Liderini Allah'ın ortağı ve Peygamber gören cemaat!

Aşağıdaki yazı Süleymancılarla ilgili bir alıntı yazı. Bu durumu ifşa etme, kınama, aşağılama gibi bir derdimiz elbette yok. Ama dikkat çeken taraf şu ki yazıdaki Süleymancı ve lideri olan Kemal Kacar yerine şu an herhangi bir cemaat veya liderini koymanız durumunda pekçoğunun aynı kategoride olduğu görülecektir.

Liderini Allah'ın ortağı ve Peygamber gören cemaat!

Aşağıdaki yazı Süleymancılarla ilgili bir alıntı yazı. Bu durumu ifşa etme, kınama, aşağılama gibi bir derdimiz elbette yok. Ama dikkat çeken taraf şu ki yazıdaki Süleymancı ve lideri olan Kemal Kacar yerine şu an herhangi bir cemaat veya liderini koymanız durumunda pekçoğunun aynı kategoride olduğu görülecektir.

14 Eylül 2019 Cumartesi 13:01
Liderini Allah'ın ortağı ve Peygamber gören cemaat!
banner310

Bu yazıları yayınlama amacımız, bir sorunun okumama sorunumuzun görülmesi..

Okumadığımız için akletmiyoruz ve hep aldatılıyoruz.

Bakmayın siz piyasada birilerinin hadis savunuculuğu altında sizi Kur'an ve Peygambere çağıranlara karşı başlattıkları savaşa.. Emin olun ki, bu insanların hadisten bile haberi yok. Tek sıkıntıları sahip oldukları imkanların ellerinden gitmesi. Kurdukları devasa cemaat sektörünün bitmesi sonrasında geçim/maişet sıkıntısı..

Diyanet Din Görevlilerinin öncelikle kendilerini çok iyi okuyarak yetiştirmeleri sonrasında cemaat üzerinde etkin olacağına şüphe yok..

Din Görevlisinin ilmi yetersizliği nedeniyle zavallı halk para/kadın/imtiyaz için kurulmuş bir çoğu dış güçler tarafından kontrol edilen grupların eline düşüyor. 

Müslümanlar olarak okumadığımız nedeniyle bu haldeyiz...

Duymaya dayalı dinin sonucu ortalıkta yüzlerce birbirini tekfir eden cemaattir...

***

Süleymancılar fikir ve iddiâlarını Âyet-i kerime ve Hadis-i şerif’le hiç ispat edemezler. Kendilerine Âyet-i kerime ve Hadis-i şerif okunduğu zaman asla kabul etmezler. Hep hikâye ve hurafe anlatırlar. Ağızlarından doğru bir söz çıkmaz.

Süleymancılık için her şeyi helâl sayarlar. “Yalandan iftiradan korkmayın, biz şimdi deccalin ordusuyla harp halindeyiz, harp hiledir.” diyerek müslümanlar arasına nifak sokmaktadırlar. Meydanı serbest bulmuşlar, atlarını oynatabilmek için her renge, her kılığa girerler.

Gittikleri ve yerleştikleri her yerde ikilik çıkartmışlar; imamla cemaati, cemaatle dernek üyelerini birbirine düşürmüşlerdir.

Kendilerini irfan ordusu, mehdinin askeri olarak görürler. Yahudilerin, yahudi ırkından olmayanları dinlerine almayıp insan olarak kabul etmedikleri gibi, bunlar da kendi dışlarındaki bütün cemaatlerin sapıklık ve küfür içinde olduklarına inanırlar. Süleymancı olmayanların arkasında namaz kılmazlar.

Yurtlarından ayrılan bir talebenin ayağının kaydığını, onun artık dünyada da ahirette de belini doğrultamayacağını telkin ederler.

Bulundukları yerlerde zengin ve nüfuzlu kimseleri elde etmek için her türlü çareye başvururlar. Yalandan rüyâlar anlatırlar, iftarlara ziyafetlere davet ederler. Kaz gelecek yerden ördeği esirgemezler.

