Yasin okuyarak oy alan İmamoğlu ve ekibi, İBB logosundaki cami figürünü kaldırdı

Göreve geldiği günden beri skandallarla adını duyuran Ekrem İmamoğlu, bu kez de İBB TV logosundaki cami figürünü kaldırdı! Kaynak: İmamoğlu ve Ekibinin İBB Logosundaki Cami Figürüne de Tahammülü Yok!

Yasin okuyarak oy alan İmamoğlu ve ekibi, İBB logosundaki cami figürünü kaldırdı

Göreve geldiği günden beri skandallarla adını duyuran Ekrem İmamoğlu, bu kez de İBB TV logosundaki cami figürünü kaldırdı! Kaynak: İmamoğlu ve Ekibinin İBB Logosundaki Cami Figürüne de Tahammülü Yok!

10 Eylül 2019 Salı 23:52
Yasin okuyarak oy alan İmamoğlu ve ekibi, İBB logosundaki cami figürünü kaldırdı
banner310

Ekrem İmamoğlu ve saz arkadaşları skandallara imza atmaya devam ediyorlar.

İmamoğlu son olarak İBB TV'nin logosundaki cami figürünü kaldırarak bir skandala daha imza attı.

Seçim öncesi Eyüp Camii'de dua ederken fotoğrafları basına dağıtılan CHP'li İmamoğlu'nun seçim sonrası İBB TV'nin logosundaki cami figürünü kaldırması İslami değerlere duyduğu saygının ne ölçüde olduğunu göstermesi bakımından ibretamiz bir örnek.

Logodaki cami figürü yerine sapkın LGBT oluşumunu çağrıştıran renklerde bir figürün konulması da İmamoğlu'nun arkasındaki zihniyete diyet borcunu ödemeye devam ettiğinin göstergesi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sivâsi 2019-09-11 08:22:41

Kemâ tekunû yüvellâ aleyküm

Avatar
Sahi 2019-09-11 10:19:39

Onların felsefesi dini simgeleri siyasete alet etmemek...

Avatar
pırpır 2019-09-11 09:55:14

admin, baş sazcısı pirifani (piri-it) ve avaneleri.imamoğlunu ve avanelerini lut kavminin atıkları diye aşağılamanızı ve tekfir etmenizi bekliyoruz.
ADMİNİN YORUMU: TASAVVUF/TARİKAT AHLAKINI MİLLETİN GÖRMESİ İÇİN YAYINLIYORUZ YORUMUNUZU. İŞTE TASAVVUF AHLAKI BU. PIRPIR DENEN İT, HERKESİ KENDİN GİBİ İT GÖRME. GELELİM İKİNCİ CÜMLENE... TEKFİR SİZİN İŞİNİZ... ADAMIN KALBİNİ YARIP BAKMADIK MÜSLÜMAN MI KAFİR Mİ. BİZ TEMKİNLİ OLMAKLA VAZİFELİYİZ TARİKATÇILAR GİBİ TEKFİR ETMEKLE DEĞİL

Misafir Avatar
pirifani 2019-09-15 19:18:52 @pırpır

sayin pirpir siz herkesi kendiniz gibi onun bunun sazcisi olarak goruyorsaniz ben ne yapabilirim?kimsenin sazcisi degilim.tasavvufun ve tarikatlarin tartisildigi ve yazilarimin sansurlenmeden yayinlandigi ve siteye girisim engellenmedigi icin elimden geldigince insanlari uyarmaya calisiyorum.imamoglu ve chpnin tekfirine gelince once gozumuzdeki mertegi temizleyip ondan sonra baskasinin gozune kacmis tozla ilgilenmemiz daha dogru degil mi?muhammed esittir Allah diyenler, kainat imamligina soyunanlar,kainatin tasarrufu bana verildi diyenler,bediuzzaman sahibuzzaman mursidi kamil kutub gavs fenafillah vuslat gibi sapik ve haddi asan laflari eden bozuk itikat sahipleri chp liler mi? bu laflarin bizi ataturk yaratti demekten farki nedir?tarikat ehli ve tasavvufculari tekfir etmeyecegim de kimi tekfir edecegim?vahyi cebraile perde arkasindan hz muhammed veriyormus diyeni musluman alim bileni tekfir etmesek bizim imanimiz ne olur?

Beğenmedim! (0)
Avatar
trabzoni 2019-09-11 10:58:11

cami logosunu savunan , din iman edebiyatı yapan ama Allahın haramlarını ab için helal yapan , soygun ve yolsuzlukları belgelenenlerede bir kaç çift lafımız olsun ki samimi olduğumuz ortaya çıksın

Avatar
ELBİSTAN 2019-09-12 06:13:41

Nasıl bir haber sitesisin sanki kavga için habercilik yapıyorsun

Avatar
Ube 2019-09-12 21:12:32

*...çok şey değişti. Peki, CHP de değişti mi?*

*Hiç olur mu öyle şey. CHP değişir mi? O bildiğiniz gibi yine Kur’an düşmanı, Kur’an kursu düşmanı, İHL düşmanı, kutsal düşmanı.*

*Bu düşmanlığın temelinde millet düşmanlığı yatıyor. CHP?nin Milli Şef’i İnönü’nün savaş yıllarında Bursa dönüşü kurmaylarını toplayıp söylediği şu “sözü tarih kaydetmiş bulunuyor: “…dikkat edin”, dedim, “millet düşmanınızdır.”*

*Sağcı olsun, yağcı olsun… Solcu olsun, faşist olsun… Türkiye’nin partisi olup da Kur’an’a düşman olmak mümkün mü? CHP’liler çıkıp diyebilirler ki “Yok efendim, biz Kur’an’a değil, Kur’an kursuna karşıyız.” Nedeni mi? Nedeni iki şey olabilir: Birincisi cehalet, ikincisi yobazlık.*

https://mustafaislamoglu.com/chpnin-akli-basinda-mi/

Avatar
Hay 2019-09-15 16:14:00