Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2020-07-04 10:41:17

ben hep merak ederdim. mekke müşrikleri onca mucizeye rağmen neden resullullaha iman etmiyorlardı. dini haber yetkilileri sizlerin o çağda yaşamamanız Allahın bir lütfu. yoksa sizlerde iman etmezdiniz. iman hz ebubekir misali o demişse doğrudur.diyebilmektir.

Misafir Avatar
pirifani 2020-07-10 13:14:40 @mustafa

muslumanlar kuran dediyse dogrudur diyenlerdir.kuran musriklerin mucize istekelrini defalarca tekrarlamalrına olumsuz cevab veriyor onlara kuran yetmiyor mı diyor sen kalkmıs musriklerin uydurdugu mucizeleri peygamber yaptı diyorsın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ilahytcı_99 2020-07-04 20:38:02

ay'ın ikiye bölündüğü bilimsel olarak da tespit edilmiştir.. şidi hz musa'nın denizi ikiye yardığını hz i̇sa nın ölülerini dirilttiğine inanoyrsunuz da (çünkü inkarı ayeti inkar etmek demektir) onlardan daha üstün olan hz muhammed'i̇n (s.a.v) mucizlerini neden kaldıramıyrsunuz? b ir peygamber düşünün ki 8 000 gün civarı peygamberlik yapmıştır.. günde bir söz söylese 8 000 hadis eder...dogru mu? nedir bu sünnete olan kininiz?
ADMİNİN YORUMU: ŞU BASİT MATEMATİKSEL İŞLEMLERİ BIRAKIN ARTIK. YOK ŞU KADAR GÜNDE BİR CÜMLE ETSE ŞU KADAR HADİS EDERMİŞ. PEYGAMBER KONUŞMADI DİYEN YOK. ELBETTE HEP KONUŞTU ÖRNEK OLDU. AMA BUHARİ VE DİĞER YALANCILARIN RİVAYETLERİ PEYGAMBERİN SÖZÜ DEĞİL. SİZİN HİÇ KAFANIZ BASMIYOR MU KARDEŞİM. ÖNÜNE GELEN HADİS UYDURMUŞ. BUYUR 230 YIL ÖNCE 1. ABDÜLHAMİT DÖNEMİNDEN, 3. SELİM DÖNEMİNDEN SÖZ RİVAYET EDİN. DİYELİM ETTİNİZ. KİM SİZE İNANIR. BIRAK HERKESİN TANIDIĞI BİLDİĞİ VE ŞAHİTLERİ HAYATTA OLAN ATATÜRKTEN SÖZ RİVAYET EDİN. KAÇ TANE EDEBİLECEKSİNİZ. ONU DA BIRAKTIM ANNEN VE BABAN SAĞ VEYA ÖLÜ BİLEMEYİZ. AL ELİNE KAĞIDI KALEMİ. ANNE VE BABANDAN KAÇ SÖZ AKTARABİLECEKSİN. 230 YIL SONRA BİRİLERİ ÇIKACAK ŞUNDAN BUNDAN DUYDUM DEYİP HADİS AKRACAK SENİN GİBİ SAFLAR DA BUNLARA PEYGAMBER SÖZÜ DEYİP YAPIŞACAK. BAK FERECE HÜDÜR YAZARIMIZIN YAZILARINA ANLARSIN BU SÖZLERİN UYDURMA OLDUĞUNU. HAA BU ARADA BU YDURMA HADİS KİTAPLARININ DA ORJİNALİ YOK. UYDURULAN HADİS KİTAPLARI BİR DAHA UYDURULUP KENDİLERİNE YAKIŞTIRILMIŞ ANLAYACAĞIN

Avatar
bozeren 2020-07-03 23:16:12

dinimizi hurafe ve safsatalardan temizlemeye bir yerden başlamak lazım. gerçeklerden kopmuş bir din Allahu tealanın isteği olamaz.

Avatar
firari 2020-07-07 13:45:11

helal olsun işte budur. keşke ferec hocamız ya da değerli editörlerimizden oluşan bir heyet bir tefsir yazsa da doğruyu öğrense millet. nedir bu ayın yarılması falan?

Avatar
ilahytcı_99 2020-07-08 19:32:29

ilminiz benle konusmaya yetecekse buyur admin konusalım.. nisa suresi 115 i nereye koyacagız? arapçanız var mı? beşagat ilmine ne kadar hakimsiniz? kuranı ne derece biliyrsunuz? varsa ilmin buyur ben burdayım... canlı canlı duelloya davet ediyrm sizi. ve sünnet düşmanlarını. hatta mustafa islamoglu mehmet okuyanı da al yanına
ADMİNİN YORUMU: VAYY AĞAM SEN NEYMİŞSİN. İLMİNİN YANINDA ERİDİK KÜL OLDUK. BAK SEN DE OLANLARIN HİÇBİRİ BİZ DE YOK. AMA SEN DE OLMAYAN İKİ ŞEY BİZ DE VAR. BUNDAN EMİNİZ. 1- İSLAM, 2- AKIL....

Misafir Avatar
pirifani 2020-07-10 13:17:48 @ilahytcı_99

muminlerin yolundan ayrılıp hadisci mezhebci tarikatcı seytanların pesinden giden insanlardan bahseden ayetten sen kendine ne cıkarttın sayın ilatcı

Beğenmedim! (1)
Avatar
pirifani 2020-07-04 08:52:42

bir de bu tip rivayetlerde uydurmaya uydurma ilave etmek abarttıkca abartmak gibi durumlar var.yani daha ciddi hadis ve rivayet kitablarındaki kısmıyla yetinseler diyecegiz ama hızlarını alamıyorlar palavraları bir de abarttıkca abartıyorlar. bunun icin islami literaturde israiliyat olarak adlandırılan materyalin buyuk bir bolumune rahatlıkla munafıkiyat zındıkiyat sapıkiyat sunniyat diyebiliriz. ki aslen de boyledir rivayetlerin buyuk kısmının yahudi ve hristiyan literaturunde karsılıgı yoktır.

Avatar
Murtaza Kurt 2020-07-07 20:32:24

işte böyle safsatalar yüzünden gençler deist veya ateist oldu ,peygamberin bir insan olmadığını unuttular onu göklerde uçurdular ,

Avatar