Halbuki Resul-i Ekrem -sallallahu aleyhi ve sellem- Efendimiz:

“Bir kimse salih bir zengine, malı için tevazu gösterirse, dininin üçte ikisi gider.” buyurmuşlardır.

Madde için iltifat edenin durumunu siz düşünün.

“Hacı Süleyman Efendi’ye hatem-ül evliya derler. Kendilerinin irfan ve mehdi ordusu olduklarını, Hacı Süleyman Efendi’ye rabıta yapanın doğrudan doğruya cennetlik, sırlarını dışarıya çıkaranların katli vacip, iftira, hakaret, yalan söylemenin helal olduğunu söylerler. Sırrı söyleyen dinden çıkar, kâfir olur, manevi darbeyi yer. Gökten atılanın bir parçası belki bulunursa da, bizim sırrımızı söyleyenin dünyada ve ahirette bir parçası dahi bulunmaz, derler. Hacı Süleyman Efendi’nin mehdi olduğuna kati delille inanırlar.” (Vesikalarla süleymancılığın içyüzü, sh: 33, “Ben bir Süleymancı idim” isimli kitaba da bakılabilir.)

Nitekim Süleyman Efendi’nin yakın talebelerinden olan Hüseyin Kaplan Hoca onlardan ayrılmıştır. Yaptığı beyanlarda Süleyman Efendi’nin vefatından sonra, damadı Kemal Kacar’ın kendisini öne çıkartmak için bir takım saptırmalar yaptığını, peşinden gidenlerin makam, mevki, maddî menfaat ve garaz peşinde olduklarını söylemiştir. (5. 3. 1988)

Hilmi Türkmen ise şunları söylüyor:

“Diyorlar ki Kemal Kacar imamdır, onu tanımayan câhil olarak ölür. İşte bu tamamen sapıklıktır.

Kemal Kacar’a emirül-müminiyye diyorlar. Yani yalnız Türkiye’de değil, ne kadar müslüman varsa bunların hepsinin başı mânâsına. Bu tâbir, bir art niyeti ortaya koymaktadır.

Hocamız Süleyman Efendi’ye Mehdi-resul diyorlar. Biz kesinlikle kendi ağzından böyle bir şey duymadık. Yeni çıktı bunlar. Sebebi de şu: Kemâl Kacar’a İsâ’lık kapısını açabilmek için, Mehdi-resul, yani Süleyman Efendi geldi, ondan sonra da arkasında İsâ olarak Kemal Kacar geldi...”

“Telkin etmiş oldukları dinen sakat olan, Kuran’a ve Hadis’e uymayan fikirleri, kesinlikle dışarıya açıklamazlar. Kabule müsait olmayan kimseye katiyen söylemezler. Bu bir gizliliktir. Çünkü bilinmiş olsa, buna karşı geçilecektir.” (5. 3. 1988)

Yine bu ayrılanlardan Vahid Garib, Kemal Kacar grubuna yazdığı altı sayfalık mektubunda ezcümle şöyle söylüyor:

Bunlar bazı meselelerde İslâm’ın dışına çıkmışlardır. Bu derece İslâm’ın ve ehl-i sünnetin dışına çıkmış insanlarla İslâm’a ve ehl-i sünnete hizmet etmek, elbette ki mümkün değildir. Mâturidî ile Eş’arî mezhepleri arasında onüç meselede ihtilâf vardır, bu ihtilafların hiç birisi İslâm ve ehl-i sünnet dışı değildir. Buna rağmen ayrı birer mezhep olmuşlardır. Bu duruma göre bunlar mensubu bulunduğumuz ehl-i sünnet mezhebinden çıkmışlardır. Yeni mezheplerinin ismi ya henüz konmamıştır, veya kondu da biz duymadık, veyahut ileride millet tarafından konacaktır.”

