Gözler Diyanet'e yapılacak atamaya çevrildi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Atama ve Görevden Alma Kararları Resmi Gazete’de yayımlandı. Diyanet teşkilatı ve kamuoyu tarikatların çiftiliğine dönüp dibe vuran kuruma yapılacak atamayı bekliyor

Gözler Diyanet'e yapılacak atamaya çevrildi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Atama ve Görevden Alma Kararları Resmi Gazete’de yayımlandı. Diyanet teşkilatı ve kamuoyu tarikatların çiftiliğine dönüp dibe vuran kuruma yapılacak atamayı bekliyor

06 Temmuz 2019 Cumartesi 17:33
Gözler Diyanet'e yapılacak atamaya çevrildi
banner310

Her önüne yafta vurup saldıran, itibar suikastçısı bidat ve hurefeci tarikatçıların medreselerinde yetişen FETÖ'cüden sonra dibe vuran kurum personeli dört gözle Diyanet'e yapılacak atamayı bekliyor.

FETÖ'cünün atanmasının en sevindirici yönü ise medrese çıkışlı kimselerin nereye takılacaklarını bilmedikleri gibi idari kabiliyetinin yanında bilgi ve temsiliyet noktasında eksikliğinin ortaya çıkması...

Tasavvuf/tarikat merkezli atamalar nedeniyle bürokrasi son 4 yılda hızla tıkanırken bu atamalarla cesarete gelen hurafecilerin başlattığı EHLİ SÜNNET tartışması ile susturulan Diyanet ve İlahiyat Fakülteleri sonucunda ülkede deizm ve ateizmde patlama yaşandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tarikatçı kanadın yaptığı operasyon sonrasında tekrar tarikatçıları dikkate alması durumunda Diyanet'in yurt içi ve yurt dışında silinmesi an meselesi olacak. Bu durumda Türkiye Vatikan ve tarikatların arzuları doğrultusunda her caminin bir tarikatçıya parsellenip medreseler savaşına sahne olan Pakistan'a dönecek...

***

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Atama ve Görevden Alma Kararları Resmi Gazete’de yayımlandı. Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakan Yardımcısı Mithat Cansız görevden alındı, yerine Prof. Dr. Şeref Kalaycı atandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan Atama Kararlarına göre; Strateji ve Bütçe Başkanlığı'nda açık bulunan İSEDAK ve Uluslararası Kalkınma İşbirliği Genel Müdürlüğü'ne Mehmet Metin Eker, aynı kurumda açık bulunan Genel Müdür Yardımcılığına ise Ertan Tosun'un atanmasına karar verildi.

Kararda, Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünde açık bulunan Genel Müdür Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliğine, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Enerji İşleri Genel Müdür Yardımcısı ve Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyesi Murat Tokat'ın atanma kararı yer aldı.

Söz konusu Karara göre, Maden ve Petrol İşleri Genel Müdürlüğüne, Maden Tetkik ve Arama Genel Müdür Yardımcısı Cevat Genç atandı.

Karara göre, Kültür ve Turizm Bakanlığında açık bulunan Başmüfettişliklere, Hasanhüseyin Kınıklıoğlu, Nuran Altunel, İnanç Özçakmak, Özgür Semiz, Sibel Çil, Mehmet Karaman, Ertuğrul Dede, Aydın Saffet Özkan, Murat Arslan, Ömer Faruk Gölbaşı ve Özcan İzgi'nin atanmasına karar verildi.

Kararda, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığında açık bulunan Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğüne, Mustafa Erdoğan'ın da atama kararı yer aldı.

Son Güncelleme: 07.07.2019 01:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2019-07-06 18:15:26

aynen katılıyorum. gördük ehli sünnetçileri. maşallah tasavvuf ahlakı ile girdiler diyanete. züccaciye dükkanına dalan fincancı katırları gibiler. iftira yalan çamur ne ibnelik ararsanız var bu tarikatçılarda. bu tarikatçılardan olmazsanız yandınız. haa bir de yahudi ve hristiyansanız çok seviyorlar

Avatar
Dinler Güler 2019-07-07 12:27:41

Hazmedemediğiniz tarikat ve tasavvuf nimetiyle bugün müslümanız. Ahmed Yesevi yi hatirlatirim... Nasipse Allah'ın hidayeti, değilse Allah'ın azabı çarpsın sizii...

