Rahmetli Timurtaş Hoca tarikatların kirli yüzünü ifşa ediyor...

Timurtaş Uçar, tarikatçıların Allah'ın yolu üzerine oturmuş barikatçılar olduğunu söyledi. Bazı okurlarımız şimdi Timurtaş'ın da tarikatçı olduğunu söyleyip kendilerini temizleme gayretine gireceklerini biliyoruz. Kızmayız... Çünkü tasavvuf kendini öylesine İslam ile hem hal eyledi ki millet bu güne kadar Tasavvufun sapık bir din olduğunu bilmiyordu. dinihaber.com gibi duyarlı Müslümanlar İslam ile tasavvufu ayırt edip gerçekleri ortaya çıkarabildi ve maskeler birbir düşmeye başladı.

Rahmetli Timurtaş Hoca tarikatların kirli yüzünü ifşa ediyor...

Timurtaş Uçar, tarikatçıların Allah'ın yolu üzerine oturmuş barikatçılar olduğunu söyledi. Bazı okurlarımız şimdi Timurtaş'ın da tarikatçı olduğunu söyleyip kendilerini temizleme gayretine gireceklerini biliyoruz. Kızmayız... Çünkü tasavvuf kendini öylesine İslam ile hem hal eyledi ki millet bu güne kadar Tasavvufun sapık bir din olduğunu bilmiyordu. dinihaber.com gibi duyarlı Müslümanlar İslam ile tasavvufu ayırt edip gerçekleri ortaya çıkarabildi ve maskeler birbir düşmeye başladı.

05 Mart 2019 Salı 20:22
Rahmetli Timurtaş Hoca tarikatların kirli yüzünü ifşa ediyor...
banner310

Rahmetli vaizlerimizden Timurtaş Uçar, tarikatların İslam'a nasıl zarar verdiğini yaptığı vaazda açıklarken "ilham ve keşifler"le yol alan Said Nursi ve diğer tarikat erbabını "sapık" ilan ediyor. Bu yolla müslümanları kandıran tarikat erbabına da "namussuz, şerefsiz" deyip kızıyor.

Timurtaş hoca, tarikatlara kendince güzel bir niteleme de bulunup "Bunlara tarikat demeyin! Allah'ın yoluna kurulmuş barikat, barikat deyin!" derken teşhislerin en güzelini yapıyor. İşte o konuşma:

Son Güncelleme: 05.03.2019 23:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Piri sânî 2019-03-05 22:40:31

Şerefsiz admin timurtaş hocanın konuşmasını işine geldiği gibi çarpıtıp timurtaş hoca böyle dedi deme.tarikatçıların hepsi böyledir demiyor.yarın bigün timurtaş hocayıda sapık ilan edersiniz demedi demeyin.karaman da faruk beşerde vb olduğu gibi.gerçi siz sapık ilan etmessiniz afaroz! edersiniz

Misafir Avatar
imameyn 2019-03-05 23:56:32 @Piri sânî

baksana çakma piri sani, bazı tarikatların iy ioludğunu iddia ediyorsun. hangileri iyi imiş söylede bilelim. şu bazı kelimesini geçin oğlum. hepsi imamı rabbanici, rabıtacı, virdçi, hatmeci, gavs kutup ilahlarına tapan, toptan ibneler topluluğu. var mı içlerinde kur'an'a tabi bir tarikat. kur'an'a tabi olan zaten tarikat olmaz. kur'an bu tür sapkınlara rehberlik etmez koçum. pis kardinaller topluluğu

Beğenmedim! (1)
Avatar
zeki 2019-03-06 00:15:56

admin www.dinihaber.com bazı tarikatlar kuran ve sünnete uymuyorsa dini istismar ediyorsa diğerleri öyleymiş gibi timurtaş hocanın konuşmasını kullanıp tarikatları kötüleme fitne yapma
fitne uykudadır uyandırana lanet olsun. hadisi şerif