Vahid Garib mektubunda sapma ve saçmalardan misaller veriyor:

“Şeriat Kemal Kacar abimizin emrine verildi, o ne yaparsa haktır.”

“Peygamberler hakkında bilinmesi vâcip olan sıfatlar vardır. Sıdk, emanet, fetanet, tebliğ, ismet. Bunların hepsi Kemal Kacar abimizde mevcuttur, abimiz için de geçerlidir.” (Mehmet Yufkayürek - Köln)

“Kemal Kacar abimiz Hazret-i üstadımızı bulmakla şereflenmedi, Hazretimiz onu kendine damat edinmekle şereflendi.” (Hüsnü Yılmaz)

“Kemal Kacar abimiz gelmiş geçmiş velilerin en büyüğüdür. Hatta Ebu Bekir Sıddık’tan daha büyüktür.” (Namık Hoca)

“Arkadaşlar! Kemal Kacar abimiz emirül-mümindir, halifedir. İtaat vaciptir, itaat etmeyen kâfirdir.” (M. Emin Hoca, Emekli Müftü)

“Dünyada vuku bulan hadiselerin hepsi zamanın sahibinden izin almadan meydana gelmezler. Bir yaprak dahi Kemal Kacar abiden izinsiz yere düşmez.” (Abdurrahman Akgül, Köln)

“Kemal Kacar abinin izin vermediği hizmetleri Allah kabul etmez.”

“Kemal Kacar abimiz ayda iki defa bütün peygamberlerin ruhuna, bir defa da meleklerin ruhuna başkanlık etmektedir.” (Hüseyin Karaosmanoğlu, İzmit)

“Bu bolluk Hazret-i üstazın hürmetinedir. Nereden ve nasıl eline geçirebilirsen yiyebilirsin, helâldir.” (Halit Aydemir, Bolu)

“Yahudi ve Hıristiyanlara selâm verilir, Kemal Kacar abiyi sevmeyenlere selâm verilmez.”

“Secdede iken Kemal Kacar abimizi hatırınıza getiriniz ki feyziniz artsın.” (Hasan Arıkan, Trabzon)

İsim isim bu sözlerinden anlaşılıyor ki, süleymancılar bu kıpkızıl küfre kayıp, küfrünü ilân edeni putlaştırmışlar ve hâşâ Allahlaştırmışlar.

Biz size dememiş miydik “O da küfrünü ilân etmiştir, ona uyanlar da küfrünü ilân etmiştir.” diye.

Vicdanınızla bu sözleri inceleyin, siz de kararınızı verin!

Hakikatburada.blogcu

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pirifani 2019-09-14 16:53:12

daha fazlasi da var?tunali ululazm peygamberler mesabesindedir veya onlardan da daha buyuktur.kainatin tasarrufu tunaliya verilmistir.tunali mehdi kacar mesihtir.hatemul evliya kavramini tunali icin kullanirlar.bilindigi kadariyla bu kavrami kendileri icin hakim el tirmizi uydurmustur sonrasinda da muhiddin arabi tunali omer ongut ve sayisiz eskiya tarafindan kullanilmistir.tunaliya ve kacara yukledikleri bunca insan ustu vasiflara ragmen bu ikisinin hayatlari boyunca ovup durdugu bircok talebelerini bazi anlasmazliklari yuzunden agir ithamlarla suclamis ve cemaatleriyle ilgilerinin kesilmesini kendileriyle gorusulmesini yasaklamislardir. bu ise sahabeler doneminde bile gorulmeyen bir durumdur.ehli sunnet sadece halki kandirmak icin kullandiklari bir maskedir.ayni sekilde kuran kiraati de halki kandirmak icin kullandiklari bir alettir.bu yazi yanilmiyorsam otuz sene kadar once hurriyet gazetesinde yayinlamisti.cemaatin ne kadar ice kapanik oldugunu anlamak icin bu kadar az bilgi olmasi

