İmamın talihsiz ölümü

ÇORUM'un Bayat ilçesinde imam A.Ü. (25), av tüfeğini başına ateşleyerek, yaşamını yitirdi.

İmamın talihsiz ölümü

ÇORUM'un Bayat ilçesinde imam A.Ü. (25), av tüfeğini başına ateşleyerek, yaşamını yitirdi.

15 Mayıs 2019 Çarşamba 11:21
İmamın talihsiz ölümü
banner310

ÇORUM'un Bayat ilçesinde imam A.Ü. (25), av tüfeğini başına ateşleyerek, yaşamını yitirdi.

İlçeye bağlı Bayan köyündeki camide imamlık görevi yapan A.Ü. dün öğle saatlerinde evde kimsenin olmadığı sırada av tüfeğini başına ateşledi. Silah sesine eve koşanlar, A.Ü.'yü kanlar içinde buldu. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, imamın hayatını kaybettiğini belirledi. Yapılan incelemenin ardından A.Ü.'nün cansız bedeni, otopsi için Ankara Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Enver 2019-05-28 08:38:22

haber başlığı bile dinle alakasız.? ya ölümün talihlisi nasıl oluyor anlayan varsa çıksın.imani zafiyetten kaynaklı bir başlık değil mi.?

Avatar
köy İMAMI 2019-05-15 13:03:59

köyde görev yapan imamlar ve eş ve çocukları mahrumiyet bölgesinde adeta hiçbir insan ve imkanın olmadığı lojmanların ahırdan beter olduğu yerlerde yasam savaşı veriyorlar. psikolojileri bitiyor. diyanet bu konuya el atmıyor bir çözüm getirmiyor. ya lojmanları tdv eliyle diyanet yeniden yapsın ya da yasanilmayacak lojmanı olan köylere ve cemaatin olmadığı yerlere imam vermesin. kadroları geri çeksin.

Misafir Avatar
HAKAN 2019-06-13 18:06:14 @köy İMAMI

koy ımamı arkadasım sana aynen katılıyorum.bır elı yagda dıgerı balda dıyen cahıl cuhelalar senı anlayamazlar.gonder onu oraya ahırdan bozma lojmana ve baska kulture ıkı gun duramaz kacar.ama burada klavyede sana bana sallar.yazık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Enver 2019-05-28 08:34:31 @köy İMAMI

yazıklar olsun böyle düşünen imamlara, ne iştiyorsunuz aş elden ekmek gölden yiyin oturun,masraf yok, harcama yok. buralarda ne imkan bekleniliyor.? o aldığınız maaşın yarısına binlerce insan talip ama iş bile bulamıyor. bir de nankörlük etmeyin. kimse bu gibi yerlerde görev almazsa buralarda yaşayan insanların dini talep ve ihtiyaçlarına kimler destek olacak.?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Osman 2019-05-17 09:13:23

Köy imamı arkadaşım tdv müftülerin lüks harcamasına be diyanetin lüks harcamasına beş yıldızlı otellerdeki seminerlere ancak yetişiyor imama sıra gelmiyorki ancak imam camiden para toplanacagı zaman akıllarına geliyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
Enver 2019-06-20 08:49:22

sayın admin bey yorumumuza verdiğin ve yaptığınız değerlendirmeleri okudum ama kusura bakma haklı olabilmeniz için yazınızı,yorumunuzu kimlerin nasıl okuduğunu ve anladığını da bilmeniz gerekir diye düşünüyorum.ayrıca böyle ölümler ne ilk ne de son olacak.?hiç kimse kimsenin nasıl rahmetli olacağını,nerede öleceğini bilme sansı malesef yok.her rahmetlinin ailesi,çevresi elbetdeki üzülecek,sıkıntı yaşayacak sadece imamın ailesi değil elbetteki.bizim abim de hem de bir ramazan bayramının 2.günü kendi işyerinde hiçbir sorun,problem bizim bildiğimiz kadarı ile olmadığı halde iple kendini aşarak intihar etti.elbetteki Allah kimseye böyle bir ecel nasip etmesin diye dua ediyoruz.ama bizlerin elinden bir şey gelmez

Avatar
Hakikatli 2019-05-26 20:06:24

Osman hocam aynen katılıyorum yorumunuza TDV yok Diyanet desen Müftüsü var kendisini göremiyoruz ama kanunen mecbur olmadığı halde imamlara para toplatılıyor ve ve ve

Avatar
bayram 2019-06-13 18:07:01

enver ne bos adamsın.

Misafir Avatar
Enver 2019-06-19 10:34:10 @bayram

neden boş olduğumu değil neden boş olduğunu düşünsen daha iyi yapmaz mısın.?ecelin talihsizliği nasıl oluyor.?iman zafiyetini ifade etmez mi.?
ADMİNİN YORUMU: ENVERİM ÖLEN ADAM İÇİN DURUM BU, FAKAT YAKINLARI VAR İNCİNMESİNLER DİYE BÖYLE DEMEK DOĞRU. BİR DE İMAM İNTİHARINI BÖYLE SIRADAN BİR BAŞLIKLA VERİRSEN TOPLUMDA İNTİHARIN ÖNÜNÜ AÇARSIN. İMAM DA İNTİHAR EDERSE DEDİĞİN GİBİ CEMAAT NE YAPSIN. KONUNUN DİĞER BOYUTU DA GERÇEKTEN İNTİHAR MI ETTİ YOKSA İNTİHAR SÜSÜ MÜ VERİLDİ? BU NEDENLE BU ŞEKİLDE BİR MANŞET ÇEKTİK ENVER BEY KARDEŞİM

Beğenmedim! (0)