Konya'da imam intihar etti...

Hadim ilçesinde ismi açıklanmayan ama resmi yayınlanan şahsın intihar ettiği bilgisi geçildi.

Konya'da imam intihar etti...

Hadim ilçesinde ismi açıklanmayan ama resmi yayınlanan şahsın intihar ettiği bilgisi geçildi.

24 Ağustos 2019 Cumartesi 00:44
Konya'da imam intihar etti...
banner310

Memleket'in haberine göre Konya'nın Hadim İlçesi'nde görev yapan sözleşmeli imam cami evinde intihar etti. Olay yeri inceleme ekibi ve Cumhuriyet Savcısı cenazeyi Konya adli tıpa sevk etti. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bozeren 2019-08-24 10:20:36

Allah rahmet eylesin. kimbilir ne derdi vardı, sorduk mu, araştırdık mı? şimdi varsa yoksa, intihar etmek günah diye onu suçlayacaklar. bizim her şeyimiz statik, her şeyimiz durağan. her şeyimiz zanna ve önyargıya dayalı.

Avatar
imam 2019-08-24 13:14:17

toplumumuz imamların insan olduğunu unutuyor. imamların derdi olmaz sıkıntısı olmaz.varsa yoksa aldıkları maaş malesef.bizde bu toplumun içinde yaşıyoruz .bizimde acılarımız sıkıntılarımız var

Avatar
İmam 2019-08-24 19:24:13

Bu milletin büyük bir bölümü imanların hakkını veremez!
Araştırılması lazım bu hocamızın intihar sebebi....

Avatar
Misafir 2019-08-24 20:49:46

Bende orayı tercih etmiştim tercih listeme bu sene, yukarıda imam arkadaş çok mantıklı yazmış

Avatar
Gizli 2019-08-25 04:13:43

Niye bir doktor intihar ettiğjnde veya niye bir öğretmen intihar ettiğinde doktor intihar etti diye başlık atılmıyo .imamlar insan değilmi derdi sıkıntısı olamazmı

Avatar
Salim 2019-08-25 19:16:48

Hiç haberlerde ismi bile géćmemış yani bu arkadaşimiz insan değilmi.kesin mobbing baskı yüzünden .muftuluk hiç imamlari dinlemiyorlar

Avatar
misafir 2019-08-26 11:12:27

Allah rahmet eylesin kardeşimize, taksiratını affeylesin.. platonik ve karşılıksız sevda imiş sebep maalesef..

Misafir Avatar
Allah ın Elçisi Mehmed 2019-08-27 15:16:50

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Birazcık da olsa düşünce anlayış sorumlu kişilik lütfen istirham ediyoruz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İsimsiz 2019-08-29 00:23:38

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ins hertürlü araştırılsın çok yazık olmuş kimbilir ne sıkıntısı vardı Müftü ve müftülük çalışanları soruşturulsun bence Allah ailesine sabır versin ins

Misafir Avatar