Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bozeren 2019-12-10 22:44:17

işte bu! aynen öyle! biz halk olarak bunu söyleyip buna inanıyoruz, alimler ulemalar ise yolu yokuşa sürüyor.

Avatar
Safa 2019-12-10 23:17:12

i̇şte bu ilim adamını sülocu cübbeli menzil ve ışıkçıların hatırına harcadık hayırlı olsun! görmez hoca kalitesinde kaç kişi kaldı. bakalım kaç tanesini daha bunların hatırına harcayacağız.

Avatar
adam gibi adamdın be görmez 2019-12-11 00:05:12

ali erbaştan sonra seni daha çok anıyor ve anlıyoruz. dinihaber çok uyardı da biz sandık ki haber kaynakları kesildi de yırtınıyorlar. dinihaber haklı çıktı gerçekten diyanete operasyon yapılmış ve siz harbi başkan mışsınız harbiden bilgi abidesi imişsiniz.

Misafir Avatar
müftü ibrahim 2019-12-11 00:11:57 @adam gibi adamdın be görmez

katılıyorum arkadaşa, dinihaber net olarak fotoğrafı ortaya koydu. adam olanı övdü adam olmayanı yerdi. hata yapanın reklamını yapıp kahramanlaştırmadı havuz medyası gibi. helal olsun kapatıldınız ama fetöcü karşıında dik durdunuz. herkes size şerefli diyor. sendikaları da gördük müftüleri de diyanet merkez çalışanlarını da. bir siz dik durdunuz. kapatılsanız da dava açılsa da helal olsun size, adamsınız bee adam.

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirifani 2019-12-11 00:06:05

hadis metodolojisiyle ilgili kitabi ingilizceye tercume edilmis sevindim ve tavsiye ettim. maalesef kitab turkiyede basildigi icin hem pahali olacak hem de ulsulararasi dagitimda basarisiz olacak. mesela abd de amana, kazi gibi yayinevlernde basilsaydi hem daha ucuz hem de cok genis kitlelere ulasabilirdi.hatta malezyada bile basilsaydi cok daha iyi olurdu.aslinda amazonun create sapace ve kindle programlarina verilirse dunyanin dort bir yanina ulasabilirdi.yayin politikasindaki hatalar sebebiyle ingilizceye cevrilmis bazi kitablarimiz ziyan oluyor.mesela sinasi gunduzun hristiyanligin mimar pavlus bunlardan biri.

Misafir Avatar
ali köse 2019-12-11 22:53:31 @pirifani

utanmadan çıkmı şiş bide konuşuyor adı üstünde görmez kaç sene görmezden geldinşimdi utanmadan konuşuyor amaç yedikleri azgrldi kitap satmak lazım bazı yagcılara

Beğenmedim! (2)
Avatar
murtaza kurt 2019-12-13 16:59:55

bu zat doğru söylemiyor , kutsal kitaplar peygamberlerden hareketle oluşturulmuştur ,

Avatar