Milli Görüşten Kemalizme savrulan Saadet Partisi adayından utandıran tweet!

Saadet Partisi Batman Belediye Başkan Adayı İlhami Işık, CHP'nin İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu'na oy vereceğini açıkladı. İşin ilginç tarafı İlhami Işık Batman'da yaşarken üyesi olduğu Saadet Partisi'nin İstanbul'da da kendi adayı bulunuyor.

Milli Görüşten Kemalizme savrulan Saadet Partisi adayından utandıran tweet!

Saadet Partisi Batman Belediye Başkan Adayı İlhami Işık, CHP'nin İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu'na oy vereceğini açıkladı. İşin ilginç tarafı İlhami Işık Batman'da yaşarken üyesi olduğu Saadet Partisi'nin İstanbul'da da kendi adayı bulunuyor.

11 Haziran 2019 Salı 16:16
Milli Görüşten Kemalizme savrulan Saadet Partisi adayından utandıran tweet!
banner310

Saadet Partisi Batman Belediye Başkan Adayı İlhami Işık Twitter hesabından açıklama yaptığı açıklamalarla sosyal medyada en çok konuşulanlar arasına girdi. 

CHP'nin İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu'na oy vereceğini açıklayan Saadet  Partisi'nin Batman adayı olan İlhami Işık bu açıklamasıyla kafaları karıştırdı. Bilindiği üzere Saadet Partisi'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Necdet Gökçınar ve Işık da Batman'da yaşıyor.

SOSYAL MEDYADA ALAY KONUSU OLDU

Işık'ın bu paylaşımına "Siz, 31 Mart seçimlerinde Saadet Partisi'nin Batman Belediye Başkan adayı İlhami Işık değil misiniz?" diyen de oldu, "Bari başkan adayı olduğunuz partiniz Saadet'in adayına verseydiniz. Bu ne yaman çelişki? Yoksa parti politikası mı bu durum?" diyen de. 

Kısa sürede viral olan paylaşıma yorum yağıyor. İşte o yorumlardan bazıları; 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yerli 2019-06-11 20:38:01

kendi gömleğine bakmadan... çıkardığı gömleğe bakmadan başkasının gömleğine bakanlar...

Misafir Avatar
Ahmedi denen herif 2019-06-13 21:08:08 @yerli

milli gorus gömleğini hicbir zaman çıkarmadı diyon erbakan hoca vefat ettikten sonra ozgun bir parti olan saadet partisini ortalık maskarasina çevirdiler chp nin kuklası oldu chp ne derse onay vermeye başladı chp(kemal kilicdaroglu) bunu yeniden refah partisini kuran erbakan hocanın oğluda teyitledi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yerli 2019-06-12 21:03:14 @yerli

ahmedi bey.. yorumu yanlışlıkla bana yapmışsın... ben saadeti eleştirenlere yönelik yorum yapmıştım.. sizde yorum kurbanı olmuşsunuz galiba..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yerli 2019-06-12 21:00:11 @yerli

kimin melun olduğu hesap gününde ortaya çıkacak merak etme...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ahmedi 2019-06-12 17:52:32

Saadet milli görüş gömleğini hiç bir zaman çıkarmadı ona Kemalistler gömleğini yapıştırmak sizin gibi melunların haddi değildir bre melunlar

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandaş 2019-06-11 17:12:23

kemalist gömleğimi yoksa kemal kılıcdaroğlu gömleği giydi bilemedim her iki gömleği giymişe benziyor

Avatar
Zeki Birbilen 2019-06-11 17:35:17

kemalist gömlek, avrupa birliği gömleğinden çok daha iyidir diye düşünüyorlar da onun için...

Avatar
vatandaş 2019-06-13 15:43:09

merhum erbakanı yargılayanları aday koy hdp kanka ol chp yoldaşın olsun sonra çık milli görüşten bahset hala saadetten dem vuranlar hala nasıl saadet der

Avatar
Saadet =munafiklar munafiklar toplulugu 2019-06-11 18:18:28

Saadet =munafiklar munafiklar toplulugu

Misafir Avatar
Bilgi adlı kişi 2019-06-13 21:19:20 @Saadet =munafiklar munafiklar toplulugu

Doğrular söylenince aynaya bak oluyor zamanında başörtülü dindar olanları okula resmi yere alinamadigi anlari unutan saadet şimdi bu alçaklığı müslümanlara yapanlarla kolkola geziyor milli goruscuysen ne işin var o toplulukla. devletin camlicaya cami yaptırıyor dırar mescidine benzetiyor birde o cami dolsun aniririm diyor Allah kendi ayetinde mescidlerle camilerle ilgili ne diyor .nasil milli gorusculuk bu. şimdi senin gorusundekiler nasil bir tarafta olduklarına (O aynaya baksinlar)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilgi 2019-06-11 23:11:30 @Saadet =munafiklar munafiklar toplulugu

tam da aynaya bakıp kendini tarif etmişsin gibi.. değil mi?

Beğenmedim! (3)