Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
öztürk 2018-10-30 18:44:09

nurettin yıldız biraz sallamis. devlet imama şunları yap şu kadar maaş al demiş. yani bunları yap maaşın helal demiş. adam çıkmış sanki maaşını o veriyor gibi bunları da yap yoksa maaşın haram diyor. dışarıdaki insanları camiye çağırmak her müslümanın görevi. ama suçlu imam. dışarıdaki adam her halti yemeyeakli var. kulağının dibindeki ezanı anlamıyor. ama suçlu imam. sen onun maaşının helalligini konuşacak tartışacak biri değilsin. emri bil maruf da merkeze farzdır. maaş alanla almayan diye ayrılmadan herkese farz. bos boş konuşuyon sen. hoca bey

Avatar
hüseyin 2018-10-30 18:42:07

ben bir imam olarak . Allah razı olsun hocam diyorum 100 de 100 haklısınız.

Misafir Avatar
NUMAN 16 2018-11-01 19:41:24 @hüseyin

sayın hocam,sosyal medya üzerinden,imamları haklı olarak ta eleştirmek yapıcı olmaktan öte onları aşağılamaktır.basitleştirmektir.laik devletin diyanetinden maaş aldıklarıyaklaşımı usul,uslüp açısından da yanlıştır.bu eleştirilerin bir yeri,mekanı ,ölçüsü,saygı uslübü içinde hilm ile anlatılmalı,bu anlatım tarzı dinleyen kişilerin eleştiri ve çatma kabliyetinin artmasından başka ruhuna katacağı katma değer fazla olmuyor genelliklevesselam..

Beğenmedim! (1)
Avatar
öznur 2018-10-30 19:37:23

iyi de hocam cübbeli şeytanının yanına gidip poz vermen sana yakıştı mı, sen kendine verilen parayı o gün haram etmiş olmadın mı

Avatar
şanli 2018-10-30 18:42:30

yaw imam olmayı rızık kapısı yapıldı. daha ne olsun. adamın niyeti üniversitesinde lisesinde ben imam olacağım sadece insanlara irşat edeceğim bu işin hakkı neyse hakkını vererek yapacağım diyerek mi giriyor ?
yoksa bi camiye atanıp sırtımı devlete dayayıp kıldırıp 5 i alayım maaşı niyeti onu gün gelip bastırmayacak mı ?
hangi niyetle.... şimdi atanamayan imamlar perişan olanlar sitemde atansam da elime para geçse derdinde olmayacak mı nefsi onun niyetini değiştirmeyecek m i?
i̇mam olmak sadece namaz kıldırarak para kazanarak mı imam olunuyor. dinin öncüsü olmak için herkes birer imam görevindedir. bu niyetlerde bir ikilem var. kim ne derse desin.
nefsi onun önüne niyetine kelp takacak derecede keskin kılıç gibidir. hele hele onla imtihan edildiği ana bi gelsin gele

Avatar
zihni hoca 2018-10-30 18:43:19

bizim ülkemizde imam arkadaşların bir kısmı i̇mam kelimesinin anlamını ve görevini anlayamamış veya anlamamazlıktan geliyorlar. i̇mam din konusunda öncü ve rehber olmaktır. diğer taraftan caminin sahibi gibi onun herşeyiyle ilgilenmesi adeta cemaate müşterisi gibi hizmet etmeye ve sayılarını artırmaya çalışmalıdır. zaten üzerine farz olan namazı kılmak için cemaatle camiye geliyor onlarla beraber çıkıp gidiyor ve ben bunun için maaş alıyorum derse bende ona peygamberimiz döneminde parayla namaz kılan veya kıldıran var mıydı diye sorarım. herkese görev olduğu gibi imamlara daha ziyadesiyle emri bil mağruf farzdır. camiye birini davet etmek öncelikle onun vazifesi olmalı. mahalledeki birilerini benim camiye davet etmemle imamın davet etmesi arasında çok fark vardır.
lütfen dini ve dini değerleri maddi çıkar konusuna dönüştürenlere taviz vermeyin.

Avatar
halis 2018-10-30 19:46:19

nureddin hocam, iyi diyon da imamların aşka geldiği an senin cübbeli şeytanının düzenlediği operasyon sonucunda diyanete hakim olan fetöcüler şu an diyaneti çalışmaz duruma getirdi. bırak imamı müftü bile sesini çıkarmıyor şu an

Avatar
b.sazen 2018-10-30 18:46:46

hak etmedikten sonra imamda olsan müftü de olsan,profösörde amele de olsan o ücret hakkın değildir.cami mesaisi içinde imam camide bulunmuyor,camiyi temizlemiyorsa o para onun hakkı mıdır?o para hiç birine yaramaz,bakın görün bana hak vereceksiniz.hakkıyla işini yapan dünya da da ahirette de mutlu olur.nurettin yıldız'a bir soru sorulmuş,alakasız cevap vermiş.i̇mam'a ne ,camiye gelmeyenden onun hesabı ondan sorulmaz.zorla kolundan götürüp doğru yola mı koyacak.i̇mam sadece iyiyi güzeli haramı helali hatırlatır,gerisi kişiye kalmış.kaldı ki bugün her camiye giden doğru yolda mıdır?hangi niyetle gittiğini kimse bilemez.

Avatar
zeki 2018-10-30 21:52:30

başka söze gerek yok.

banner312