Cuma Hutbeleri’nde Atatürk’e Yer Vermemek Millete İhanettir! Ama Bir Şartla...

Müslümanlar tarihte olanı biteni Kemalistlerden çok çok iyi bilmesine rağmen ya efendiliklerinden ya da şerre bulaşmama adına hep suskunluklarını korudular. Müslümanların sessizliğini ahlakına verip sükut etmesi, saygı duyması gereken Kemalist/Laikçi güruh yüzsüzce anayasadan da aldıkları güçle Mustafa Kemal'e işi dua ettirmeye kadar vardırdılar. Memleketin cesur seslerinden Fatih Tezcan bu duruma isyan edip "Tamam... Dua edelim... Ama bir şartla... Mustafa Kemal'in kim ve ne olduğunu da anlatacağız.. Var mısınız?" dedi. İşte o yazı...

Cuma Hutbeleri’nde Atatürk’e Yer Vermemek Millete İhanettir! Ama Bir Şartla...

Müslümanlar tarihte olanı biteni Kemalistlerden çok çok iyi bilmesine rağmen ya efendiliklerinden ya da şerre bulaşmama adına hep suskunluklarını korudular. Müslümanların sessizliğini ahlakına verip sükut etmesi, saygı duyması gereken Kemalist/Laikçi güruh yüzsüzce anayasadan da aldıkları güçle Mustafa Kemal'e işi dua ettirmeye kadar vardırdılar. Memleketin cesur seslerinden Fatih Tezcan bu duruma isyan edip "Tamam... Dua edelim... Ama bir şartla... Mustafa Kemal'in kim ve ne olduğunu da anlatacağız.. Var mısınız?" dedi. İşte o yazı...

05 Eylül 2019 Perşembe 20:24
Cuma Hutbeleri’nde Atatürk’e Yer Vermemek Millete İhanettir! Ama Bir Şartla...
banner310

Önceleri CHP.
Dün ‘2500 Sülün’ Yılmaz Özdil.
Bugün İyi Kripto Meral Akşener.

Her ikisi de aynı şeyi soruyorlar:
Cuma Hutbesi’nde neden Atatürk yok?

Diyanet üzerinden Hükümete dedikleri kısaca şu:
Camilerde özellikle cuma hutbelerinde milyonlarca vatandaşı topluyorsunuz, her şeyi anlatıyorsunuz ama Atatürk hâriç! O’nu anlatmıyorsunuz! Bu ayıptır! Anlatın!

Bakın, tüm tepkileri göze alıyorum ve açıkça söylüyorum,
Kemalist olabilirler.
Muhalefet olabilirler.
CHP’li de olabilirler.

Ama haksızlar mı?
Değiller, haklılar.

Hattâ az bile söylüyorlar.
Sadece ayıp değildir.

Camilerde Cuma Hutbeleri’nde Atatürk’e Yer Vermemek, O’nu Millete Anlatmamak Hem Vatana Hem Millete İhanettir!

Vallahi billahi tallahi bu böyledir.
Ayıptır, günahtır, yazıktır, haksızlıktır, korkaklıktır.

Bakın açık söylüyorum;  bu konuda bütün inançlar, ideolojiler falan bunların hepsi kenara konulmalı, tarafsız olunmalı ve Kâmal Atatürk’ün hak ettiği değer ona verilmeli, bütün fikirleri, söylemleri ve yaptıkları Türkiye’ye öğretilmeli, anlatılmalıdır!

Elbette ilk zamanlarda cami cemaatinden bu duruma karşı gelecekler olabilir ama onlar da ‘yobazlık' yapmadan sürece saygılı olmalıdırlar.

Sonuçta herkesin olduğu gibi Mustafa Kemal’in de hem dine hem devlete hem dünyaya hem askeriyeye dair görüşleri vardı ve bunların daima arkasında durdu.

Ve hiç kimsenin arkasından onun dediğine, düşündüğüne, davrandığına ve yaşadığına hattâ yaşattığına taban tabana zıt şeyler söylemek doğru ve dürüstçe değildir, insanca değildir, hele İslâmî hiç değildir!

