Emniyete ifade vermeye gelmeniz gerekiyor’ sözünü 2014’ten bu yana çok duydum. İlçe emniyet müdürlüğünden görevli memur arayıp ifadeye çağırıyor. Fethullah Gülen’nin avukatları tarafından açılmış 11 tane mahkeme ile dört yıl boyunca uğraştım. Fethullah Gülen’e ‘Pensilvanya Yılanı’ dediğim için tazminat ödemek zorunda kaldım. 15 Temmuz darbe girişiminden birkaç ay önce, sabaha karşı otel odasından alıp adliyeye de götürdüler. 2018 yılında mahkemelerin hepsinden kurtuldum.

Birkaç gün önce (Nisan 2019) tekrar emniyetten aradılar. İfade vermem gerektiğini söylediler. Konunun ne olduğunu gidince öğrendim. Aralık 2017’de, Said Nursi ve Risalelerini eleştirdiğim için, Nurcunun birisi benim aleyhimde CİMER’e şikayette bulunmuş. Cimer’e her vatandaş istediği şikayeti yapabilir. Benim açımdan bir mahsuru yok. Ancak garip olan şey, bu CİMER şikayeti yüzünden Savcının benim ifademi istemesidir. Nurculuğu ve Said Nursi’yi eleştirmek ne zaman suç oldu?

Ne yazmıştım?

Yıllardır sadece FETÖ değil, diğer tüm cemaatlerle ilgili fikirlerimi paylaşıyorum. Türkiye 17-25 Aralık sürecini yaşamadan yıllar önce ‘Hiçbir cemaat cennete giden gemi değildir’ başlıklı yazılar yazmış, cemaatçiliğin milletin birliği ve geleceği açısından tehlikelerine dikkat çekmiştim. Nurculuk aleyhinde de birçok yazı yazdım Sosyal Medya hesaplarımda.

Nurcuların en çok kızdığı ‘FETÖ Nurculuk Ahtapotunun bir koludur’ cümlemdir. ‘Bu kitap bana yazdırıldı’ diyen Said Nursi’ye karşı milleti çok uyardım. ‘Kuran’da 33 ayet benim yazdığım Risaleleri müjdeliyor’ diyecek kadar saçmalayan Said  Nursi ve Risalelerine karşı milleti uyarmayan herkes vebal altındadır. ‘Hz.Ali benim Risalelerimi müjdeledi’ diyen Said Nursi kafasına itiraz etmezseniz, bu ülkede yeni birçok FETÖ yetişirken susmanın vebalini sırtınızda taşırsınız. ‘Peygamberimiz ve Sahabe, Silivri cezaevinde mahkumlarla kahvaltı yaptı’ diyen Fethullah Gülen ile ‘Hz.Ali benim Risalelerimi müjdeledi’ diyen Said Nursi arasında ne fark var? Sadece eski Nurcu gruplara karşı değil, yeni yetme Nurcu gruplara karşı da uyardım gençleri. Yazmaya ve uyarmaya devam edeceğim.   

Ellerine fırsat geçse…

Nurcuların eline fırsat geçse, Atatürk’ü koruma kanunundan çok daha ağır yaptırımları ve cezaları olan, ‘Said Nursi’yi ve Risaleleri’ koruma kanunu çıkartırlar. Said Nursi’yi eleştirenleri sadece kanunla cezalandırmaz, ellerinden gelse dinden bile aforoz etmek isterler.

Diyanet İşleri Başkanlığı Nurcuların eline geçse, Allah’ın kitabı Kuran’dan daha çok Said Nursi’nin Risalelerini okuturlar. Kuran ezberleyen Hafız değil, Risaleleri ezberleyen Hafız yetiştirme programları yaparlar. Peygamberimizin hayatını anlatan Siyer kitaplarını değil, Said Nursi’nin hayatını anlatan Tarihçe-i Hayat kitabını okuma zorunluluğu getirirler. Zaten kendi kurumları ve derneklerinde, Said Nursi’nin Risalelerinden başka kitap okunmaz.  

FETÖ’nün ülkemize hayrı…

FETÖ alçaklarının ülkemize en büyük hayırları, başta Nurculuk olmak üzere, İslam’a hizmet kılıflı şebekelere karşı milletimizin uyanmasına vesile olmuş olmasıdır. ‘FETÖ Nurcu değildi’ diyenlere karşı daha önce bir makale yazmıştım. Emin olun, ellerine fırsat geçse, FETÖ’nün yaptıklarını fazlasıyla yapacak potansiyel ve niyete sahiptir tüm Nurcu gruplar ve diğer cemaatler.   

Allah bunlara fırsat vermesin…

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman altun 2019-04-17 21:48:25

Sen hiç risale nur okumadan insanlara çamur atıyorsun. Ömründe hiç bir makam peşinde koşmayan biri neden hapse girdi önce araştır cahil
ADMİNİN YORUMU: BRE GAFİL, HER HAPSE GİRENİN HAKLI OLDUĞUNU VEHMEDERSEN FETÖCÜLERİN HER BİRİNİ DE BU MANTIKLA VELİ YAPAR ÇIKARSIN. AHMAK ADAM, BİR ADAMIN MÜSLÜMANLIĞI HAPSE GİRMESİNDEN DEĞİL KUR'ANA UYGUNLUĞUNDAN ANLAŞILIR

