Anahtar Kelimeler
DiyanetKköMüezzinImamMüftü
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tamamen 2019-04-24 18:54:07

tamamen saçma hiç bir şey ifade etmeyen çocukça hazırlanmış neresinden tutsan elinde kalacak bir video

Misafir Avatar
deli dumrul 2019-04-25 17:23:20 @tamamen

tam olarak kelimesi kelimesine kafamdan geçen yorum olarak yazmayı düşündüğüm cümleyi yazmışsın arkadaş. resmen kendimi zorladım sonuna kadar izleyeyim diye. kendince birşey ıspat etmeye çalışmış ama itirazları onlarca itiraza maruz kalacak itirazlarla dolu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet Güçlüöver 2019-04-24 15:35:39

neyin kafasını yaşıyorsunuz siz arkadaş? buhariyi müslimi yok mu sayıyorsunuz? kur'andan namazın nasıl kılınacağını bulamayız kabul ama buhari'den de namazın tümünü bulamayız diyorsunuz. elinsaf, buharide olmayan şey diğerlerinde vardır. sahih hadislerin tümü kütübü sittede de vardır denilemez. elbaninin salatu sıfatinnebiy kitabını okusaydınız bari.

Misafir Avatar
ahmet güçlüöver'e 2019-04-24 16:13:18 @Ahmet Güçlüöver

evladım siz anlamaktan aciz misiniz. adam tüm hadis kitaplarında yok diyor. sen hala birinden yoksa diğerinde var diyorsun. sana burada haddis kitaplarının varlığı yokluğu tartışılmıyor. adam yok diyor sen de araştıracak ve yalan söylüyorsun deyip sonra cevap vereceksin. oturduğun yerde beylik laflar etme

Beğenmedim! (4)
Avatar
ÖMER ÖZKUBAT 2019-04-24 15:48:11

hadi̇slerden çikmiyor ben araştirdim ...kuranda 5 vaki̇t namaz çikiyor

Avatar
Mehmet Hoca 2019-04-24 22:24:26

memüslüman ülkeleri kan ağlarken siz hala hadis üzerinden resulullahı devre dişi birakmaya çailişiyorsunuz. bi̇rakin da müslümanlar resulullahin yolundan gi̇tsi̇nler.

Avatar
selami 2019-04-25 12:12:36

bu adam bir video çekmiş ve diyor ki buharide namaz nasıl kılınır tanımlanmamış. ve ardından fihrist gösteriyor. değerli okuyuculardan ricam buharinin namaz bölümünün fihristine değil, içeriğine baksınlar. namaz nasıl kılınacak peygamberimiz namazı nasıl kıldı. bütün bunları orda göreceklerdir. ordaki topluluk namazın nasıl kılınacağını biliyorsa peygamberimiz ben nasıl namaz kılıyorsam öğle namaz kılın diyerek ashabının nasıl namaz kılması gerektiğinide onlara göstermiştir. kaldı ki sadece buharide değil buhari 673, müslim 674/292, nesei 780, tirmizi 205, İbni huzeyme 396, begavi 431, ahmed 3/436, albânî İrva 213, müslim 487/223, ebu davud 745,buhari 820,müslim 390/2223, İbni huzeyme 456, İbni hibban 1865, ebu davud 730, 963, nesei 3/34, tirmizi 304, İbni huzeyme 587, beyhaki 2/267, begavi 555, ahmed 5/425,İbni hibban 1863, ebu davud 745, İbni mace 859, ahmed 5/53,buhari 755, malik 1/174, daha bunun gibi yüzlerce hadis namazı tarif eder. isteyen verdiğim kaynaklara bakabilir. yüzlerce

Misafir Avatar
selami 'ye 2019-04-25 13:09:33 @selami

adamın söylediği doğru. sen namazla ilgili hadisleri söylüyorsun. namaz kılınışı ile ilgili değil. milleti kandırma. şu an kıldığımız şekliyle namaz kur'anda anlatılmaz ama hadislerde de anlatılmaz. bu sünneti seniyye olarak peygamberden görülüp nesildennesile anlatılagelen bir ibadettir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Selamiden cevap 2019-04-25 19:17:07

herhalde yazdığımı bile anlamamışsın arkadaş. peygamberimiz beni nasıl namaz kılıyor olarak gördüyseniz öyle kılın. diyor. bu hadis buhari hadisidir. ashabta peygamberimizi nasıl namaz kılıyorsa öyle tanımlamışlar. onlar peygamberimizin namazını tanımlamasaydılar, nesilden nesile bunu aktarmasaydılar namazı kılabilirmiydik. daha hadislere bile bakmadan sen namazla ilgili olan hadisleri söylemişsin diyorsun bre bi zahmet ediptehbir bak verdiğim hadisler namazın nasıl kılındığını gösteren hadislerdir

Avatar
dürüst 2019-04-25 23:08:56

Misafir Avatar
Dürüst 2019-04-27 09:49:28 @dürüst

neden yorumumu yayınlamadınız
ADMİNİN YORUMU: DİYANET BAŞKANI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ HOŞ OLMASA DA KÜFÜR VE HAKARETLER YAYINLANMAMAKTADIR. ELEŞTİRİ YAPABİLİRSİNİZ AMA KÜFÜR VE HAKARET YOK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dinledim 2019-04-26 06:04:43

adam gayet sakin olarak, zihniyetini ortaya koyuyor artı puan. ancak, diğer ümmetlerde olan namazın, cahiliyye döneminde takvadan uzak bir kisveye bürünmesi gayet olağan. (ıslıklı çıplak tavaf gibi) ve bu namazın rabbımızın istediği niteliklere geri getirilmesi "benden gördüğünüz gibi kılın" ile mümkün olmuştur. kaynakları bilen için, ikna edici bir açıklama değil. ayrıca bazı literatür ağzına yabancı.

Misafir Avatar
toklu 2019-04-26 20:34:43 @Dinledim

bunların derdi kuranı yok etmektir.hadislere ve hadis alimlerine şübhe ile yaklaşarak leke sürülürse onların istedigi olur.1300 yıllık birikim o zamandan beri yanlış deyil di de şimdimi yanlış oluyor.hadisin kurallarını ortaya koyan alimleri reddetmek ,kişinin kendi bilgisini reddetmektir.vesselam onlara onların fikirlerine bırakın dönüp bakmayı sinek kanadı üstündeki toz kadar bile deger vermeyelim.

Beğenmedim! (0)