Siz cân’dan aziz ve ferasetli okurlarımı tenzih ediyorum ve 100 senedir olduğu gibi ne dediğimizi anlamaMAya yemin etmiş mankurt fanatiklere, misâlen Kemal’e anlatır gibi anlatıyorum:

Cuma hutbesi nerede verilir?

Camide.
Camiye kimler gelir?
İslâm Dini’ne mensub Müslümanlar.
Müslümanlar hangi kitaba inanır?
Kur’an-ı Kerim’e.
Kur’an’ın Allah tarafından inzal edildiğine inanmayana ne denir?
Kâfir.
Kur’an’ı inkar edip Müslümanlara baskı yaparak inançlarını yasaklayana,
Misâlen Kur’an’ı Arapça diye yasaklayana, okutturmayana, öğrenenlere silah zoruyla engel olana ve oldurana ne denir?
Kâfir. Zalim. Tağut. Firavun. Vs…


“Ben dinlere inanmam! Elimde olsa bütün dinleri okyanuslara dökmek isterim! Kur’an’ı Muhammed uydurmuştur! Kendisi de Ahlâksız bir Arap’tır! Türkler’in bizim sayemizde bu işlerle alakası kalmamıştır! Osmanlı İslâm’ı öne sürerek, dini kullanarak, kutsal din duygularını sömürerek Türkler’i esir almıştır! Osmanlı Devleti Türkler’i ilayı kelimetullah adı altında asker olarak cephelere sürmüş, telef etmiştir! Türkler’i Osmanlı’dan ben kurtardım!”

Bunları diyen biri Müslüman mıdır?
Hayır.
Nedir?
Kâfirdir.
Devlet düşmanıdır.


Sonradan Atatürk yani Türk’ün Atası (?) denilen Fransız ve İngiliz Hayranı Osmanlı Subayı Mustafa Kemal bunları demiş midir?

Misliyle fazlası var, azı eksiği yanlışı yok, kaynaklarını bin kez hem sözlü hem yazılı paylaştık, zaten Kemalistler de biliyor ve küfrüyle gurur duyuyorlar, bazıları bakıp bilmiyorduk doğruymuş diyorlar ama kısacası her aktarım ve paylaşımımız kaynaklı, lüzumu halinde izhar olunur ama şimdilik tekrarına gerek yok.

Peki şimdi sormak gerekmez mi…

Cuma Hutbelerinde Camilerde bu fikriyatta ve bu çapta biri yani Kâmal Atatürk anlatılmayacaktır da daha kim anlatılacaktır?

Bu konular Papua Yeni Gine’de mi yaşanmıştır yoksa Nepal’de mi?
Osmanlı’da ve Türkiye’de.

Bu konular yaşanmadıysa Mustafa Kemal’in nutuktaki ve sair binlerce yerdeki itirafları, kendisiyle röportaj yapanlara açıkladıkları, arkadaşlarının hem de övünerek saydıkları, Milletin hafızası ve kayıtları, yahu on senelerce süren ve sözlü yazılı her şekilde sabit olan komple bir tarih yalan mıdır kardeşim?

Değildir.

Eee?

Millete Kurtarıcı diye anlatılan ve adına da kendisi Yahudi olduğunu söylediği halde AtaTürk denilen bir insanın ‘Kurtardı’ sanılan ülkeye neler yaptığı, gerçek düşünceleri, fikriyatı okullarda öğrencilere, camilerde, cemaatlere anlatılmayacaksa, nerede kimlere anlatılacaktır?

Tamam, 1948 Truman-Marshall-Fullbright Anlaşmaları’ndan sonra İnönü Hükümeti Atatürk’ün tamamen Dinsizliğe karşılık gelen siyasetini Rusya korkusuyla Türkiye’yi sadakalara boğan ABD’nin zoruyla terk etmek zorunda kalmış olabilir, bir şey mi dedik…

Ama sonuçta “Atatürk neden cuma hutbelerinde yok?” diyenler haklı mı değil mi?

Haklılar.