Misafir Avatar
imam 2019-09-16 12:14:18 @pirifani

daha fazlası var ,erdoğanı Allah gören milletvekil ...ağar
peygamber gören var ,bir alt mertebe

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirifani 2019-09-14 18:35:09

hem kendilerinden olmayanlari sapik nasipsiz akidesiz vs ilan edeceksin hem de inanclarini kendinden olanladan bile gizleyeceksin!!! peygamber vahyi gizledi mi? mekkenin en zor donemlerinde bile karsilastigi insanlara kendisine vahyolunanlari okudu.bunlar ise her seyleiri gizli.tv yok gazete dergi yok yayin faaliyetleri ise gostermelik basit ilmihal tip kitaplarla osmanli tarihinden ibaret.dogal olarak beyinleri yikanmis muntesibler kedni buyuklerinin yazdigi veya okuyup tasdikledikleri kitablardan baskasini okumayacaklari icin hakikatleri gorup bu batakliktan kurtulup musluman olma ihtimalleri gayri muslumlerin musluman olma ihtimalinden bile az.tunali icin hatemul evliya demeleri ve kiyametin vefatindan sonra kirk sene gectigi halde kopmamasi gercegi karsisinda tunaliya yukledikleri bazi ozzelikleri zamanla unutturup sonraki liderlerine yukleyeceklerdir.zaten her yonetici degisiminde teskilatin bastan asagi degistirilmesi sebebsiz degildir.koca koca hocalar varken gencleri yonetime

Avatar
garib yolcu 2019-09-15 00:16:47

Mekkeli müşrikler Allaha yakın olmak için putlara tapıyorlardı.(zümer/3)
Bunlar da Gavslarına/mürşidlerine/Abilerine tapıyorlar Allaha yakın olmak için.(“Kemal Kacar abinin izin vermediği hizmetleri Allah kabul etmez.”)..
Mekkeli müşrikler bile böyle bişey demiş midir acaba.!?
'VE ALLAH AKLINI KULLANMAYANLARI PİSLİĞE MAHKUM EDER!(yunus/100)'

Misafir Avatar
pirifani 2019-09-15 10:02:13 @garib yolcu

peygamber bugun gelse bunlar kabul eder mi acaba? simdi bazilari hemen one atilip ilk biz kabul ederdik deseler de hic bir kiymeti yok.zira kendilerine okunan ayetleri biz okuyunca kabul etmeyenlerin asil derdi biz degil kurandir.kuran hukumlerini kabul etmek icin buyuklerinden emir bekleyen bu zumrelerin muslumanligi bos bir idddadan ibarettir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Baba 2019-09-16 15:29:58

Bizim liderimiz olsa olsa Allahın sevgili bir kulu olur, bir dava adamı, hizmet adamı olur. Allah,dinine Peygamberimize ve onun sünnetine bağlı bir kişi olur. Sizin onun ayakkabısınin altındaki toz dahi olamazsınız. Sizin gibi minafiklarda hep vardı ve olmaya devam edecek. Bu cemeatin yaptığı hizmetlerin yarisina ulaşacak başka bir cemeaat, başka bir topluluk veya devlet varsa söyleyin onların ardından gidelim. Bu cemeat yaptığı hizmetlerin reklamını yapmak sadece Allah rızası için hizmet eder, bu cemeat içindede bozuk insanlar olabilir çıkarı için cemeat içinde duran insanlar vardır onlar var diye hizmetler geride kalmıyor hep ilerliyor. Neye rağmen münafıkların engellemesine rağmen. Yurtlarında, kurslarında ki standardın yarısına bile ulaşamayan yurtlara birsey denmezken bu yurtlara kuran kurslarına yatmadık baskı bırakmıyorlar. Neden mi birilerine oy vermeyin dedikleri için. Kurban kestirmemek için özel yönetmelik cikarabiliyorlar hukuki mi asla. Türkiye de bu kuran hizmetine engel olurlarsa başka yerlerde onlar bu hizmeti yaparlar, onlar yapmasa Cenabı Hak bu hizmeti yapacak birileri yaratır. Buna ne siz münafıklar ne de kafirler engel olabilir. Eğer bu yazısı yayinlamassanin sosyal medyadan yayınlayıp sizin riyakarliginizi ortaya cikaracagim. Daha önce yazdığım kaç yorumu yayınlamadı iz çünkü işine gelmedi...

