Kılıçdaroğlu'ndan İmam Hatiplilerle iftar açılımı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara'da Genç İmam Hatipliler Derneği'nin düzenlediği iftar yemeğine katıldı.

Kılıçdaroğlu'ndan İmam Hatiplilerle iftar açılımı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara'da Genç İmam Hatipliler Derneği'nin düzenlediği iftar yemeğine katıldı.

31 Mayıs 2019 Cuma 13:20
Kılıçdaroğlu'ndan İmam Hatiplilerle iftar açılımı
banner310

Kılıçdaroğlu, Çankaya’da iftarın yapıldığı kafede Genç İmam Hatipliler Derneği Başkanı Muhammed Samet Akkaya ve dernek üyeleri tarafından karşılandı. Basına kapalı gerçekleşen iftarın ardından Kılıçdaroğlu, dernek üyeleri ile yaklaşık yarım saat süren sohbet gerçekleştirdi. Kılıçdaroğlu, sohbetin ardından kafeden ayrıldı.

Dernek Başkanı Samet Akkaya, iftar ile ilgili yaptığı açıklamada, geçen hafta İstanbul’da AKP’liler ile sahurda bir araya geldiklerini belirterek “Bugün ise Kılıçdaroğlu ile iftar yemeğinde buluştuk. İmam hatipliler olarak yarınlarımızın birlik ve beraberlik temeli üzerine atılmasını istiyor, 82 milyonun bir, beraber ve huzur içerisinde yaşaması, gençlerimizin yarınlara umut dolu bakabilmesi için çabalıyoruz. İnşallah muvaffak olacağımıza eminiz. Şimdiden Türkiye'mizi kardeşlik ve umut dolu yarınların beklediği müjdesini verebiliriz” dedi.

Hürriyet

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam 2019-05-31 15:36:07

Binali bey de carsambadan çıkmıyor

Avatar
Muhammed 2019-05-31 14:02:09

Fırsat verilmeye görsün hemen imam hatipler kapatılsın demezse sen de gör

Avatar
İmam hatipli dava adamıdır yemek adamı değil 2019-05-31 16:11:37

O sofraya oturan imam hatipli değildir imam hatip ruhu taşımıyor demektir O sofradan km m yediyse kim ictiyse zehir zıkkım olsun

Misafir Avatar
pirifani 2019-05-31 20:40:18 @İmam hatipli dava adamıdır yemek adamı değil

aranizda dusmanlik meydana getirdiginiz kisilere mesaji nasil ulastiracaksiniz? bence bunlara muelefei kulub gibi davranmak en hayirlisidir. muslumanlari sevmeyen bir bakkaldan inadina alisveris yaparak yumusadigini eski on yargilarindan yavas yavas uzaklastigina sahit olabiliyoruz.her ne kadar bunlari kasarlanmis elebasi olarak goruyorsak da biz bize dusen vazifeyi gerektigi sekilde elimizden geldigi kadariyla yapmakla mukellefiz.neticeyi hasil eden Allah olacaktir. bastaki elebaslar degilse de tabandaki kitleler icin bu onemlidir.her ne kadar ideolojik olarak islama karsi bir yerde durduklari halde kucuk menfaatler icin iftar namaz ezan kurani kullaniyorlarsa da bunlardan cok daha sinsi islam dusmani olan tarikatcilarin icinde bulunduklari halden farkli degildir.birisi atam bizi sen yarattin turkiyeyi yarattin derken digerleri muhammed esittir Allah,butun selahiyet bana verildi,fena fillah,cubbemin altindaki Allahtir vs soylemlerle ayni yerde bulusuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
imam-hatipler siyasilerin oyuncağı olamaz! 2019-05-31 20:29:50

falan parti imam-hatiplere yemek verince dava adamı olunuyor da, filan parti verice yemek adamı mı olunuyor? yanlış mı okudum yoksa! etmeyin Allah aşkına!

Avatar
Bari bunu yayınlayın! 2019-05-31 23:34:11

- din görevlileri, sorumluluklarını yerine getirirken herkese eşit mesafede olmalıdır.
- siyasi konularda tarafsızlıklarını korumaları gerekir. çok partili hayat ve demokrasinin gereğini bunu gerekli kılmaktadır... (diyanete göre imam kriterleri)

Avatar
Bereketzade 2019-05-31 22:13:10

Oruç tutmayanların iftarda ne işi var birde erken açıp milletle alay ediyorlar.Dini siyasete alet etmek tamda bu olsa gerek.inandığınız Allahınız diyerek islam diniyle onun kutsallarıyla istihza eden bu zatın İstanbul il başkanı değil mi ?imansız din düşmanları

Avatar