Peki…

Böyle bir İslâm Düşmanı şahıs,
Vatan Millet Sakarya edebiyatıyla kahraman gibi parlatılıp bir milletin başına geçirildiyse,
Sonra kendisinin dünden hazır teşne, gönüllü olduğu üzere,
Milleti İslâm’dan uzaklaştırıp Bilim Fen Teknik edebiyatıyla ahlâksızlaştırıp dinsizleştirdiyse,
Bizzat kendisi ‘Din ve namus telakkisi Milletleri geri götürür! Bize -din iman ahlâk falan değil- her mahalleden bizim fikriyatımızda zenginler lazımdır!” dediyse,
Bütün bunları yaparken 15 senelik iktidarında 1 kez bile Millet’e sandık götürüp “Ne diyorsunuz? Beni ve devrimlerimi -dayatmalarımı- istiyor musunuz?” diye sormadıysa,
Yaptığı 4 tek partili seçimde de sadece kendi partisiyle seçime girip “Kendin çal kendin oyna” durumuna düştüyse ama asla Millet’e saygı duyup çok partili bir seçime cesaret edemediyse ve daima sandıktan kaçtıysa,
Hattâ o tek partili seçimlerde de Millet’in %75’inden fazlası şimdi Kurtarıcı Ulu Önder denilen ama o zaman İngilizler’le olan işbirliğini herkesin bildiği bu şahsı boykot ederek sandığa gitmediyse,
Katılım oranları %11 ve %13 ve %19 ve %24.76 gibi komik rakamlarda kaldıysa,
Buna rağmen Amerikan Başkanı’na ‘Çağımızın Peygamberisiniz’ diyen sözde Cumhuriyet özde Sabetayist Yahudi Medyası tarafından Ulu Önder Türk’ün Atası diye parlatıldıysa,
Bu da hem Emperyalistler’den hem yerli azınlık medyasından aldığı gazla Fransız Pozitivizm’inden aşırdığı sığ seküler fikriyatını zorla millete dayattıysa,
Kabul etmeyen ve direnen Müslümanlar idam sehpalarında asılarak bastırıldıysa,
Müslüman şehirler bombalandıysa,
Üniversitelerden Müslüman Türk hocalar çıkarılıp Atesit ve Yahudi ama mutlaka İslâm Düşmanı seküler, dinsiz hocalar doldurulduysa,
Müslümanların çocukları bu şekilde ve her şekilde korku altında Kemalizm’e asimile edildilerse, 
Ezan bile yasaklandıysa ve Türkçe ezan adı altında bir kepazelik Müslümanlara zorla, anket, plebisit, seçim, referandum hiçbir şey yapılmadan dayatıldıysa,
İslâm Kanunları ülkede yasaklanıp yerine yine millete hiç sorulmadan İtalyan, İngiliz, İsviçre, Fransız kanunları çıkarıldıysa,
Yani Müslümanlar’ın cephede mağlup ettikleri İslâm Düşmanları’nın kanunları Müslümanlar’a zorla bu Allah’a inanmaz Kul’dan korkmaz şahıs tarafından dayatıldıysa,
Bu şahıs da hâlâ Millet bunu kabul etmediği ve partisine o zaman nasıl oy vermediyse şimdi de vermediği halde,
Zorla Ülkenin Kurtarıcısı olarak anılıyorsa,

Ey Türkiye,
Böyle bir şahsın yaptıklarını camilerde Müslümanlar’a anlatmak gerekmez mi?

İster sevin, ister sevmeyin ama Atatürk’e karşı dürüst olmak zorundasınız!

Kemalistler’i hiç sevmem zira Kemalizm bir işgal rejimi ve ideolojisidir ama bu kez doğru söylüyorlar!

Mustafa Kemal isimli İngiliz İşbirlikçisi Osmanlı Subayı’nın fikirleri ve yaptıkları istisnasız tüm Camilerde hattâ mümkünse öyle senede 1-2 kez de değil, her cuma Müslümanlara anlatılmalı, Müslüman gençler artık her şeyi öğrenmelidirler!