Misafir Avatar
pirifani 2019-09-17 07:24:24 @Baba

sayin baba yazidaki siyah harfli sozlerin cok daha fazlasini duydum teskilatin icinde bulunanlar ise elbette cok daha fazlasini biliyorlardir.bunlari bildikleri halde isyan etmiyor ve bunlari islama uygun zannediyorlarsa demek ki teskilatin kurumlarinda ogrendikleri dinin adi islam olsa da kendisi islam degildir.namazla kuranla makyajlanmis sirktir.bunlarin muslumanlik iddasi ehli kitabin peygamberlere baglilik iddasindan ote bir mana tasimaz.bu gibi laflara tepki gostermeyecek sekilde beyinleri yikanmis zavallilar da islamiyet iddalarinda ne kadar smaimi olsalar da neticede kuran okuma emrine goz ardi edip rabbimizin uyarilarina kulalarini tikadiklari icin fazlasiyla cezaya mustehaktirlar.isterse guvendikleri hocalar tarafindan kurani anlamayacaklari yanlis anlayacaklari ve sapitacaklari yolunda kandirilmis olsunlar.hicbir sey ben muslumanim diyen kisi icin kurani anlayacagi dilden okumasina mezaret degildir.kuransiz muslumanlik olmaz olursada iste bu kadar olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pirifani 2019-09-16 18:27:24 @Baba

devam edelim ovup ovup bitiremediginiz islami hizmetler nelerdir?elhamdulillah turkiyedeki demografik degisim bunlarin musterilerinin sayisini gittikce azaltiyor.tuttuklari yolun yol olmadigini anlayan kisilerin sayisi her gun artiyor. cemaatin kitaba ve okumaya olan dusmanligi sebebsiz degildir.ilahiyatlara ve imam hatiblere olan dusmanligi sebebsiz degildir insanlarin gercekleri ogrendikce palavralarin cuvala sigmadigini gorup cemaatten uzaklasmmasi icin her turlu on onlemi olmalari da artik fayda vermemektedir.bu cemaatle ilgili bi sitede cikan yazilarin altindaki cemaati icerden bilip ayrilanlarin yazilarini iyice okuyun.buyuklerine peygambere hatta Allaha ait ozellikler sifatlar yukleyen bu cematin islami bir cemaat olmadigini artik anlayin.bu itikada sahib olursaniz mursidi kamil, asrin muceddidi ve sahibuzzaman zannetiginiz kisilerle birlikte cehennemde ebedi olarak kalirsiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pirifani 2019-09-16 18:19:47 @Baba

sayin baba sahsa hizmetle islama hizmeti birbirine karistiryorsun.mevzubahis cemaat sahib oldugu inanclar acisindan islam dini dairesinden cikmis ve cok uzaklara suruklenmistir.itikadi bozuk olan kisilerin de tecvid kiraat sarf nahiv ogrenmesi ve ogretmesinin hic bir kiymeti yoktur.bu cemaat islam maskesi alrinda calisan tipik bir batini harekettir.insanimizin dini bilgisizligini ve dine olan bagliligini sermaye olarak kullanip kendi zehirli fikirlerini yavasca ve hissettirmeden sinsice siringa etmektedirler.disaridan bakildiginda sizin de ifade etmeye calistiginiz gibi duzgun islami bir faaliyet icinde gozuken bu cemaatin derdi asla islam ve muslumanlar degildir.kendi kardesini bile annesinin cenazesine yaklastirmayan kendilerinden olmayanlar hakkinda en adi iftiralari yapmaktan cekinmeyen yalani faizi ikiyuzlulugu milletten topladiklari parayla yaptiklari hizmetleri basa kakmayi ahlak edinmis bu insanlar kuran ahlakindan ne kadar da uzaktirlar.eger kuransiz gormek istiyorsaniz bunlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Baba 2019-09-17 12:36:29

