Bu da Irak'ın tarikatçısı! Iraklı Şii lider Sadr, "Koronavirüs eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldı"

Iraklı Şii lider Sadr suçluyu buldu ve "Koronavirüs eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldı" açıklamasında bulundu.

Bu da Irak'ın tarikatçısı! Iraklı Şii lider Sadr, "Koronavirüs eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldı"

Iraklı Şii lider Sadr suçluyu buldu ve "Koronavirüs eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldı" açıklamasında bulundu.

30 Mart 2020 Pazartesi 17:44
Bu da Irak'ın tarikatçısı! Iraklı Şii lider Sadr, "Koronavirüs eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldı"
banner310

Iraklı Şii lider Mukteda Sadr, koronavirüsün (Kovid-19) eşcinsel evlilikler yüzünden yayıldığını savundu.

Kişisel Twitter hesabından paylaşımda bulunan Sadr,  "Bu salgının yayılmasına neden olan şey eşcinsel evliliklerdir. Bu yüzden buradan tüm hükümetleri bu yasayı derhal ve gecikmeksizin yürürlükten kaldırmaya çağırıyorum. Belki de bu günahlarımız için bir pişmanlık olacaktır" ifadelerini kullandı.

Sadr, daha önce de koronavirüsle ilgili yaptığı bir paylaşımda Arap ülkelerine seslenmiş, "Ey Arap Müslümanlar, Yemen, Suriye, Libya ve diğerlerinde artık savaş yeter. Eğer siz birbirinize merhamet ederseniz, Allah da size merhamet eder" ifadelerini kullanmıştı.

Irak Sağlık ve Çevre Bakanlığının son açıklamasına göre ülkede koronavirüs nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 40'a yükselirken, vaka sayısı 458 olarak açıklandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murtaza 2020-04-02 13:14:24

bazen hz ömere kızıyorum keşke bunları müselman etmek için uğraşmasaydı , isimleri değişti ama zihniyetleri değişmedi , akılları hala aşağı mahallede ,

Misafir Avatar
pirifani 2020-04-02 14:28:25 @Murtaza

hz omer de muhtemelen isin farkındaydı bunu nakledilen bazı rivayetlerden anlayabiliyoruz.ama çaresizdi.etrafında yeterince istediği sartlara sahip insan yoktu. kendi kabilesini ve hasimogullarını ummeti basına bela olmasınlar dıye baskılarken meydan umeyyeogullarına kaldı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gayri prifani 2020-03-31 06:38:40

Muta nikahi pardon muta zinasi sebebi ilede yayilmis olabilir

Avatar
Tarafsiz Bolge 2020-03-31 06:43:17

Irandaki Muta Zinasi tetiklemis olabilirmi. Cevap bekliyoruz

Avatar
pirifani 2020-03-31 07:19:56

yani bir avuc escinsel olmazsa ne de iyi haldeyiz!melekler bile isam aleminin haline bakip gipta ediyorlardir.hele ki milletin ensesinde boza pisiren seyhler ayetullahlar hacalar ahuntlari gorunce kendilerinden geciyorlardir.okudun okudun ayetullah oldun ama aklin bir gram ilerlemedi hatta geriledi de seytanlari sevindirecek yerlere yuvarlandi.yahu islam alemi dahil butun dunya gunahin kotulugun adalaetsizligin her turlusunu islerken kafayi ibnelere takmanizin altindaki mantik nedir?yani siz boyle sacamaladiginiz zaman ibne olacaklarin ibne olmasinin onune mi geciyorsiniz? sizin baska turlu teblig ve davet metodunuz yok mi?basinizi soktugunuz o buyuk zannettiklerinizin duburlerinden cikarin da dunyada neler olup bittigine bakin.dunyayi yorumlamaya gayret edin.etrafinizda ordugunuz kalin duvarlarin benzerlerini halkinizin etrafinda da ormeye calismayin zira artik zaman aleyhinize calisiyor.

Avatar
Murtaza 2020-03-31 09:45:00

adam muta nikahını görüyor da imam nikahını görmüyor ikisi de aynı kapıya çıkar ,

Misafir Avatar
pirifani 2020-03-31 11:12:20 @Murtaza

uzerinde yasadigi bir federal veya eyalet yonetiminden veya valilikten belediyeden vs velev ki bunlar gayri muslum yonetimler olsun resmi nikah kimla yetkisi almis bir imamin kildigi resmi nikah gecerli nikahtir.ama imalik ve hoclik disinda hic bir statusu olmayan birinin kildigi nikahin zaten bir gecerliligi yoktur.sari cizmesiz mehmet aga. asil nikah Allah indindeki nikahtir.resmi nikah iman eden birinin kelimei sehadet getirmesi mesabesindedir.sahi peygamberin nikalarini kim kilmisti?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Safa 2020-03-31 14:28:49

Buda Şia nın ehlisünnetlisi. Hanı o virüs HİV dı? Mutasyona mı uğradı ?

Avatar
ot 2020-03-30 23:54:26

evet Allah konuştu.....şirk, kul hakkı, diğer zina, suriyede ölen mazlumlar, suriyede ve afganistanda savaştan kaçan ibneler önemli günah değil.....sadece eşcinsellik yüzünden sizi terbiye etmeye karar verdim.

banner312

banner298