15 Temmuz’u camilerde anlatmak kolay, değil mi?
Peki FETÖ’cüler 15 Temmuz için ne diyorlar?
Silivri’de gittiğim onlarca mahkemede hep aynı cümleleri kurdular:
“Biz o gece bir isyan var diye birliklerimizden çıkarıldık! Biz halka millete isyancı sanarak kurşun sıktık! Yoksa asla yapmazdık!”

Peki 15 Temmuz 2016 böyle de 100 küsür senedir Millet’e 31 Mart Vak’ası diye anlatılan Darbe nasıl?

13 Nisan 1909’da İstanbul’da çıkan ne idüğü belirsiz bir isyanı bahane ederek çıkmadı mı birliğinden Hareket Ordusu denilen örgüt?

Tamamına yakını Yahudi Subaylardan oluşmuyor muydu?

Kurmay Yüzbaşı Mustafa Kemal bu ordunun harekat komutanı değil miydi?

Selanik’ten İstanbul’a gelip Devlet Başkanı 2.Abdulhamit’i devirmediler mi?

10 gün sonra 23 Nisan 1909’da Devlet’in liderini Selanik’te Yahudi Alatini Efendi’ye ait meskende hapsetmediler mi? Hani şu evlatlarımıza Şemsi Efendi Mektebi diye kakalanan Şimon Zwi Yahudi Okulu’nun Sahibi Yahudi Alatini Efendi…

Sonraki 10 senede Devletin topraklarının %72’si kaybedilmedi mi?

Sonra bu kaybedilen topraklarda İsrail kurulmadı mı?

Anlatsanıza kardeşim bunları camilerde!

Herkes öğrensin kimmiş Darbeci kimmiş Diktatör kimmiş Ulu Önder!

Atatürk neden Camilerde yok anlatılmıyor öyle mi?

Ekim’in başında gittiği Filistin’i Ekim ayı bitmeden neden ve nasıl İngilizler’e bırakıp çekildi?
Neden “İngilizler’le savaşmamalıyız, sahayı tamamen onlara bırakmalıyız” dedi Büyük Komutan Mustafa Kemal?

Anlatsanıza kardeşim!

Haleb’i neden İngilizler’e verdi?

Hicaz’ı neden İngilizler’e verdi?

Sâhi, Atatürk neden hep İngilizler’e toprak kaybetti?

Kendi gazetesi Minber’de neden ‘Kurtuluşumuz İngilizler’le anlaşmaktan geçmektedir!’ dedi?

Sonraları Atatürk diye çocuklara öğretilen Fransız ve İngiliz hayranı Osmanlı Subayı Mustafa Kemal, İstanbul İşgal altındayken, işgalci İngilizler’le birlikte aynı otelde, 101 numaralı odada kaldı mı kalmadı mı?

Aynı Pera Palas’ta İngiliz istihbaratçısı Wart Price’a ‘İstanbul’da sadık bir valiniz olabilirim! Devletinizden görev taleb ediyorum! Beni generallerinizle görüştürebilir misiniz?” dedi mi demedi mi?

Kasım’daki bu görüşmeden 6 ay sonra 19 Mayıs 1919’da İngiliz subay John Godolphin Bennett’in ‘çok çok özel’ izniyle Samsun’a gönderildi mi gönderilmedi mi?

Bir cuma hutbesi Mustafa Kemal’in yaptıklarını anlatmaya yetmez!
Anlatın anlatabildiğiniz kadar,
Bu öyle korkunç bir tiyatrodur ki, her gün her camide anlatsanız bitmez!

Doğru söylüyorlar!

Neden Cuma Hutbeleri’nde Atatürk yok?

Anlatın 4 yaşında ‘manevi’ kızı Ülkü Adatepe’yi nasıl kucağına oturtup bira içirdiğini…
Hattâ inanmayanlar olabilir, kurun camiye bir projeksiyon, Ülkü’nün itiraflarını izlettirin!

Anlatın 11 yaşında  Mina Urgan’a nasıl şampanya içirip ne zaman istersen Çankaya Köşkü’ne gel, bekliyorum dediğini…
Hattâ, açın Mina’nın hatıratını, oradan okuyun, cemaat dayanabilirse dinlesin!