Misafir Avatar
Osman 2019-04-19 00:13:05

Admin fetö ağzıyla konusuyorsun sen

Beğenmedim! (1)
Avatar
pirifani 2019-04-17 23:02:54 @Osman altun

okuyalim oyleyse: kur'ân-ı hakîm i'câzını gösterir veya i'câzının vücudunu ihsas eder, kimseyi mahrum bırakmaz. hattâ, yalnız gözü bulunan, haşi̇ye-1 kulaksız, kalbsiz, ilimsiz tabakasına karşı da, kur'ân'ın bir nevi alâmet-i i'câzı vardır. şöyle ki:

hafız osman hattıyla ve basmasıyla olan kur'ân-ı mu'cizü'l-beyânın yazılan kelimeleri birbirine bakıyor. meselâ, sûre-i kehf'te وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ 1 kelimesi altında yapraklar delinse, sûre-i fâtır'daki قِطْمِيرٍ 2 kelimesi az bir inhirafla görünecek ve o kelbin ismi de anlaşılacak. bu mu aliminiz?bu mu kuran tefsiri dediginiz? yaziklar olsun size.

Beğenmedim! (2)
Avatar
pirifani 2019-04-17 22:47:44 @Osman altun

saidi nursi sadece hapse girdi.peki idam edilen solcular?peki malatyadaki kitabcilar? dunyada milyonlarca insan inanci ugruna bazen de muslumanlar tarafindan olumu goze almislardir.oldurulmek surulmek zule ugramak hapis ve iskence sahibinin dininin ideolojisinin felsefesinin hakliligina delil teskil etmez.baska bir nokta cesitli dinden insanlarin ahlakli ve faziletli yasamalari da o dinin mezhebin tarikatin felsefenin ideolojinin hakliligini dogrulugunu gostermez. dogruyu soyleyen ibne de olsa dogru dogrudur.aksam acilen hastahaneye giderseniz haci doktor mi ararsiniz yoksa dinini cinsel yasantisini yemesini icmesini bir kenara itib tib ilminden faydalanmaya mi bakarsiniz?birakin acilde normal saglik ocaklarinda bile ne dinsizlere guvenip verdikleri receteyi uyguluyorsiniz,oyle degil mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ihsan 2019-04-18 12:00:43

gülen denen alçak zaten nurculuğun istismar ederek gelişti

Avatar
Doğrular 2019-04-18 18:32:41

Said hoca mi seviyorum ama.cemaat mensubu degilim.Fakat sadece risale okumak akla pek yatmiyor

Avatar
Vatandaş 2019-04-17 20:54:10

Sorunları gidermek kardeşliği pekiştirmek için çözüm üretmek gerekiyor.İtikadi ve Ameli konularda yazar orjinal kaynak eseri tecumesiz anlayabiliyorsa iyi araştırsa okusa öğrenebilirse sadece mantığıyla değil bilgi kalbi gönlüylede hep birlikte konuları değerlendirebilse daha anlamlı inandırıcı olur kanaatindeyim.

Avatar
Ali 2019-04-17 22:59:45

Sen şimdiye kadar islam için ne yaptın ve cefa gördün üstad hayatında hiç bir zaman rahat yüzü görmedi onu mezarda da rahat bırakmadın sen ne yaptın A...,,

Avatar
pirifani 2019-04-18 06:56:29 @Ali

ustadinizin hayatta cefa gormus olmasi onun islami ilimlerindeki kiymetini yukseltmez. hani bir laf vardir eseke altin semer de giydirsen esek yine esektir diye. iste aynen oyle ustadiniz istedigi kadar cefa gormus olsun yazdiklarini ve kendisini istedi kadar meth etmis olsun gercekler ortada.ebcedle ugrasan kuran ayetlerinde kendini risaleleri ve cemaatini goren delinin teki dersek az demis oluruz.tek tarafli yaklasmayin elestiren calismalri da okuyun goreceksiniz.zaten bu tip hareketler kurucusunun ilmi degerinden degil baglilarinin yaptiklari reklamlarla buyur.muhtemelen siz de yapilan reklamlara kanarak bu yola baglandiniz. bunun hidayetle degil sosyoloji ve psikolojiyle ilgisi vardir.reklem olmadan risaleleri kimse okumaz anlama z anlasa de begenmez ancak arayis iicinde olan cahiller mustesna.zaten sahadaki durum da bundan ibaret.dini bilgisi yeterli olan hic kimse bazi cikarlar olmadan bu tip cemaatlere intisab etmez.dikkatli olun hesabinizi kendiniz vereceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kerem 2019-04-18 21:58:27

Said Nursi'nin hayatını bilmiyorsunuz herhalde. O böyle bir şey yapmak isteseydi kendi zamanında yapmaya kalkışmazmiydi. Ama yılan sürünüyor diye bütün sürüngenleri yılan zannetmek ancak sizin kabiliyetinizde var

Avatar
Mahmut 2019-04-19 10:36:20

Siz istediğiniz kadar ağzınızı yorun zaten onların elinde hele yurt dışı görevlendirme yapan bölüm tamamen onların elinde bu sene yurt dışına gönderdikleri hep kendilerinden kimi sempozyuma gidenler kimi toplantıya katılanlar kimide dersanelerinde namaz kıldıranlar

Misafir Avatar
Yurtdışı din görevlisi 2019-04-23 21:24:43 @Mahmut

yanılıyorsunuz, ben de yurdışında görev yapıyorum nurculuğun her türüne karşıyım ve arkadaşlarımdan da nurcu olduklarına dair hiç bir emare görmedim. az sayıda fetöcü olanlar kendilerini belli ediyorlardı, onlar da 15 temmuzdan sonra ihraç edildiler zaten.

Beğenmedim! (0)