Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pirifani 2019-12-10 08:58:26

bir seyi okumanin gayesi onu anlamak iken geleneksel kesimin okuma kavramini bile nasil carpittigi bu olu ve mezarlik okumalari yeterince anlatiyor.bunlarin dua ve zikirleri icin de ayni seyi soyleyebiliriz.dua kulun rabbiyle konusmasi iletisimiyken insanlar hic anlamadiklari kelimeleri tekrarlayarak rablerine emrivaki yapar hale getirilmisler.kul duayla rabbine konusur rableri de kuranla kullarina konusur bu basit meseleyi bile insnalrin bilmesini istemeyen insanlarin bu basit mesledeki cehaletini pekistirip Allahin kelmindan kar elde edenlere Allah lanet etsin.kuran okur ezberler dinler ama bir tek kelimesini anlamaz anlamak da istemez merak da etmez.zira hasil olacak sevabin pesindedir iste hizmet ediyoruz adam yetistiriyoruz diyerek ovundukleri bundan ibarettir.rabbim islami bunlardan kurtarsin.

Avatar
L.güngör 2019-12-11 10:16:32

imam değilki bu

Avatar
Safa 2019-12-10 14:04:44

uydurulmuş dinin kitabı bu kadar olur ve okuyan parasını dinleyen havasını alır. hurafe dini bu kadar olur. güleriz ağlanacak halimize.

Misafir Avatar
Ernver 2019-12-13 08:46:49 @Safa

islam asla uydurulmuş değil asıl uykuda olan,uydurulan senin gibi batıl tipler,düşünenler olsa gerek.birinin yanlış,kötü okuması islamın güzelliğine,özelliğine,ilahi din olmasına asla engel olamaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mehmet okçiyanlı 2019-12-11 23:46:52 @Safa

admi̇n bu safa denen şahsin yaptiği paylaşimi ni̇ye yayinliyosun bu şahiş i̇slam di̇ni̇n uydurma olduğunu söylüyor hemde buşahis i̇ki̇ defada paylaşim yapiyor bi̇r paylaşiminda kuran-keri̇mi̇ okuyan parasini di̇nleyende havasini alir di̇yi̇yor bira me'lun safa kuran-i keri̇mi̇ okumak sünnet,di̇nlemek i̇se farzdir me'lu sefa o,okuyan şahiş di̇n görevli̇si̇de deği̇l sen onu öne sürerek hem Allah'in kelamina hakaret edi̇yosun gerçi̇ beni̇m sana di̇yeceği̇m yok ben o,seni̇n yorumunu yayinlayana yaziklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sürsürülü 2019-12-11 00:44:42 @Safa

i̇mansiz i̇slam di̇ni̇ uydurma di̇nse seni̇n di̇yanet haberde ne i̇şi̇n var di̇yanet haber i̇slamla i̇lgi̇li̇ paylaşimlar yapiyor bira kafi̇r sen gi̇t hangi̇ di̇ndense o di̇ne hi̇zmet eden sayfalara gi̇r

Beğenmedim! (1)
Avatar
Safa 2019-12-10 18:12:56

yanlış 1- kabir hayatı var demek, ölü geleni duyar bilir görür vb inanışlar. 2- ölüye kuran okumak. yapılan iyiliğin sevabını bağışlamak, yüzü suyu vb. şekilde adamı cennete koymaya azmetmek. 3- azabtan kurtarmak için iskat hilesine baş vurmak. 4- suallere cevap verebilmek için telkin şeklinde kobya vermek. 5- ölümden sonra amelinin kesilmeyeceğini bildiren hadiste sayılan üç durum ölenin ölmeden önce dünyada yapması gereken işler olmasına rağmen ölenin ardından mevlid hatim tebarekesi, yedisi, elliikinci gecesi gibi uyduruk işleri yaparak cehennemden kurtararak zorla cennete tıkma çabaları............................liste uzar gider. tek sorum şu: rasülüllahı sevdiklerini iddia edenler neden bu konularda Allah rasülünün nasıl davrandığını merak etmezler.

Misafir Avatar
Enver 2019-12-13 08:57:39 @Safa

senin gibi batıl,imanı olmayanların elbetdeki islamı anlaması,kavraması,değerleriyle örtüsmesini beklemek fravuna,nemruta,ebucehile,helak olan tiplere dini anlatmak gibi bir şey.islam da diriye deöşüye de,hastaya da,sağ olana da kuran okunur.ölü sonrası süreli okumak elbetdeki dinimizde yeri yok ama insanların alışkanlığı ama her okunan kuran sevabı okuyana,muhataplarına gider.ölmeden önce bırakılan hayırihasenat,kapanmayan amellerdendir.dünya var oldukca böyle batıla yönelen de olacak,imanının gereği olarak emribil maruf,nehlianılmünkerde bulunanlarda olacak.kimin nerede ne yaptığının değerlerndiren amel defteri olacak ama hiç bir batıl ahiretde asla abat olmayacak,cehennemden çıkmayacak ama iman edenler cezası sonrası çıkacaklar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
MURTAZA KURT 2019-12-12 08:32:50

yıllarca arapça kuran dinledik ama her türlü pisliğe bulaştık , bunlar arabcadan başka dil bilmez , o yüzden kuran felsefesi arab çollerine gömüldü , türke arabcayı dayattılar ,

Misafir Avatar
sürsürülü 2019-12-12 18:32:27 @MURTAZA KURT

murtaza sen ne arapça ne türkçe okuyarak da düzelemezsin senin hayatın çöplük rasulullaha kuranı kerim arapça inmiştir türkçemi yendi densüz vaaalla

Beğenmedim! (0)
Avatar
murtaza kurt 2019-12-13 11:32:25

kuran inmemiştir peygamberimiz toplumsal sorunları çözemediği zaman Allahımız ona yardım etmiştir , peygamberimizi dışlayarak müslümanlık olmaz , arabcadan başka bir dil bilmediği için arabca yazdırmıştır , ey arab milliyetcisi kardeşim ,

Misafir Avatar
sürsürülü 2019-12-13 20:51:03 @murtaza kurt

murtaza sende sahte türk milliyetcisisin sen arap dilinden ne anlarsın sis ırkcısınız ırkcı

Beğenmedim! (1)

banner312