Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aytekin 2020-01-14 22:17:10

ulan dinayet haber (diyanet değil) Allah sizin belanızı versin.şu kadınıda masum gösteriyorsunuz ya. lanet olsun size

Misafir Avatar
arda şahin 2020-01-14 23:29:54 @aytekin

şerif karanın söylem sert olmakla birlikte aynen katılıyorum. bu aytekin normal türkçe bir yazıyı anlamazken acaba kur'an'ı nasıl anlıyordur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şerif kara 2020-01-14 23:25:55 @aytekin

aytekin efendi videoyu gördün de altındaki yazıyı neden görmedin. kör müsün altında kadının yanlışları var, biz sadece bu görüşünü alıyoruz ve dikkatinize sunuyoruz. doğru yada yanlış buyrun ilmi delillerinizi sunun denmiş. dinihaber taraf değil. senin gibi angutların ezberini bozmak istemiş. senin gibi kendi abileri dışında dışarıya kulağını kapatan çocuklara demek istiyor ki hep kendin gibi leri dinleme senin dışında da farklı bir dünya var. anladın mı akıllı bıdık

Beğenmedim! (1)
Avatar
Enver 2020-01-15 10:18:45

ayet mealine iyi bakın hayatına yansıtmak,yaşamak,güzele uymak ve Allah doğru yola sevk etmiştir yani insan doğru yaşamıyor,doğru yolu görmemişse doğru söylemesi ne kadar beklenir.arda şahin ve şerif kara isimli yorumcu arkadaşlar kendiniz de ayetin mealini, peygamberimizin hadislerini araştırmadan bir beyan sözle kendinizi gaza getirmenize gerek yok.önce insanların varlıklarının gasp edilmesi,çalınması gereken cezayı almazsa,katile kısas olmazsa,sahtekara ağır ceza olmazsa dini de gerektiği gibi medrasede öğrenip hayatımza entegre etmezsek nefsimize ve şeytana hizmetde sınır tanımayız.kesinlikle şeriatta alan elin kesilmesi ki cahiliye dönemine dönülmemesi için peygamberimizin kızıyla ilgili hadisi var yoksa benzer vakaya maruz kalınca şikayet etme hakkınız kalmaz.emribirmaaruf nehli anıl münker nedir öğrenin.o kadın da doğru,dini hayatına uydurmadığı ayeti de yanlış yorumladığını düşünüyorum.

Avatar
ube 2020-01-16 13:36:15

ayetin son kısmını bağlayamadigını düşünüyorum,
eğer tevbe ederse!!! yani çaldığını geri getirir pişman olursa affedilir?
neden çizik atılsın ki?
Allah böylelerini affedecegini söylüyor, bizde affedebiliriz, şartı belli tevbe eder!!!
tevbe kavramına verdiğiniz anlam önemli, suçundan vazgeçecek, yaptığı hatayı düzeltecek....
__el kesme değil de çi̇zi̇k formülü de tuhaf geliyor, zaten sadece kendi anlayışı olabilir, profesyonel hırsızların heryerleri faça izi, adamlara bir çizik de sen atarsan memnun olurlar....
siyasi, bürokrasi kamu hırsızlarına, hamuduyla götüren ensesi kalın hırsızlara "çizik belki işler", fakat sizce bu caydırıcı olur mu? mantıklı olur mu?
bunun böyle bir yöntemin caydırıcı olacağını düşünmüyorum....
zaten hoca hanım da çok emin değil, acıma noktasında da taraf değil, lâkin önerdiği çözüm de tutarlı değil....
hoca hanım da belliki hırsıza ceza verilmesinden yana, çünkü tatmin etmiyor ki; "hırsızın elini hırsızlıktan kesin" anlayışını kendisi de bunu

Avatar
murtaza kurt 2020-01-16 18:32:16

anlamadım bu kadının tek kolumu var

banner312