Gavs ve Kutuplardan vefasızlık! Süleymancı yurdu TOMA'larla yıkıldı

İstanbul Kağıthane'de riskli olduğu tespit edilen, Süleymancılara ait yurt binasının yıkımına Kağıthane Belediyesi ekiplerince başlandı. Yıkıma tepki gösteren dernek üyeleri, tekbirler getirerek binanın yıkılmasını önlemeye çalıştı.

Gavs ve Kutuplardan vefasızlık! Süleymancı yurdu TOMA'larla yıkıldı

İstanbul Kağıthane'de riskli olduğu tespit edilen, Süleymancılara ait yurt binasının yıkımına Kağıthane Belediyesi ekiplerince başlandı. Yıkıma tepki gösteren dernek üyeleri, tekbirler getirerek binanın yıkılmasını önlemeye çalıştı.

31 Ekim 2019 Perşembe 22:08
Gavs ve Kutuplardan vefasızlık! Süleymancı yurdu TOMA'larla yıkıldı
banner310

DİNİHABER.COM / ANALİZ

Gavs, kutup, ve mürşitlerin gaybı bildiği, tasavvufa düşman olanlara azap, köle olanlara nimetler yağdıracağına inandırarak mürid toplayan tasavvuf erbabının bir yalanı daha bu gün ortaya çıktı.

Süleymancıların yurduna çıkan yıkım  kararından, yurt yönetiminin dahi haberinin olmaması kamuoyunda tarikatçıların yücelttiği mürşitlerin yalan ve hayal ürünü varlıklar olduğuna dair kanaatleri pekiştirdi. 


Süleymancı hocaların, Süleyman Hilmi Tunahan'ın ölmesine rağmen tasarrufta bulunduğu, kendilerini gördüğü ve koruduğu yalanıyla kendilerine emanet edilen körpe çocukları moralize ettiği biliniyor. Cemaatin ikinci yıkılan yurdu için belediye, kaymakamlıktan içişleri bakanlığına kadar bir çok yazışma yapıp yıkım ekibini kapıya dikerken Süleyman Hilmi Tunahan dahil Süleymancıların gavs ve kutuplarının olan bitenden habersiz hali dikkat çekti. 

Kamuoyu haklı olarak Süleymancılar dahil tarikat erbabına, "Belediye'nin farkettiği çürük binayı Gavs ve Kutupların nasıl farkedemediğini, belediyenin yıkıma gelmesine rağmen neden engel olmadıkları, yöneticilere haber verip neden tedbir alamadıklarını" soruyor.

HRİSTİYANLIĞIN DİN ADAMI HİYERARŞİSİ

Bilindiği gibi tasavvuf batıl dininde dünyada tek bir gavs ve gavsı da seçen birçok kutup bulunuyor. Gavs ve kutupların varlığı, Kur'an'a aykırı iken Yunan Çok Tanrılı Dinlerine benzer seçim şekilleri, İslamla ilgisi olmayan İngiliz ajanı İmamı Rabbani'nin mektubatında ayrıntılı olarak anlatılıyor. İmamı Rabbani'ye göre dünya Gavs ve Kutuplarca idare edilirken bir kimsenin hidayete dahi ermesi bu hayali varlıklarca gerçekleşiyor.

Bir noktada Gavs ve Kutuplar, Allah'ın tasarruf yetkisine ortak oğul/yavru ilahçıklar oluyor. Aslına bakarsanız tasavvuf erbabının büyük büyük mürşitleri, Müslüman takkesi giymiş birer papaz. Eserlerine bakıldığında tamamının Hristiyanlık, Yahudilik karışımı bir din algısına sahip oldukları ama Kur'an'dan haberdar olmadıkları görülür.

Hristiyanlıktaki;

Oğul Allah/Hz İsa'nın karşılığı Gavs
Ruhu'l-Kudüs/Cebrail'in karşılığı rabıta yapılan ölmüş tarikat büyüklerinin ruhları,

Aziz ve Azizelerin karşılığı Kutuplar,
Kardinallerin karşılığı mürşitler,

Papazların karşılığı da tarikatlardaki vekillerdir.  