Zsa Zsa Gabor’u anlatın müslümanlara mesela, hani şu başkasıyla evli olan ama Atatürk istedi diye 15 yaşında bekaretini ona veren meşhur kadını.
Atatürk’ü bütün Türkiye öğrensin!

Anlatın kardeşim anlatın artık…
Çanakkale’de Atatürk varmış da neden anlatılmıyormuş…
Anlatın 'Sağlık problemlerim var’ diyerek aldığı iznin yani cepheden geri çekilişinin gerçek sebebini…
Anlatın, öğrensin Müslümanlar…

Ey Diyanet!

Millet’e Millet 9 Eylül 1930’da İzmir’de Fethi Okyar’a ’Kurtar Bizi Bundan!’ Diye yalvarıp CHP binasını taşlarken hala Ulu Önder diye parlatılan bir şahsı Müslümanlar’a anlatmayacaksanız da ne anlatacaksınız?

Anlatın ve kimseden hele de yobazlardan asla korkmayın, Allah’tan korkun…

Unutmayın!

Camilerde Cuma Hutbeleri’nde Atatürk’e Yer Vermemek, O’nu Millete Anlatmamak Hem Vatana Hem Millete İhanettir!

Fatih Tezcan / Analiz Merkezi
 

Son Güncelleme: 05.09.2019 20:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2019-09-05 22:39:21

helal olsun fatih tezcan. konu ancak bu kadar güzel izah edilebilirdi. şu tağuti düzenin müslümanlara yutturduğu mürid ve menfaat avcısı tarikat ve cemaatlar, al gülüm-ver gülüm stk'lar neredeler, tatile mi çıktılar? hala izindeler mi?

Avatar
Enver 2019-09-06 09:02:54

yazı güzel olmakla birlikte bilgi ve açıklamalar az.halifeliğin kaldırılma sebebi,islam değerlerinin yasaklanması,kazım kara bekir2in erzurum kongresindeki olayları,kamal'ın hatıraları ve söyledikleri,her gittiği şehirdeki gece hayatı,camilerde kürsülerde verdiği vaazlar,söylemlerle kurtuluş savaşının bitiminden sonra ki batıl yaptıkları,neden latin harflerini ilan ettiğinin izahının olmayısı,eğitim sisteminden medreselerin yasaklanması,1923 de kurulan partiyi kapatma gerekceleri,menemen olayı bahane edilmesi,bu bahane ile hem parti kapatmak hem de bir çok islam aliminin idamına karar verilmesi.sonra da islama hizmet edenlerecihat edenlere,şehit olanlara,gazi olanlara dua edilir,aksini yapanlara da mahserde hesap sorulacağı ve cehennemlik oldukları anlatılır.ülkenin hala batıl,batı,sömürgecilerin,haçlıların iştedikleri gibi idare edildiği de anlatılmalı. en tehlikelisi de bir çok kez dile getirilen ama içeriği hakkında hiç bilgi,açıklama yapılmayan kırmızı anayasanın varlığı olması?

Avatar
Emrah 2019-09-06 09:28:42

Ah diyanet arkamızda dursana bizde gogsumuz kabara kabara gözlerinin içine baka baka anlatsak

Avatar
Birlik 2019-09-06 05:37:11

Tamam da ne demek istiyorsun...

Misafir Avatar
Enver 2019-09-07 08:39:07 @Birlik

yazıyı iyi okuyup anlamadığın sorudan belli.?yani kamal bu topluma,ümmete sömürgeci,siyonist,haçlıların yutturduğu bir sahte kahraman.? ayrıca savaş meydanlarında yenemediği osmanlı imparatorluğunu şeriatla yönetildiği halde sahte yahudi,siyonistlerin şeriat işteriz diyerek ayaklanmasına daha yakındaki ordu birlikleri dururken neden yahudilerin yoğun olduğu selanikteki ordu geliyor.kısacası toplum değerlerinden dilini,dinini,değerlerini yıkmanın projesi olduğunu açıklıyor yazı.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
bildiğimiz atatürkten çok farklı. 2019-09-05 22:01:14

bunlar apaçık ortada olan bilgilerse, atatürk ismini söylemeye utanır insan

Avatar
Tolga 2019-09-05 23:38:38

Demokrasi özgürlük eşitlik diyorlar neden anlatılamıyor gerçekler. Gençlerin gerçek bilgilere ihtiyacı var.