Misafir Avatar
pirifani 2019-07-07 13:56:46 @Dinler Güler

acaba? musluman misiniz? tasvvufun ayri bir din islamin ise ayri bir din oldugunu anlamaniz icin vakit gelmedi mi? islam kendi icinde peygamberin vefatindan once tamamlanmistir?tasavvuf ise tarih boyunca cevre din ve kulturlerden beslenerek degisik sekillerde gelisimini surdurmekte olan islami kavramlari mecrasindan kaydiran,uydurma zikirler ibadetlerle lendini islamdan ayrilan bir yapilanmadir.tasavufu elestiren kitablar okumanizi ve uzerinde derin derin dusunmenizi tavsiye ederim.eger onun bunun saksakciligini degil de hakki ariyorsaniz Allahin yardimiyla gercekleri gorursunuz.tasavvuf butun ekol ve cesitleriyle uydurma bir dindir.eger muslumanligimizin temelinde tasavvuf varsa bu zaten muslumanlik degildir.sizler izlandanin koyundeki adam kadar mesul degilmisiniz?onlar hak dini hak uzerine bulmaya mecbur olduklari gibi bizlerde kah dini hak uzere ogrenmeye mecburuz.siilikle sunnilikle naqsilikle nurculukla yesevilijkle olmuyor bu,anladin mi kardesim?kuransiz muslumanlik islam degild

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
allah sızi ıslah etsin emi 2019-07-07 13:47:25 @Dinler Güler

dinden imandan bu kadar mı kopuksuznuz be ahlaksızlar. şu ayetten de mi haberiniz yok : " Allah'ın ipine hepiniz sımsıkı sarılın. Dağılıp ayrılmayın. Ve Allah'ın sizin üzerinizdeki nimetini hatırlayın" be şerefsiz tarikatçı
; peygamber, sahabe nice alimler vefat etti din ortadan kalkmadı da senin şerefsiz tarikatçılar olmadığı takdir de mi din elden gidecek sandın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yeşiltepe külliyesi 2019-07-06 18:55:44

tasavvuf güzel ahlakmış haaa. allah topunun belasını versin. gördük diyanette ismailağa mezunlarını. makam için ayağını kaydırmayacakları birlik olmayacakları adam yok. tam bir pislik hepsi

Avatar
ismail şanver 2019-07-06 19:47:12

gerçekten güzel tespitler. bu tarikatçılar köpek gibi havlamasını biliyor ama nereye el atsalar içine edip çıkıyorlar. sakallarına sarıklarına baksan adam sanıyorsun. ama boş çuval hepsi . gördük diyaneti ne hallere getirdiklerini

Misafir Avatar
ali uygun 2019-07-07 14:15:38 @ismail şanver

güzel bir haber çıkarmışsınız. erdoğan bir an önce diyanete el atmalı gerçekten müthş şikayet var diyanetten

Beğenmedim! (1)
Avatar
pirifani 2019-07-06 20:35:59

yorum yazan arkadaslarin yazilarinda da acikladiklari gibi ahlak ve ruh nefis terbiyesi gibi sloganlarla ortaya cikmis olan tasavvufun baglilarinda meydana getirdigi ahlaki tahribatin karakter ve kisilik tahribatinin sebebi aynen yahudilerin secilmis kavim olmalalarina inanmalari ve hristiyanlarin hz isanin kaniyla aklanmis olduklarina inanmalari gibi tasvvuf ehlinin de bagli olduklari seyhlerden dolayi kurtulusu garantilemis olduklari ve bu bagliligin kendilerine diger insanlardan farkli kildigina inanmalaridir.yahudi ve hristiyanlarin musrik arablar hakkinda bir sorumluluk altinda olmadiklarina inanmalari gibi bunlar da kendilerinden olmayanlar hakkkinda ayni dusunceleri tasiyorlar.takiyyeden tutun hile ve hak hirsizligina kadar dinsiz insanlarin bile yaptiklarinda rahatsiz olacaklari her meymeneti buyuklerini razi etmek icin sevincle ve yuzleri kizarmadan isleyebilmektedirler.menfaat icin yaklasan nifak tipli insanlar oldugu gibi sonradan da nifaklasanlar coktur.degilse ayrilirlar.

Avatar
cenk 2019-07-06 21:10:31

keşke keşke.. zaten erdoğan aldı aldı görevden bu fetöcüyü. almazsa benden oy yok. ne kadar tanıdğım varsa oy vermeyin bu dine müdahale eden, tarikatların emrine amade dik kafalı adama dicem.

Avatar
derviş mehmet 2019-07-06 21:18:15

harika tespitler. etrafımda bu medrese mezunlarından var. tek bildikleri arapça. tam dumkoflar. ne ictihat yapma kapasiteleri var ne yapılan ictihadı anlayabiliyorlar. ezberciler tamamen

Misafir Avatar
pirifani 2019-07-07 00:56:42 @derviş mehmet

arabca bildiklerini mi zannediyorsiniz?verin bir arabca gazete okusunlar bakalim. bunlara en guzel ornek turan dursundir.birkac kitabi ezberlemekle her seyi bildigini zanneden ama girtlagina kadar cehalet icinde yuzen bir tip.baska ornekler isteyen mahmutcu suleymanci isikci ve diger cematlerin yetistirdiklerine baksin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehammed 2019-07-06 23:38:59

Diyanet sizce hiç adam olur mu...
Hadi oldu diyelim, olsa kaç yazar...
Köktendincilik, resmi-sivil tüm toplumu kuşatmış durumda...
Buradan, tepeden aşağıya doğru bir kurtuluş artık hiç mümkün değil...
Artık sancılı bir doğumla toplum kendi rönesansını gerçekleştirmek zorunda...