Duyarsız toplumun sonucu bir kamyon şoförü kendini asarak intihar etti

Konya güne acı haberle uyandı. Bir kamyon şoförü kendini kamyona asarak intihar etti.

Duyarsız toplumun sonucu bir kamyon şoförü kendini asarak intihar etti

Konya güne acı haberle uyandı. Bir kamyon şoförü kendini kamyona asarak intihar etti.

16 Şubat 2020 Pazar 19:38
Duyarsız toplumun sonucu bir kamyon şoförü kendini asarak intihar etti
banner310

Türkiye'deki ekonomik sıkıntı, iyice günyüzüne çıktı. Ekonomik sıkıntıya ilave mevcut cemaat, vakıf ve derneklerin birçoğu fakire fukaraya göstermelik yardım yaparken toplanan yardımların çoğunu kasalarındaki paralarını arttırıcı kurs, yurt, market gibi maddi gelir getirici yerlere harcamakla milletin parasını çarçur ettiği biliniyor. 

Kamyoncu M.Ç.'nin intiharı Allah'ın ayetinde belirttiği zekat sıralamasında yakın akraba ve komşudan başlayarak yapılması gereken yardımı hatırlattı. Herkes kendi yakınındaki fakiri/borçluyu/işsizi görse ve sıkıntılarını giderse belki bu gün bu vatandaşımız intihar etmeyecekti.

"Sadakalar (zekât gelirleri) ancak şunlar içindir: Yoksullar, düşkünler, sadakaların toplanmasında görevli olanlar, kalpleri kazanılacak olanlar, âzat edilecek köleler, borçlular, Allah yolunda (çalışanlar) ve yolda kalmışlar. İşte Allah’ın kesin buyruğu budur. Allah bilmekte ve hikmetle yönetmektedir." (Tevbe Suresi, 60. ayet)

"İyilik, yüzlerinizi doğu ve batı tarafına çevirmeniz değildir. Asıl iyilik, o kimsenin yaptığıdır ki, Allah'a, ahiret gününe, meleklere, kitaplara, peygamberlere inanır. (Allah'ın rızasını gözeterek) yakınlara, yetimlere, yoksullara, yolda kalmışlara, dilenenlere ve kölelere sevdiği maldan harcar, namaz kılar, zekât verir." (Bakara Suresi, 177.ayet)

İçinde bulunduğumuz bölgesel savaşın getirdiği ekonomik sıkıntı her sektörde olduğu gibi kamyoncu esnafında da sıkıntılara yol açıyor. Uzun zamandır sektörel sıkıntıyla boğuşan kamyoncu esnafı, Konya'da güne acı bir haberle uyandı.

Aslen Kadınhanlı olan bir kamyon şoförü, Konya Kamyon Garajı'nda kendini kamyona astı. M.Ç. isimli kamyon şoförünün cansız bedenine, meslektaşları ulaştı. M.Ç.'nin borçtan dolayı intihar ettiği iddia edildi.

Edinilen bilgilere göre M.Ç.'nin 15 gün önce eşinden boşandığı da öğrenildi. Olay ile ilgili soruşturma devam ediyor. 

(Takipçilerimiz bu nasıl intihar? Vatandaşın ayağı yere basıyor. Sanki birileri öldürüp oraya asmış gibi yorumlar yapabilirler. Resimle ilgili değerlendirmede görgüt tanıklarının görüntünün olay yerine gelen arkadaşlarının ipi gevşetmesi sonrasında çekildiği vurgulandı.)

Son Güncelleme: 16.02.2020 19:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahilfani 2020-02-17 00:44:27

ölü cevap veremiyor nasılsa...salla sende....çoluk çocuğu görür üzülür mü hiç düşünme...yeterki hükümete destek ol...biz müslüman isek sen nesin bilal efendi...

Avatar
Bilal 2020-02-16 20:28:42

Ayağına yorganına göre uzatsaymış Atasözü Birşey de planlı olmaz ama hesaplı gidilebilir bazen Cimri Tasarruflu olacaksın 250 milyar eve paran yetiyorken 350 milyar ev alamazsın 5 milyar koltuk takımı varken 11500 koltuk takımı alamazsın eskiden 6 ila 9 çocuk Allah verir rızkını diyerek yapılıp Kırtasiye Okul masrafları az dı ancak ürün çeşitlendi kitaplar pahalandı şimdi de 9 çoçuk yaparsın ama daha fazla çalışman lazım olay budur başkaların lafı dedikodulu zekâtında fıtra sina bakacağına ònce yorganı ayağına göre uzatacaksın.

Avatar
Bilal 2020-02-17 15:38:18

Ben hükümete niye destek vereyim benim partiler umrumda değil ancak ekonominin özellikle insanın cebindeki parayı siyasete bağlamak ne kadar doğru farkindaysan ben yorumumda siyaset bahsetmedim o yüzden beni durup dururken sataşman mantık dışı yani benim batmam benim intihar etmem cinnet geçirsem Hükumetin veya Devletin suçu nedir demek ki Adamın İmanı acaip derecede zayıfmış ne diyor Allah c.c Allah sabredenlerle beraberdir borcundan dolayı hapis yatabilirsin normaldir doğaldır sonra telafi edebilme cesaretine kavuşursun ancak intihar etmeyi ben Allah'a ve emirlerine tanımıyorum demektir.Kapiş şimdi zırt bırt beni nallama yavrum.

Avatar
Bilal 2020-02-17 16:07:23

Millet Paranoyak olmuş ben yorum yapıyon diye benim İmanıma Müslumanliğima kadar sorgulayacak kadar baya bir cesarete bağlamışlar kendilerine Allah Peygamberler Melekler üstü kararlar veriyorlar evet Dinihaberler bu konudaki görüşlerini alalım Allah ile yarışmak değil midir bu insanin İmanına ve Müslümanlığına karışmak .Valla dizilerin bile Cemaat ve Tarikatlardan farkınız yok.

Avatar
Bilal 2020-02-17 16:57:12

İntihara kalkıştı, pişman olup sağlık ekiplerini aradı
Antalya'nın Alanya ilçesinde ilaç içerek intihara kalkışan kadın, pişmanlık duyarak sağlık ekiplerinden yardım istedi. Hastaneye kaldırılan kadının hayati tehlikesinin olduğu öğrenildi.Peki bu neyin nesi zaten insanlarda Dinciler İslamiyeti soğuttürdular Cahiliye Döneminin öncesi dönemine aynen yaşıyoruz intiharlar bayanların dışlanması tecavüz zina artık herseyde İslamiyet ne diyor demeden kararlar alınıyor İntiharlar da aynı Kişi intihar ediyor ancak İslamiyet ne diyor diye bakmaz bakmadığı gibi de dünyacı insanlar intiharı başkalarında bulurlar daha bir çok örnekler verebilirim beni Cahil diye nitelemek ki doğruları yazmak hoşunuza gitmedi o zaman yorum yazın ancak türtmeden yarum yazınız ahlak edep diyorsunuz yaa.

Avatar
Mehmet 2020-02-17 17:18:26

Siz yaşamak kolay geliyor saniyorsunuz hiç kamyon yürüttünüz mü? Nerde sefil insanlar bir kamyonun çalişmasin senelik 40 bin TL gideri var 9 saat sürmesi gerekirken 20 saat sürenler gecinebilmek için kamyoncu ev istemez geçinebilceği kadar para alsin yeter devlet kamyoncularin sirtina bindikce daha fazla ölen olcak

Avatar