Kredi paketini fırsat bildiler! Ev ve araç fiyatlarına kredinin kat kat fazlası zam yaptılar

Korona nedeniyle durağanlaşan ekonominin hareketlenmesi için açıklanan paketler, vatandaşların yüzünü güldürdü. Ancak durumu fırsata çevirenler var.

Kredi paketini fırsat bildiler! Ev ve araç fiyatlarına kredinin kat kat fazlası zam yaptılar

Korona nedeniyle durağanlaşan ekonominin hareketlenmesi için açıklanan paketler, vatandaşların yüzünü güldürdü. Ancak durumu fırsata çevirenler var.

01 Haziran 2020 Pazartesi 21:46
Kredi paketini fırsat bildiler! Ev ve araç fiyatlarına kredinin kat kat fazlası zam yaptılar
banner310

Koronavirüs salgını piyasaları son aylarda olumsuz etkilendi.

Hükümet, kriz oluşmaması için harekete geçti. Kamu bankaları; ev, araba, mobilya almak isteyenlere ve tatile gitmek isteyenlere destek paketleri hazırladı.

Konut satışlarında peşinat oranı yüzde 10'a düşürüldü, faizler ise Cumhuriyet tarihinin en düşük seviyesine çekildi.

Otomobil ve ticari taşıt almak isteyenler için de faizler dibi gördü.

EV - ARABA FİYATLARI UÇTU

Bu durum vatandaşın yüzünü güldürürken, bazı fırsatçılar da harekete geçti.

Paketlerin açıklanmasıyla birlikte ev ve araba fiyatlarını yükselten fırsatçılar, tepkilere neden oldu.

Son Güncelleme: 01.06.2020 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gerçek 2020-06-02 12:12:48

"milleti faize teşvik etmek ahlaksızlık değil de fiyat yükseltmek mi ahlaksızlık...?" diyene ne diyeceksiniz...?

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-02 17:08:34 @gerçek

haklısın diyeceğiz. maalesef yöneticiler kitleleri hangi söylemlerle gaza getireceklerini cok iyi biliyor ve kitlelelr de uyanmak istemiyor.bu bir yana gerçeklerle yüzleşmemek için daha da kandırılmak istiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murtaza Kurt 2020-06-02 09:38:54

git bak bu kişilerin kimliklerinde de islam yazar , gavur dediğin insanlar bunu yapmıyor , ben her zaman bir ayeti söylerim , özeti , müslümanlar kalleştir , ancak muminler kardeştir , amin

Avatar
Murtaza Kurt 2020-06-02 09:43:31

devlet dediğin şey sensin veya benim , devletin vucut bulmuş hali bizleriz , bizlerin genlerinde ehli sünnet ahlakı olduğu için bunları yapıyoruz , ehli sünnet padışahlarından bazıları cariyelerini , çocuklarını , paşalarını katletmiştir , sırf çıkarları için , pisliklerini örtmek içinde ayetleri kullanmışlardır , şükür emlakçılar ayet kullanmadan yapıyor ,

Avatar
Vatandas rıza 2020-06-01 22:28:39

Bu toplum iflah olmaz değil erdemli insan olmak normal insan olsalar yeter ahlaksizlar devlet bir kolaylık sağlamış vatandaş ev sahibi olsun diye ama bu kan emiciler yüzünden kimse mal sahibi olamıyor.devlet bunların bu şekilde yaptığını hep biliyor ama ufak bir önlem alipta önüne geçmiyor bu da başka bir ayıp her mülk sahibi evinin ekspertiz yaptırıp ücretini yıllık belirlesin yıllık TÜFE olarak değer kaybetmemesi için zam yapsın. Bir hafta önceki ev 400 milyon işe şimdi 520milyon ne oldu 120 milyonluk zam yaptın bire çakal herifler

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-02 00:20:33 @Vatandas rıza

madem insanımızın ahlakı belli madem insanımzın ahlakı batı insanının ahlakı düzeyinde değil devlet de halkını korumak için gerekli önlemleri almalı değil mı. yoksa devlet bazılarını bazılarına karsı besleyip güçlendirmek mi istiyor diye haklı olarak sormak mecburiyetinde hissediyorum. iskana açılacak araziyi kimse bilmeden alıp sonra da yapılan binadan 35-40 tane milyonluk daire kazananlar sanslı oldukları için mi aldılardı o arazileri.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2020-06-01 23:02:27 @Vatandas rıza

kesinlikle haklısınız. hain fırsatçılar hemen hainliğe başladı. ancak vatandaşta konutlar satılamayınca ederinin çok altında almaya çalışıyor. o da satıcının zor durumundan yararlanıp maliyetinin altında almaya çalışıyor. Allah hepimize insaf versin. aslında gerçek müslümanlıkta böyle durumlarda belli olur. rabbim bize islamı doğru anlamayı nasip eyle.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş hakli 2020-06-01 22:32:25

Hasa bu topluma peygamber gelse yaptıklarımız yanlış dese yine de yaptıkları hatadan yanlıştan dönmez biz atalarımız böyle gördük derler

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-02 00:28:38 @Vatandaş hakli

onumuzde iki yol var ya aynen böyle devam edeceğiz ya da cin modelini uygulayıp gerçekten kalkınıp gerçekten büyüyeceğiz.zira bizim insanımız ozel sektörde tükenmez kalemi bile doğru durust üretemezken elektrik ampulleri bile ilk günden pırpır yaparken devlet müdahalesi olmadan hic bir seyi doğru durust vatan ve insanlık için yapamayacak ahlakta olduğumuz izaha ihtiyaç gerektirmeyecek açıklıktadır.turkiyede sehirlesme barselona brooklyn modelleri ornek alınmadan devlet kontrolüyle yapılmadığı surece butun emekler butun malzemeler sadece heba olmuyor beraberinde rezalet ve gerilk de getiriyor ki bunların kentsel donuşumu gecekondu mahallerinink kadar kolay da olmayacaktır.duz giden tek bir yol standart bir kaldırım basamakları eşit olan tek bir merdiven nerdeyse yok. kaldırım var üzerinde yürünmez.sokak var kaldırımsız.yol var su gideri yok.hangi birini sayalım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ube 2020-06-03 17:03:21

Ahlâksızlık içinden ahlâksızlık çıkıyor
Çünkü Faiz bereketi götürüyor..
Sormak lazım
Kredi paketi mi daha ahlâksız?
Fiyatları arttıranlar mı daha ahlâksız?
Yoksa Allah Kitap din istismarı ile beraber günahları cogaltanlar mı daha ahlâksız?

Avatar
Arkadaş 2020-06-04 18:14:24

Millet üç kağıtçı olmuş. Sözde müslüman bir halkız.

banner312

banner298