Misafir Avatar
Enver 2019-09-07 08:53:58 @Tolga

demokrasi,eşitliğin olduğunu söylerler ama asla uygulamada,sistemde bunu göremezsin. öyle olsaydı birileri koruma kanunu çıkarmazlardı,arsizlere görme hakkını engellemezdi. bunlar bile kişinin kötülüklerinin belki de yüzde biri bile değil. osmanlı imparatorluğunun yıkılmasından sonra isgal edilen,sömürgeilerin kurduğu hiç bir ülkede dil,dine karışılmadığı gibi zorunlu ilave dil olarak da yine kendi dillerini öğrettiler.bizim ülkemizde ise önce dili kaldırıp kimsenin doğru dürüst kullanmadığı latin batıl dil,dinin tek temsili olan halifelik,medreseler,eğitim sistemi kaldırılıp batılın özel dayattığı proje uygulanmış hala da uygulanmaktadır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2019-09-06 10:23:46

öyle netameli bir mevzu ki hiçbirimiz yorum yazamıyoruz.
ADMİNİN YORUMU: KÜFR VE HAKARET OLMADIKÇA YORUM YAPMAKTAN ÇEKİNMEYİNİZ. ELEŞTİRİ SUÇ DEĞİLDİR BİLESİNİZ

Avatar
melih aydın 2019-09-06 10:28:22

yazdıklarının baya bir kısmına ok ama oldukça fazla uydurma ve iftira var.
ikincisi ingiliz gemisine binip giden vahdettine hiç mi sözün yok senin bildiğimiz klasik
argümanlar bunlar doğrusu var yanlışı var onun için fazla savurmuşssun

Misafir Avatar
Enver 2019-09-10 08:21:05 @melih aydın

ingiliz gemisine zorla gönderilen ülkenin gerçek sahiplerinin nesilleridir. cihat meydanlarında mücadele edenlerin aileleri,nesilleri sırf sömürgeci,batıl,haçlıların iştek ve beklentileri,planlarının yürümesi adına kendi yurdundan uzaklaştırılmıştır. Osmanlı ecdadı bu topraklarda kalsaydı asla halifelik kaldırılamaz,medreseler kapatılamaz,dini değerlerimizden bu kadar uzaklaştırılamaz,batıl sömürgeciler de iştediklerini kolay kolay yaptıramazdı. şer güçlerin oyunu açığa,gerçeğe döndüğünde o asil aile bireylerinden biri ileri çıkarılır yine ümmet birleşir leşleri oyunlarını başlarına çevirirlerdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pirifani 2019-09-06 14:17:15 @melih aydın

az demis fazla dememis ancak metod hatasi var.yazi bu haliyle ismail saymazin cubbeli ile olan tartismasina benziyor.bir insani en iyi kendi soyledikleri ve yazdikariyla anlayabilir ve ona gore degerlendirebiliriz.bu bakimdan cubbelinin de ataturkun de sermayeleri oldukca fazla.mesele daha once birkac defa tavsiye ettigim dogu perincek tarafindan hazirlanmis ataturkun islmaiyetle ilgili soz ve yazilarindan olusan iki kitab daha fazlasini gerektirmeyecek kadar acik.adnan oktarin aksini ispatlamak icin cirpinmasinin hic bir kiymeti yok.birinci kitab kemalist devrim 2:din ve Allah ikinci ktab ise ataturk din ve laiklik uzerine.. bunlar varken gece hayati asli ve nesli gibi bos bir ucu dedikoduya kadar varabilecek islerle ugrasmaya hic gerek yok.ancak musluman kitlelrin suursuzlugu ortaminda baska turlu olmuyor.tarikatlar meselesinde de ayni suruyle elfazi kufr bidat ve hurafe israiliyat ortadayken kalkip mali ve cinsel yolsuzluk armanin hic geregi yok.

Beğenmedim! (1)