Siz bu yapılan hizmetleri göremezsiniz gözleriniz kör, duyamazsınız kulaklarınız sağır. Söyle bir başınızı kaldırın etrafa bir bakın, Suud ailesi ellerinde maddi imkanlarla ümmetin itikadını bozdu örnek isterseniz Pirifani ve Admin en yakın örnekler. Bu cemeat dünyanın heryerinde Kuran ve Sunnet üzere insanlığa hizmet ediyor. Nasıl ki Ashabı Kiram dünyanın her yanına dagildı ve İslam aşıladı ise, Osmanlı'da temiz Anadolu insanlarını sinirboylarina fethedilen yerlere yerleştirdiler, bu insanlarda benzer hizmeti yapiyorlar. Vahhabiligi yumusattiniz adına Selefilik dediniz, size soruyorum namazların sünnetlerini kilarmisiniz Hayır kilmassiniz daha birçok sünneti terkedersiniz sonra selefilikten bahsedersiniz. Kendinizi sokakta bulduğunuz bir cemaat baglisiyle kyanyana koyun ve adaletine güvendiğiniz birisine sorun hangimizin yüzü daha nurlu diye o size söyler belki halinizi anlarsınız. Yada namaz kilisinizi karşılaştırın kim huşu içinde namaz kılıyor diye. Sadece ilim yetmiyor, yetseydi Şeytan a yeterdi....

Misafir Avatar
pirifani 2019-09-18 09:29:11 @Baba

osmanliya gelince neticeye bakarak sizin takdir ettiginiz o taktiklerinin ne kadar basarili oldugunu kafasi az da olsa calisan herkes gorebilir eger siz hala meselere sasi olarak bakiyor ve gercekelri goremiyorsaniz ya akliniz dogal olarak calismiyor ya da ovunup durdugunuz kurumlarda akliniz sonradan calisamaz hale getirilmis.ne kadar ovunseniz azdir.balkan muslumanlarinin islamdan anladiklari nedir?oraya sinir boyuna gonderilenlerin ki pek mi farkliydi? kafanizi gomdugunuz kirli ve karanlik yerlerden cikartip da biraz okuyun arastirin.okuduklarinizi sorusturun.osmanli balkian halki munasebetlerini balkanlardaki gayri muslumlere de sorun.ama isinize gelmeyen yered tarihi tarihcilere birakalim diyecekseniz simdiden boyle islere girismeyin.haddinizi bilip kosenizde oturun ve rabbimizin ilk ve en onemli kulleuk emrini kurani anlayarak okumaya gayret edin, sizi ne osmnanli ne cemaatiniz kurtarabilir,onlar kendi hesablarini verecek siz de kendi hesabinizi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pirifani 2019-09-18 08:51:51 @Baba

