Sınavsız İLİTAM yerleştirme sonuçları açıklandı

YÖK İLİTAM olarak kamuoyunun yakinen takip ettiği İlahiyat Lisans Tamamlama yerleştirme işlemlerini sonuçlandırdı

Sınavsız İLİTAM yerleştirme sonuçları açıklandı

YÖK İLİTAM olarak kamuoyunun yakinen takip ettiği İlahiyat Lisans Tamamlama yerleştirme işlemlerini sonuçlandırdı

12 Eylül 2018 Çarşamba 14:17
Sınavsız İLİTAM yerleştirme sonuçları açıklandı
banner307

İlahiyat Lisans Tamamlama yerleştirme sonuçlarını öğrenmek isteyen adaylar, e-Devlet üzerinden TC Kimlik Numarası ve e-Devlet şifresi ile kimlik doğrulaması yaparak gerçekleştirebilecekler.

İLİTAM'ı tamamlamak isteyen adayların kayıt işlemleri 13 Eylül 2018 tarihinde başlayıp 20 Eylül 2018 mesai bitimine kadar ilgili üniversitelerce alınacak.

Sonuç öğrenmek için tıklayınız.

Son Güncelleme: 12.09.2018 15:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hafız 2018-09-12 21:28:15

Öncelik niye diyanet personeli onu anlamadım. Hak varsa herkesindir.

Avatar
Bursalı 2018-09-12 17:20:45

Löpçü sendiklar sizin almış oldugunuz sınavsız geçiş hakkını.....sizden bi cacık olmaz bunun için bide çarşaf çarşaf haber yaptınız duyanda bı bok kazandınız zanneder sizi gidi ...böyle bir rezalet olabilirmi bu nasıl hak almak aynı dgs ye girmiş gibi gene sıralama gene tercih sırası gene puan sırası.boşuna değil sendikalara resti çektik üye değiliz siz ancak ayda bir toplantı yapın yeyin için .... üstünde ceviz kırın ohhhh ne ala memeleket ya arkadaşa şu sendikalar vAllahi boş bi halta yaradıkları yok görecez şimdi develtle masaya oturup hak savunacaklar zam alacaklar kesin %15 başlayıp %3 yani babayı alıp masadan kalkmazlarsa ben adam değilim daha ne sendikası hiçbiryerde doğru düzgün hak savunmayan sendikamı olur be

Avatar
efe 2018-09-12 20:23:19

öncelik diyanet personeline olmalıydı sendika bu konuda gayret göstermemiştir.çok da adaletli olmamıştır

Avatar
Volkan 2018-09-12 15:18:13

Elhamdulillah dokuz eylül

Avatar
İmam 2018-09-12 20:35:19

Puan kaça kadar inmiş

Avatar
Servet 2018-09-12 17:39:37

Kaç puanla yerlestiniz

Avatar
Hafız 2018-09-12 18:56:12

Dokuz Eylül yerleşen kardeş diploma notu uz kaç

Avatar
ali 2018-09-12 20:01:25

inönu ilitam 3.3 du diplama notum geldi

Misafir Avatar
mehmet 2018-09-12 23:07:35 @ali

ya burada taban puan yazmışlar 150 160 falan yazıyor bisey anlamadım anlayan varmı

Beğenmedim! (0)