Davutoğlu, CHP'ye hak verdi ve "Doğru" dedi

Davutoğlu, Cihat Arpacık'ın muhafazakâr partilerde genel başkan değişiminin yaşanmamasına ilişkin ifadelerine, dikkat çeken bir yanıt verdi. Davutoğlu aslında bu konuda haksız da sayılmaz. Maalesef İslami kesimdeki dini ve siyasi liderlere olan itaat Allah'a itaatin dahi önünde...

Davutoğlu, CHP'ye hak verdi ve "Doğru" dedi

Davutoğlu, Cihat Arpacık'ın muhafazakâr partilerde genel başkan değişiminin yaşanmamasına ilişkin ifadelerine, dikkat çeken bir yanıt verdi. Davutoğlu aslında bu konuda haksız da sayılmaz. Maalesef İslami kesimdeki dini ve siyasi liderlere olan itaat Allah'a itaatin dahi önünde...

03 Haziran 2020 Çarşamba 19:13
Davutoğlu, CHP'ye hak verdi ve "Doğru" dedi
banner310

AK Parti'den istifa ederek Gelecek Partisi'ni kuran eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, Independent Türkçe'den Cihat Arpacık'ın sorularını yanıtladı.

Davutoğlu, Arpacık'ın muhafazakâr partilerde genel başkan değişiminin yaşanmamasına ilişkin ifadelerine, dikkat çeken bir yanıt verdi.

“MUHAFAZAKÂR PARTİLERDE BU YOK”

Arpacık, "CHP'yi örnek alırsak İnönü'den başkanlığı alan Ecevit'ti Ecevit'ten başkanlığı alan Baykal'dı. Bir silsile halinde gidiyor. Ama muhafazakâr partilerde bu yok. İçeride mücadele etseydiniz, belki bu geleneği kıracaktınız" dedi.

“MUHAFAZAKÂR İTAAT ANLAYIŞINI DEĞİŞTİRMEK GEREKİYOR”

Ahmet Davutoğlu ise şu yanıtı verdi:

"Şimdi çok doğru bir soru. Biz tek parti ya da parti şeyi diye CHP'yi muhafazakâr kesim eleştirir.

MHP de öyle. Rahmetli Türkeş vefat edene kadar o kaldı. Sonra Bahçeli geldi o da kaldı. Bütün başarısızlıklara, iktidar olmamasına rağmen...

Bu Fazilet de değil birçok partide geçerli. Burada işte bir itaat anlayışının yanlışlığı var. Muhafazakâr kesimde itaat maalesef ilkelerle başlıyor ama sonra şahsa yöneliyor. Bu muhafazakâr itaat anlayışını değiştirmek gerekiyor. İlkelere sadakat kişilere vefa. Bazen kişiye vefa itiraz ederek gösterilir."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2020-06-04 19:27:59

devlete hizmet etmek illa başbakan olmaklak gerekmez onu kullananlar şimdi başkaları erhan mumcu. latif şener vb benzerleri şimdi esamesi yok ne oldu o davalar bebacanında davutoğlununda olacağı o.pirifani bu dünya kimseye kalmaz

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-04 20:46:10 @vatandaş

senin sahici adam zannettiklerine de kalmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
La piri fani 2020-06-04 20:41:50

Hele bir cevap ver. Bu dini haberler sitesi kime hizmet ediyor . Ve siyasi olarak kimi destekliyor. Biliyoruz ki akp yi istemiyor

Misafir Avatar
pirifani 2020-06-04 21:00:32 @La piri fani

sayın gayrı pirifani doğru ve hayırlı olduğunu zannettiğim ve inandığım surece akp yi destekledim.ne zaman ki eski akp ve rte gitti yerine bambaşka ve tanınmayacak bir akp ve rte geldi desteğimin yerini eleştiri aldı.ben destekledim derken oyle senin gibi oy vermeye yürüyerek gitmiyordum her seferinde bana birkaç yuz dolara mal oluyordı. ya aslen buymuş da gerçek yuzunu görmeye başladık ya da ikdidar ve guc bozulmalarına sebeb oldu.her iki durumda da desteklenmeyi hak etmedikleri gibi destekleyenleri de elimden geldiğince uyarmak kulluk ve insanlık borcumuzdur. mesele adaletse gerisi teferruattır.mesele islamsa gerisi teferruattır.omrunde hic ucaga binmeyecek insanları havaalanıyla tavlamak bende prim yapmaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
imam fahri 2020-06-04 20:48:49 @La piri fani

ak partili olunca cennetle mi müjdeleniyorsun. hayırdır ne demeye çalşıyorsun. her müslüman ak partili olmak zorunda mı. gördük ak partidnin atadığı diyanet başkanını. köküne kadar fetöcü. diyanette görevyapmaktan utanıyoruz bu adam döneminde. böyle aptal aptal fikirlere sahip olmayın. muhalefetin olmadığı, yanlışın söylenmediği yerde kokuşma başlar gerizekalı ahmak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şengül korkmaz 2020-06-04 20:46:37 @La piri fani

dinihaber senin gibi sabitli fikirli değil. doğruya doğru der. yanlışa yanlış der. takım tutar gibi ak partiyi veya başka partiyi tutmaz. kısacası şöyle deyim dinihaber Allah dışında hiçbir şeyi büyük görmez, hatasız görmez. genel siyaseti ak partiyi destekler ama yanlışlarını da hatırlatır. yanlışını hatırlatmak ak parti düşmanlığı ise bir kumaş parçasının hesabını soran kadın hz. ömerin düşmanı mı olmuş olacak sana göre. siz dinihaber gibi yanlışa yanlış demedğiniz süt dökmüş köpek gibi doğru yanlış şeyh denen papazlarınızın önünde el pençe divan durduğunuz için onlar saptıkça saptı. beraberinde de siz saptınız.

Beğenmedim! (3)
Avatar
vatandaş 2020-06-03 19:42:55

sinir oluyorum bu adama her türlü makamda bulun sonra ihanet et davana yazıklar olsun

Misafir Avatar
Kral Çıplak 2020-06-03 23:28:25

HANGİ DAVA ??? KOLTUK DAVASI MI ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
pirifani 2020-06-03 22:31:42 @vatandaş

asıl kullan kullan sonra da ez gec diyen zihniyete yazıklar olsun. insanların ve değerleri egosuna basamak yapanlara yazıklar olsun. keşke herkes davudoglu kadar samimi ve tutarlı olabilse. anlaşılan satılmış medya senin zihnini becermiş.

Beğenmedim! (4)

banner312

banner298