9500 sözleşmeli personel için mülakat tarih ve yerleri açıklandı

Diyanet İşleri Başkanlığınca başvuruları alınan 9500 sözleşmeli personel istihdamı için mülakata çağrılacakların sınav yerleri ile tarihi İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünce açıklandı.

9500 sözleşmeli personel için mülakat tarih ve yerleri açıklandı

Diyanet İşleri Başkanlığınca başvuruları alınan 9500 sözleşmeli personel istihdamı için mülakata çağrılacakların sınav yerleri ile tarihi İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünce açıklandı.

20 Şubat 2019 Çarşamba 17:40
9500 sözleşmeli personel için mülakat tarih ve yerleri açıklandı
banner310

Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü, 2019 Yılı 4-B Sözleşmeli (KKÖ, İ-H, M-K) Alımı Sınavı (SÖZPER-2019-I) Yer ve Tarih Duyurusu yaptı. 

Yapılan duyuruda; "2019 Yılı 4-B Sözleşmeli (KKÖ, İ-H, M-K) Alımı Sınavına (SÖZPER-2019-I) başvuran adaylardan sözlü sınava katılmaya hak kazananlar, “Sınav Giriş Belgesi”ni (https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/) adresinden alabileceklerdir. Adaylar, “Sınav Giriş Belgesi” ve T.C. Kimlik No’lu kimlik belgelerinden (nüfus cüzdanı, pasaport) biri ile birlikte sınav giriş belgesinde belirtilen sınav tarihi ve sınav merkezinde saat 08:30’da hazır bulunacaklardır. Kimlik belgesi ve sınav giriş belgesi bulunmayan adaylar sınava alınmayacaktır. Nüfus cüzdanı ve pasaport dışında başka bir belge kimlik belgesi olarak kabul edilmeyecektir." denildi.

Son Güncelleme: 20.02.2019 18:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-02-20 18:50:32

herhangi bir üni. 4 yıllık bitirenler sınava girip sallasa bile onlara yeterli oluyor ama ihl mezunlarına yapılan büyük bir haksızlık söz konusu bu kadar puan da olmazdı elbet bunun hesab sorma zamanı da gelecek o zaman ilahi adaletten kurtulamazlar puan tablosunda büyük bir haksızlık söz konusu

Misafir Avatar
Haha 2019-02-21 10:43:20

Sende 4 sene bitirseydin ilahiuati neresi haksizlik sade lise oku sonra seni alsinlar oldu milet hafizlik yapiyo ilahiyat okuyu sen iki dakkada gir haksizlik falan yok sende okusadin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ayşe 2019-02-20 23:48:59 @Vatandaş

diğer önlisans + ihl alımlarda var
i̇lahiyat önlisans+ lisans olunca ihl şartı aranıyor
kategorilerde ciddi haksızlık var zaten
4 yıllık lisans mezunuyla lise mezunu aynı işi nasıl yapar
sorulacak soru çok bu tabloda

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sümeyye İrtem 2019-02-20 22:44:53

2020 yılı Ramazan ayına kadar 2 alım daha gerçekleşeceğini, bunlardan biri büyük biri küçük alım olacağını ve bu alımlarda puanların daha da düşük olacağı duyumunu aldık. Doğruluk payı varımdır acaba?

Misafir Avatar
???? 2019-02-21 23:14:34

Sumeyye hanim nerden duydunuz bu bilgiyi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa 2019-02-21 16:59:08

Mülakat niye varki halen anlamış değilim. Bunun en kolay ve verimli yolu ( kpss+dhbt) sıralamasına göre alımını yap daha sonra eğitim merkezlerinde göreve hazırla camilerde sıtajını yaptır görev yerlerine gönder.bu kadar doğru ve hakkaniyetli bir işi yaparsa diyanet takdir toplacagına inanıyorum büyür bir uygulama şaibe torpil gibi şeyleride ortadan kaldırır.

Avatar
Mağdur edilen 2019-02-20 23:07:00

kkö alımında hafızlık taban 72 hani hafızlık önemliydi.bu adaletsizlik ve eşitsizlik niye. nasıl bir planlama bu, makul olan bu mudur. artık ümidimizi kayboldu.....

Avatar
Adalet Bir Gün Size de Lazım Olacak 2019-02-21 12:12:57

İlahiyat önlisans + Diğer lisans mezunuyum DHBT den 88 puan aldım İlahiyat Fakültesi Mezunları ile ayni sınava girdim.Ama sözlü sınava ön başvuru hakki dahi verilmiyor. Bu Diyanetin Adaletsizliğidir.Bizi neden DHBTYE aldın ozaman.Binlrce kişinin emekleri yandı. Sadece ADALET diyorum.

Avatar
Fahri hoca 2019-02-21 12:43:10