Torba teklif TBMM'ye sunuldu!

AK Parti Grup Başkanvekili Muş, "15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden hatalı geçişlerin cezalarının affını da öngören teklifi TBMM Başkanlığına sunduk" dedi.

Torba teklif TBMM'ye sunuldu!

AK Parti Grup Başkanvekili Muş, "15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden hatalı geçişlerin cezalarının affını da öngören teklifi TBMM Başkanlığına sunduk" dedi.

17 Mayıs 2019 Cuma 20:30
Torba teklif TBMM'ye sunuldu!
banner310

AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, '15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden hatalı geçişlerin cezalarının affını da öngören teklifi TBMM Başkanlığına sunduk.' dedi.

Muş, Meclise sundukları kanun teklifinin detaylarını paylaştı. 

Bazı alanlarda değişiklik öngören kanun teklifinin 20 maddeden oluştuğunu belirten Muş, 'Teklifte, toplumda beklenti oluşturan belli başlı önemli konular var. Milletimizin ihtiyaç duyduğu bazı alanlarda düzenlemeler yapıyoruz' diye konuştu.

GALATA ÜNİVERSİTESİ KURULUYOR

Teklifle 'İstanbul Galata Üniversitesi' adında yeni bir üniversite kurulacağını anlatan Muş, kanun teklifinde, Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu personelinin disiplin hükümlerine ilişkin değişiklik öngören maddenin de yer alacağını bildirdi.

Kömür madenciliğine ilişkin bir destek mekanizması olduğunu hatırlatan Muş, 'Teklifle, fiyat düştükçe bu destek mekanizması artacak. Bu destek mekanizması, fiyatların yüksekliğine göre otomatik bir şekilde sağlanacak desteği ayarlayacak. Uluslararası ya da Türkiye'deki piyasalarda kömür fiyatlarının düşüşüne bağlı olarak destek oranımız artacak.' ifadelerini kullandı.

HURDA ARAÇ TEŞVİKİ 15 BİN LİRAYA ÇIKIYOR

Hurda araçta ÖTV indiriminin 10 bin liradan 15 bin liraya çıkarılmasını teklif ettiklerini belirten Muş, şunları söyledi:

'15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden hatalı geçişlerin cezalarının affını da öngören teklifi TBMM Başkanlığına sunduk. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden yapılan geçişlerde, oradaki uygulamalardan kaynaklı hatalardan dolayı sürücülerin yaptığı geçişlerden kaynaklanan cezalar vardı. O cezaların da affına yönelik bir düzenlememiz teklifimiz içinde bulunmaktadır. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden yapılan hatalı geçişlerin, kanun yürürlüğe girdiği tarih itibarıyla affedilmesini teklif ediyoruz.'

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Enver 2019-05-18 08:55:50

bu ülkede sanki üniversite yokmuş gibi mantar gibi üniversite açmak neyi sağlayacak.iş yok,imkan yok binlerce üniversite mezunu ve gereksiz bir çok bölüm mezunu işsiz.asıl gereksiz üniversiteler ve bölümler kapatılıp eğitimin kaliteli nasıl yapılabilir planları yapılmalı.örgün eğitimde bilinen birçok boşluklar var,onları telafi edilmeli.açık öğretim de gereksiz ve boş bir diploma gibi.sadece 657 ve birçok kurumda sadece diploma olarak görülüp bir çok kurumda değer bile vermiyor.?ayrıca ülkede asıl sorun 13 yıllık zorunlu eğitimin neden olduğu ara iş gücünün bittiği,bir çok mesleğin artık eleman bulamadığı sorun çözülmeli.13 yıllık zorunlu eğitim iptal edilmeli ilk 4 sonrası serbest olmalı ve 3 yılla da sınırlı olmalıdır.

Avatar
memur 2019-05-17 20:53:38

sakın gariban memurların şerefsiz vatan haini müfettiş ,müftü lerden aldıkları haksız disiplin cezaların kaldırmayın ,habire zengin kodamanlara kıyak geçin

Avatar
abreg 2019-05-18 14:46:06

eğitim güzel bir şey kesinlikle karşı değilim ama üniversitenin yapılacağı parayla bir fabrika kurulsa daha iyi olurdu imalat yok fabrika yok kesinlikle fabrikalar kurmak lazım

Avatar
çilekeş 2019-05-17 23:39:20

ben kinama cezasi aldim ama usulsüz ceza aldim bi̇r memur di̇si̇pli̇n cezasi alacaği zaman savun veri̇rse savunma verdi̇kten sonra 15 gün i̇çeri̇si̇nde cezasi veri̇li̇r ama ben savunmami verdi̇m müftülük cezami 15 gün i̇çeri̇si̇nde vermedi̇ i̇ki̇ ay geçti̇kten sonra benden bi̇r savunma daha i̇stedi̇ savunmami verdi̇m bana kinama cezasi verdi̇ler mahkemeye gi̇tti̇m ama haki̇m fetocu olduğu i̇çi̇n cezayi beni̇m aleyhi̇me verdi̇ sendi̇kada hakkimi savunmadi memurlarin di̇si̇pli̇n cezasini kaldirilmasini yetki̇li̇lere arz edi̇yorum saygilarimla

Avatar
Memur 2019-05-20 03:11:57

Bizim üniversite ye girmemek gibi bi sıkıntımız yok ki bizim sorunumuz iş iş iş iş bir milletin eğitim seviyesi okullar la ölçülseydi.......!! İnsanlar okulu bitirdikten sonra iş bulamıyor. Herkes ulama olsa ne yazar cep delik cepken delik

Avatar
Mağdur 2019-05-21 02:29:40

Verilen kinama uyarı vb için teklif verin.bu mağduriyet giderilsin. Artık nezaman gereken adımı atacaksiniz dört gözle bekliyoruz.bu sese kulak verin