Misafir Avatar
imameyn 2019-03-06 00:36:49 @zeki

zeki efendi, bazıları dediğin iyiler kim. bana bir tane kur'an üzerinde olan tarikat göster. hadi bir tane söyle ben de sana o tarikatın vatikan veliler ordusundan aziz ve azizeler topluğu olduğunu ispat edeyim. buyur iyi olan tarikat hangisi imiş

Beğenmedim! (1)
Avatar
Türkoğlu 2019-03-06 07:06:36

arabın uydurduğu kur'ansız dini, fantazisini , sapıklığını, tembelliğini, kinini, nefsini şeytanlaşmış uygulamalarını bu milete kakalamaya çalışan; mamutcuların. masumcuların, cübbelilerin, zübbelilerin,i̇hsanı şeytanların, sifillerın,tifillerin silimancıların,, menzilcilerin, tasavvuf , tasavvufcuların, gavsların, kutupların, nurcuların, fetullacıların, semarkantcıların, tarikaların, cemaatlerin (ulan!! ebu cehilin ve ebu lehebin soyu ne kadar çokmuş say say bitmiyor)köküne kibrit suyu. Allahım sen bunların belalarını ver şimdiki nesle bunları ülkenin sonuna kadar kovalayarak dünyanın en dibine göndermeyi nasip eyle. amin

Avatar
pirifani 2019-03-06 07:45:32

tasavvufun sapiklik oldugunu insanlarimiz yavas yavas anlamaya basladi. simdi esas mesele tasavvufun iyisi kotusu varmis yanilgisindan insanlari kurtarmak.herkes hakikisinden bahsederken diger hakikisinden bahsedenlerin de sahte oldugunu zimnen ifade ediyor.yani hakiki tasavvuftan bahseden bir sulocu kendileri disindakileri sahte olarak algiladiklari gibi mahmutcular da isikcilar da ve diger hepsi de ayni zihniyete sahipler.kendilerine gore digerleri hak tarikatin sahte sahipleridir.tasavvufun sapikligi sahislar bazinda degerlendirilecek bir sapiklik degil cunki problem dogrudan tasavvufun kendine aittir.iclerinde iyiniyetli samimi temiz insanlarin bulunmasi tasavvufun degerini kesinlikle artirmaz ve onu islami bir kurum yapmaz.eski yeni hangi tasavvufcu hangisini incelersek sakatliklari hemen gozukuyor.girdigim bir lokalde kitablara bakinca ilk duydugum fazla dusunme olunca artik daha fazla dusunmeye gerek yoktur.

Avatar
ŞOFÖR 2019-03-06 14:48:35

hoca efendi çok doğru konuşuyor bugün tarikat ve cemaat liderleri çizgiyi okadar ileri götürdüler ki kendilerini peygamberin üzerine çıkardılar ileride ilahlıklarınıda ilan ederler bu gidişle Allah sonumuzu hayır getire az da olsak onların yoluna gitmeyen akıllı müslümanlar hala var...

Avatar
isa 2019-03-06 04:24:39

kuran bize amasisiz fakatsiz yeter.. ancak onu bu zamanda uygulayan mehdi olacak, onu goren ateist bile bu nedir herşeyin bir ahlaki olur deyip onu kabul edemeyecek. herşeyi mubah goren ateist kuran islamini gorunce bir avuç haramla din mi olur diyecek. sabah aksam mehdiden bahseden alim bilinen zatlar bile gavur bu yav diyecek...ama kuran muslümanliğı tum dunyada kabul gorecek. adetler değil ayétler zikredilecek... InşaAllah.

Avatar
Arkadaş 2019-03-07 15:57:17

Timurtaş Hoca Bediüüzzaman Hz. İlgili her vaazında ondan hürmetle bahsetmiştir. Bununlan ilgili birçok kayıt mevcuttur.

Avatar
Hüseyin 2019-03-07 16:01:53

Admin, Timurtaş hocanın tarikat ve cemaat manasını su-i istimal eden şahsiyetlere olan tenkidini, Bediüüzzaman'a yapmış gibi cımbızlama yapman ne kadar hak ve hakikatten uzak düştüğünü gösteriyor.