vahabilik selefilikten bahsetmissin.admini bilmem,o bu konuda ne dusunuyor bir bilgim yok.daha once defalarca bahsettigim gibi selefi ve havabilerin tarih boyunca tasavvuf ve tarikatlarla yaptiklari mucadeleyi yeterli olmaktan cok uzak gorsemde destekledim.ayrica tasavvufcu cevrelerce cok gorulen bidat hurafe israiliyat uydurma rivayetler konusundaki hassasiyetleri ve calismalari da takdire saynadir.ancak bunlar da aynen tarikatlarda oldugu gibi cok sayida alt guruba bolunup taassub ve gelenekcilik ve muhafazakarlik hastaliklarina asiri sekilde yakalandilar.akli dinden disladilar.hadisi anlamak icin kurani one alacaklarina tam tersini yaptilar neticede onca mucadele ve gayret sonrasinda donup dolasip ayni yere geldiler.ama su hallerinde bile en kotusu bile tasavvufun en iyisinden ehvendir.tasavvufa karsi cikan herkesi vahabi selefi zannetmeniz sizin kurumlarinizin ne kadar cehalet empoze ettigini gosterir.daha vahabinin selefinin siani aleviligin dogru durust bir tanimini bile yapamazs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pirifani 2019-09-18 08:44:26 @Baba

yine sana o karanlik ser merkezlerine ezberletilen laflari gelmis kusmussun.gozlerimiz kormus! oralarda bir hizmet ediyorlar diye milleti kandirmak icin gosterilenler oldugu gibi gizlenen pislikler de var ve bunun kaynagi cemaatin tabani degil tavanidir. her tarafi hizmet olsa yukardaki laflar onlarin ne mal oldugunu anlamaniza yetmiyorsa vah size.kuransizsiniz.sor balkalim mensublara hayatlarinda hic kurani anlamak icin okuma derdine dusmusler mi? onlara verilen motivasyon kurani okumalari yonunde mi yoksa okumama yonunde mi? ben siz e bilmediginiz dilde onemli bir mektub yollarsam siz bunu ezberleyip okumayi ihmal etmeseniz de geldigimde size bunun hesabini sorarim.siz bu halde allhla dalga geciyorsiniz.aciktiginizda yemegi siz yerken hocalarin kuran okumasini yeterli goruyorsiniz.sapiklikta zirvesiniz ve bunu da dine hizmet diyerek qaqaliyorsiniz.suratinizda nur mi var ruhsuz sapik tarikat mensublarinin robotlasmis ve salaklasmis duygusuz olaylara dogru tepki veremeyen ruh hastalari

Beğenmedim! (0)
Avatar
garib yolcu 2019-09-18 15:17:26

şöyle birşey var kardeşler:
İMANI ŞİRKE BULAŞTIRIP EBEDİ CEHENNEM olduktan sonra; tarikatların yok şöyle hizmetleri var
yok böyle hizmetleri var desen ne fayda. İmani gavslarla kutuplarla şirke bulaştırıp HEZİMETE uğrattıktan sonra hangi hizmet kurtarır ki.
asıl konu budur bence vesselam

Misafir Avatar
pirifani 2019-09-18 17:49:49 @garib yolcu

aynen dedigin gibidir ama anlayan nerede?bunlarin her biri digerinin pisliklerini gordugu halde kendilerine toz kondurmazlar.biz burada kendilerinden olmayanlari elestirdigimiz surece hersey normaldir de kalemimiz kendilerine donunce kiyameti koparirlar.ne vahabisi kalir ne abduhcusu ne de mezhebsizi.gormuyorlar duymuyorlar hissetmiyorlar okunan bunca ayet bir kulaklarindan bile girmiyor. bildikleri sadece Allah doztu zannettikleri buyuklerinin laflaridir ki ben muslumanim diye birisi bunlari nasil kabul edip hazmedebilir.bunlarda kurani anlayacak hic mi akil birakmamislar?akil ve vicdean melekelri basit ve kaliplasmis soylemlerle bu kadar mi koreltilebilip insanlar insanliktan cikartilip insanlar ruhsuz birer robota donusturulebiliyor?bu kadar ahmaklik bu kadar cahillik bu kadar nasipsizlik ancak tasavvuf egitimiyle mi mumkun?diyanetin ahzab 59 ayetini elestirip de kendilerinin faizle ilgili ayetleri ne yaptiklarini dusunemeyecek sorgulayamayacak kadar aptallastirilmis zavallilara ac

Beğenmedim! (0)