Avatar
Enver 2019-05-22 08:39:45

ülkemizde asla bu kadar üniversiteye ihtiyaç yoktur. ülkemizin kaliteli, doğru, bilinçli eğitimciye ve eğitilecek doğru insana ihtiyaç vardır. ayrıca devletimiz bu kadar üniversiteye sunduğu desteklerin karşılığında gariban vatandaşa hiç bir katkısı da yoktur. özel üniversitelere yoksul okumamak işteyen kaliteli insanlara malesef yer verilmiyor. bu üniversitelerden burs almak ve burslu okuyabilmek için ileri sürülen şartlar bir yerde garibanın önüne engel. eğitim burslu ama malzeme,yurt ve benzeri diğer giderler öğrenciye ait, işte yoksul öğrenci sadece yemek ve yurt,barınma ihtiyaçlarını kendi karşılayacak olunca oraya gidemiyor. ama devletimiz bir çok araziyi bunlara tahsis edip kullanımlarına sunuyor yazık değil mi.?

Misafir Avatar
pirifani 2019-05-22 15:13:29 @Enver

bence de universiteye gerek yoktur.bilhassa tip fakulteleri acilen kapatilmalidir. cubbeli nin pazarladigi corek otu butun dertlere sifadir.okunmus corek otu vs uretip dunyaya ihrac edebiliriz.uzerlerine ozel salavatlar okundugu icin cinliler bizim corek otlarimizi taklid de edemezler. zaten universitelerde okutulan derslerin cogu peygamberimizin sav sunnetlerinde sav de yoktur.neymis antroploji sosyoloji astronomi internet teknolojisi var mi bunlarin karsiligi buhari ve muslumde? bular kulliyen bidattir. bakmayin siz cubbelinin tv kanali olduguna ve cep telefonu kullanip internetten yararlandigina o bu bidatlari hep sizin iyiliginiz icin isliyordur.nasil olsa ruyasinda kendisine ne mutlu olacagi bildirilmistir.en iyisi ilkokullari da kapatin gitsin.eskiden ilk okul mu vardi hem kiz cocuklari okuyup da ne olacak?erkelerin de okumasi aslen zararlidir gazete okuyup dunyada neler oldugunu ogrenirler osmanli bunlarin yuzunden yikilmadi mi?erek adam savasir devlet kasasini ganimetlerle dold

Beğenmedim! (5)
Avatar
pirifani 2019-05-22 15:54:28

dunyada kac universite var? bunlarin ulkelere gore dagilimi nedir? internette kisa bir aratirma yaptim ilginc neticelere ulastim azarbeycan gurcistan ermenistan ve bulgaristan gibi nufusu az ulkelerin kisi basina dusen egitim kurumlari ulkemizden oldukca fazal.benzer bir durum iran icin soz konusu turkiyeden kat be kat fazla.sayisal olarak liderlik hindistanda 8000 civarinda sonra abd 5000 civarinda kurumla hindistani takib ediyor.muhtemelen her birinin yuksek egitim kurumlarinin toplam sayisi tum islam ulkelerinin toplamindan birkac kat daha fazladir. ayrica egitim kalitesi de ayri bir arastirma konusudur. universitlerin acilmasi gelenekci kesimleri rahatsiz ettigi dogrudur.insanlar dunyanin baligin okuzun sirtinda olmadigini ogrendikce dunyanin duz olmadigini ve sabit de olmadigini ogrendikce geleneksel anlayisi hakiki islam zannedip dinden uzaklasmalarini onlamek icin dinin aslina donmektense insanlarin egitimini kisitlamayi care olarak goren zihniyete lanet olsun.

Misafir Avatar
pirifani 2019-05-24 14:28:18 @pirifani

nufus kiyaslamasi yapalim 1.5 milyarlik islam alemi ile 300 milyonluk abdyi mi karsilastiralim 80 milyonluk turkiye ile 2 milyonluk ermenistani mi karsilastiralim. siz galiba hayal aleminde yasiyorsiniz.meselelerimizi gormek ve care aramak zorundayiz.egitimdeki eksiklerimiz zorunlu egitimin daha da asagiya cekilmesiyle degil daha da agirlastirilmasiyla asilabilir.mesela cumartesi gunleri tam gun egitim. gnde 12 veya 15 saat egitim.ders cesitlerinin cogaltilmasi.felsefe dunya tarihi dinler tarihi gibi dersler eklenmesi.spor egitimi.satranc dama arimaa tafl go gibi oyunlarin tesvik ve ogretilmesi gibi.baskan olimpiyatlari istanbulda yapalim diye ortaya cikti da nufus sayisina yakismayacak sayida madalya alan bir ulke olarak yuzumuz kizarmadi.yaz baba parasiyla okuyup universiteyi bitirene kadar hic bir iste calismamis insanlar niye is bulamadiklari icin sikayet ediyorlar?batida herkes mezun oldugu bransta is bulabiliyor mi saniyosiniz?memur olmak icin tahsil yaparlarsa baska.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Enver 2019-05-24 11:24:16 @pirifani

sözde araştırma yapılmış.bizim dinimiz ilime,bilime,gelişmeye engel olmadığını bilenlerdeniz.o ülkelerdeki eğitim veren üniversiteleri araştırdığın kadar bir de nüfus kıyaslaması yapabilsen ne olur.o ülkelerde kimse zorla eğitime gönderilmiyor herhalde,dinimize de değerlerimize de ancak dışındakiler saldırabilir,kişilerin hatası,yanlışını dine mal edip saldıranların hangi zihniyeti temsil ettiğini de tüm okurlara bırakıyorum.

Beğenmedim! (0)