AYAKTA ÇOLUGUMLA ÇOCUGUMLA HAYATIMI DEVAM ETTİRIYORUM TAKİ NAMUSA İFTİRA ATANLAR ANALARI İLE ZİNA YAPMIŞ GIBİDİRLER HABERİ ORAYA TAŞIYAN FETO OBÜRKÜLER TAŞERON HABERI YAYINLAYANLAR KİM ŞEREFSİZLER KİMİN KÖPEGISINİZ DINİ HABER YAYINLAYACAKSIN HABERİ Bİ ARAŞTIR BENI ARA KONU 1:TÜRKIYEMIZ ÜZERİNDE OYNANAN OYUNLAR IÇİNDE YALAN VE İFTIRA UZERINDE BÜTÜN IMAMLARI ALGI OPERASYON ICINE SOKMAK BU YALAN HABERİ İFTİRALARI RET EDİYORUM FAZLA YAZAMIYORUM KONU HUKUK MAHKEMESINDE ELHAMDÜLİLLAH GEÇEN HAFTA 2.5 YILLIK DAVA SONUÇLANDI IDDIA LARIN REDDINE SENETLERİN TAHSILINE TARAFIM KAZANDI BENIM DOLANDIRDIĞIM DEĞIL BIZZAT BENİM DOLANDIRILDIĞIM MEYDANA CIKTI BEN 2013 YILINDA MAYIS AYI SONU SILİVRI BELEDİYEDEN İNŞ RUHSATI ALARAK YÜKLENICİ FİRMA İLE INŞAATA BAŞLADIK O BÜTÜN ULKEMIZDEKİ TAKSIM OLAYLARI TIRLARIN DURDURULAMALARI EKONOMİ IBRELERİN BI AŞAĞI Bİ YUKARI ÇIKTIĞI ORTAMDA CANIMIZLA MALIMIZLA INŞAATI 2016 'DA BİTIRDİK SUÇUMUZ BÜTÜN UYELERI KENDIMIZ GIBI GÖRDÜK PARALARI TOPLAMADAN 130-150 BUN ALARAK GERIKALAN BORÇLAR KREDİ MILLETE ÇIKMAYINCA SENET KARŞILIĞI TAPULARI TESLİM ETTİM SILIVRİ 1569 ADA 2 PARSEL HILÂL EVLERİ SİTEYİ TAMAMLADIM TÜRKIYE DE BİR ILKE IMZA ATTIK 30 AYDA KOOPERATIFTEN DAIRE TESLIMİ KOOPERATIF BAŞKANIYKEN ICRA TAKIBI BAŞLATTIK FETÖCULER 2017 OLAĞAN GENEL KURULDA BİZİ YONETIMDEN DÜŞÜRÜP İSI ELLERINE GECIRDILER 5 MILYON ÖDEMEYİ KAPTILAR BİR CIVI ÇAKMADILAR HOCAYA SALDIR MALI GÖTÜR ABLALARI ABILERI DEVREYE GİRDİLER BİZ DOĞRUYUZ DIMDIK DIKILDIK MÜCADELE VERDIK TOPLU IFTIRA ALGI BENIM YARDIMCIM HZ. ALLAH SONUÇ DAVAYI BEN KAZANDIM MERAK EDIYORUM TAPULARINI ALIP DAIRELERINI ALANLAR ÜÇ KURUŞ IÇİN SALDIRI YAPANLAR HANGI DINİN DÜN GOREVLİSI HANGI DINİN KURAN KURSU HOCASI NEYSE MAHKEME TAM BİTMEDİGI IÇİN FAZLA KONUŞMUYORUM BITINCE ALLAH TS ÖMÜR VERIRSE

Misafir Avatar
ENVER 2019-08-06 09:09:21 @EMEKLİ IMAM DAVUT HOCA

olayi bi̇lmem,ama yazdiğin cümle di̇ni̇ni̇ i̇nkar edercesi̇ne,ne demek beni̇m 2.yardimcim Allah.?bu cümle şi̇rk deği̇l mi̇.?h.z ai̇şeyi̇ de di̇li̇ni̇ze dolamayin o sahabeleri̇n tirnaği dahi̇ olamazsiniz.birakin dünya malini da bi̇raz gerçek ahi̇reti̇ni̇zi̇ düşünün.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hilal evleri mağdurları 2019-08-05 17:28:21

Davut başkan yalan söylüyor ve hiç yüzü kızarmıyor....böylelerine ne söyleyeceksiniz inşAllah MEVLA doğruları ortaya çıkarır ve ınsanları nasıl madur ettiği cikar

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakkımı helal etmiyorum 2019-08-16 15:39:04

bu araba da satardı.darbe yok değişen yok kaza yok dediği araba pert çıktı.
turbo ötüyor 1000 (bin) km sonra düzelecek dedi. düzelmedi.
gittim kendisine söyledim. geri al bunu dedim almadı başından savdı.
sonra biraz söylemi sertleştirdim. tehdit etti. bende yalan yok korktum.
ama çok ah ettim çok beddua ettim.
Allahından bul. 2008 de 9bin lira zarar ettim artı bir sürü de masrafı saymadım bile
hakkımı helal etmiyorum davut

Avatar
Sedat 2019-08-18 13:59:36

Haramlar insanın suretine yansıyor hoca demek doğru olmaz ama Allah yüzüne yansıtmış

Avatar
Mağdur Cihan 2019-11-27 21:11:38

Bu dolandırıcıyı Yalan makinesine soksanız makina daha fazla dayanamaz sigortası yanar beni bundan uzak tutun der.