İmamların toplantısında kavga! Sensin terbiyesiz...

İmamların mutad aylık toplantısında müftü ile imam birbirine girdi. Kaymakamlık soruşturma başlattı.

İmamların toplantısında kavga! Sensin terbiyesiz...

İmamların mutad aylık toplantısında müftü ile imam birbirine girdi. Kaymakamlık soruşturma başlattı.

25 Şubat 2020 Salı 01:11
İmamların toplantısında kavga! Sensin terbiyesiz...
banner310

Zonguldak Ereğli İlçe Müftülüğü’nün Şubat ayı toplantısında müftü ile imamlar karşı karşıya geldi.

İddialara göre Karadeniz Ereğli Müftüsü Recai Albayrak, Safa Camii’nde yapılan toplantıda, çektiği kura ile ismi çıkan imama tefsir dersini yapacağı camiyi ve konuyu verirken ismi okunan imam, müftünün çağrısına sessiz kaldı. 

Ereğli Önder gazetesinin haberine göre müftü, sözkonusu imamın adını üç kez tekrarladı. Adı üç kez söylenen Ali Molla Camisi İmam Hatibi Mustafa Köseoğlu sessiz kalınca, Müftü Recai Albayrak sesini yükselterek, “Duymuyor musun?” dedi. Bu durum, toplantıya katılan imamları da rahatsız etti. Müftü “Otur yerine terbiyesizlik yapma” deyince İmam Mustafa Köseoğlu, “Sensin terbiyesiz” şeklinde yanıt verdi.

Toplantıya katılan imamlardan bazıları, İmam Köseoğlu’na alkışlarla destek verdi. Bunun üzerine ortalık daha da gerildi. Müftü ile imam arasındaki gerginliği araya giren imamlar engelledi.

İMAMIN YERİ DEĞİŞTİRİLDİ

Olayla ilgili Ereğli Kaymakamlığının soruşturma başlattığı öğrenilirken Müftü Recai Albayrak da kendisine karşılık veren Ali Molla Camii İmam Hatibi Mustafa Köseoğlu’nun görev yerini değiştirdi.

Son Güncelleme: 25.02.2020 01:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Safa 2020-02-25 11:28:41

olay böyle ise müftü de yerinde asla durmamalı. genellikle ilçe müftüleri toplantılarda bu tür hakaretleri yapıyorlar. şimdi biraz daha azaldı lakin 20 yıl öncesi daha kötü idi. bir hocamız anlattı. sevk kağıdı isteyen imama aç dişine bakacağım diye cevap müftüler vardı. böyle idareciler sıfır olmalı.

Avatar
Celiski 2020-02-25 11:06:56

Bu kurumda amir memur iliskisi yok , hakim mahkum daha iyi bir ifadeyle kamutan asker iliskisi var ...

Misafir Avatar
Ali 2020-02-25 19:40:01

Ereğli Önder' den ve Pusula'dan diğer yorumlara ulaşabilirsiniz...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muhtar.... 2020-02-25 10:11:25

Bu kaçıncı kavga. Recai bey meşhur GEZI müftüsü...7 senedir imamlara kabir azabi çektiriyor ...ama recai bey arkası iyidir yine yirtar

Avatar
Allahın acız kulu 2020-02-25 12:25:08

kavga deyil 30 yillik hic yerinden bile kimildatilmayan imamin terbiyesizce guc gosterisi yapma hevesi vardi oglu icin ama Allahu teala oglunuzda olsa adaletlı olun dıyoya sayın muftum ogunku toplantıda haklıydı bu arada muftunun cagırdıgı mustafa koseoglu deyıl mutfu beyı kaale almayan ogluydu ...

Avatar
Bereketzade 2020-02-25 18:14:56

Allah ıslah etsin Beyoğlundada böyleydi bu zatı muhterem

Avatar
Arkadaş 2020-02-25 07:18:13

Neden imamın yeri değistiriliyorda müftünün yeri değiştirilmiyor? Çünkü haklı olanın değil güçlü olanın sözü geçiyor. Yeryüzünde en nefret ettiğim kimseler müftüler. Allah bunların belasını versin. Bu olaylar her zaman oluyor. Sadece bir tanesi medyaya yansımış. Umarım soruşturmayı diyanet yamaz kaymakamlık yapar. Diyanet adil davranmıyor.

Misafir Avatar
Yorumcu 2020-02-25 18:03:54

Sürekli olarak cami cemaatlerinden duyduğumuz gezi olaylarından sürgün edilmiş bir müftünün imamlara yapmış olduğu baskı ve haksız yer değişiklikleri vardı. Bu olayın bu şekilde patlak vereceği belliydi. İmam asla öyle bir kelime kullanmadığını söylemiştir. Allah adildir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Haci 2020-02-25 10:37:34

GEZI 'nin travmasını atlatamamış...7 yıldır bu zulmu imamlara çektiriyor.onlarca imam ya sürgün yafa bu rezilliği gelişmediğinden emekli oldu...ama müftüyü yine birileri korur..cunki bir kolu istanbul bir kolu diyanet..bundan emin olun

Avatar