Norşin Medresesi başhocası Abdülkerim Çevik silahlı saldırıda hayatını kaybetti

Bölgenin tanınmış kanaat önderlerinden Abdülkerim Çevik, uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybetti.

Norşin Medresesi başhocası Abdülkerim Çevik silahlı saldırıda hayatını kaybetti

Bölgenin tanınmış kanaat önderlerinden Abdülkerim Çevik, uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybetti.

19 Ocak 2020 Pazar 14:00
Norşin Medresesi başhocası Abdülkerim Çevik silahlı saldırıda hayatını kaybetti
banner310

Bitlis’in Güroymak (Norşin) ilçesinde bölgenin kanaat önderlerinden Bitlis Güroymak (Norşin) Medresesi Başmüderrisi Abdülkerim Çevik, uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybetti. Bitlis Tatvan Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Çevik’in cenazesi Şeyh Abdurrahmani Taği Kabristanında toprağa verilecek. Güroymak Cumhuriyet Savcılığı olayla ilgili soruşturma başlattı.

Bakan Soylu: “Çok hüzünlüyüm”
Abdülkerim Çevik’in ölümüyle ilgili sosyal medya hesabından paylaşım yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Çok hüzünlüyüm. Bir alimin ölümü, bir alemin ölümüdür. Bitlis Güroymak (Norşin) Medresesi Başmüderrisi Seyda Abdülkerim Çevik Allah’a yürüdü. Allah rahmet eylesin” ifadelerine yer verdi.

MÜDERRİSLİK YAPIYORDU

Bitlis İli Güroymak İlçesinde bulunan Norşin medresesinde Başmüderris olan Abdulkerim Çevik, aynı zamanda Anadolu Üniversitesi İlahiyat ve Sosyoloji bölümleri mezunu...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tevrat 2020-01-20 14:38:26

çoooook da tınnnnnnnnnnnnnnn. Allah cehennemini bol eylesin

Misafir Avatar
pirifani 2020-01-20 18:45:40 @tevrat

taniyor misin? cinayet oldugu yerde biz yokuz demeniz gerekmez miydi? velev ki oldurulen isterse ebutekir sefil,iltisam serocak,turan dursun,jubpeli olsun bizim durusumuz hayir olmalidir.aslolan insanlarin hidayete ermesi tevbe etmesidir. kaldi ki sirf birilerine benziyor diye birinin oldurulmesi bizi sevindirmemeli.size tevbe gerekir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bulaniklı 2020-01-19 15:18:48

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun diyanet bu davayı üzerinde dursun

Avatar
Kafkaf 2020-01-20 09:34:48

Allah rahmet eylesin.hayret sayfa bu tarikatçı diye niye tekfir etmedi!

Misafir Avatar
lamlam 2020-01-20 15:34:02 @Kafkaf

bu sayfa milleti uyarır. tekfir etmez. hala farkı ayırdedemedin mi. doğruya doğru der. asla kimsenin ünvanına makamına ardındaki adama bakmaz. vurur oturtur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
murtaza kurt 2020-01-21 11:53:04

ben oralarda çalıştım , mezarlarındaki pkk bayraklarını kaldırmayan şeriatcılarla dolu bir yer , parlatmayın ,

Misafir Avatar
Meçhul 2020-01-25 21:58:05

Murtaza kart ve tevrat isimli yahudi Allah ikinizin de belasını versın pis münkirler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet ELBİSTAN 2020-01-21 14:55:24

Alla alla nasıl oldu da medrese hocasını tekfir etmeden haber yaptın perdesiz haber

Misafir Avatar
leyla şahin 2020-01-21 17:50:55 @Mehmet ELBİSTAN

sanırım bu siteyi tanımamışsınız, yanlışı söyler, tekfir etmez. eleştirmişse belgesini kor. bu güne kadar dinihaber sayesinde eleştirmeyi öğrendik. mübarek zat dediğimiz nice zatın boş olduğunu gördük. dinihaber Allah dışında kimseyi büyük görmez. herkesin bir hatası olabileceğini söyler ve dikkati arttırır. sağolsunlar seviyoruz bu siteyi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Alper 2020-01-23 21:23:35

Neden tarikat şeyhi olduğunu da söylemiyorsunuz zorunuza mı gitti?

Avatar
jale sargı 2020-01-26 23:54:38

valla bizim kursta tarikatçılar bu yazıyı okuyor birbirlerini gösterip deli oluyorlardı. dinihaber öyle bir yerden yakalamış ki anlatamam. allah sizden razı olsun

banner312

banner298