Görüldüğü gibi Hristiyanlar, kendi din adamı sistemini isim değişikliği ile aynen İslam toplumuna tasavvuf adı altında zerketmişlerdir.

Oysa Kur'an'da din adamı sınıfı olmayıp "Bilenler ve bilmeyenler"(Zümer, 9.ayet) şeklinde iki sınıf karşımıza çıkmaktadır. Yine Allah, savaşa çıkıldığında topluma dini/ilmi anlatacak bazı kimselerin arkada kalıp bu konuyla meşgul olmasını tavsiye etmektedir. (Tevbe, 122.ayet) Diğer taraftan Allah, takva sahibi olarak kitabına en güzel şekilde uyanları ayırmış ama bunun bilgisinin kendi katında ve bilgisi dahilinde olduğunu belirtmiştir. Yani tasavvuftaki din adamı sınıfının İslam ile uzaktan yakından en ufak alakası bulunmamaktadır. Maalesef Kur'an'dan habersiz olduğu için tasavvuf erbabı kendi ve din adamlarının yanlışlarını görememektedir.

İşte o yıkım haberi:

 İstanbul Kağıthane Belediyesi ekipleri, yıkım için sabah saatlerinde TOMA destekli polisler eşliğinde Çağlayan Mahallesi’nde bulunan Sadabad Öğrenci Yurdu’na geldi. Yurt binası içinde toplananlar, tekbir getirerek yıkımı engellemeye çalıştı. Polis ekipleri, direnen kalabalığa biber gazıyla müdahalede bulundu.

Vatandaşların bölgeden uzaklaştırılmasının ardından 5 katlı yurt binasının iş makinesiyle yıkımına başlandı.

BELEDiYE AÇIKLAMA YAPTI

Kağıthane Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Çağlayan Mahallesi’ndeki Sadabad Öğrenci Yurdu ve Lojman binasının risk tespiti için Kağıthane Kaymakamlığının talebi üzerine 31 Ocak 2017’de saha çalışmasının yapıldığı bildirildi. Açıklamada, yapının betonarme kısımlarından alınan numunelerden hazırlanan risk tespit raporuna göre, yurt ve lojman binasının “depreme karşı statik yönden tehlikeli, can ve mal güvenliği açısından riskli” olduğunun belirlendiği kaydedildi.

Söz konusu alanda kalan kişilerin, 2017 yılında bu rapora yaptığı itirazın da Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca reddedildiği belirtilen açıklamada, “Bugün yıkımı gerçekleştirilen yurt ve lojman binasının bulunduğu alan, 1979 yılında hazine arazisi üzerine kaçak olarak ruhsatsız ve izinsiz olarak yapılmıştır. Arazinin mülkiyet sahibi Hazine’dir” denildi.

DERNEKTEN AÇIKLAMA GELDi: BİLDİRİM YAPILMADI

Sadabat Eğitime Hizmet ve Kültür Derneği’nden yapılan açıklamada ise yıkım kararı için bildirimde bulunulmadığı ileri sürüldü. Açıklamada “Buna gerekçe olarak da binanın eski ve yıpranmışlığı ifade edilmektedir. Halbuki belediye tarafından kabul edilen sertifikalı kuruluşlarca verilen raporlara göre binamız sağlamdır. Bu rapor dikkate alınmayıp her türlü hukuk ve usulün dışına çıkılarak 59 öğrenci ve personelimizin alelacele tahliyesi ve binanın yıkılması tamamen hukuk tanımazlıktır.” ifadelerine yer verildi.

SÜLEYMANCILAR CEMAATİNE YAKIN BİR DERNEK

Sadabat Eğitime Hizmet ve Kültür Derneği, kamuoyunda ‘Süleymancılar’ olarak bilinen dini grubuna yakınlığıyla biliniyor.

İYİ PARTİLİLER SÜLEYMANCILARI KIŞKIRTAN AÇIKLAMA YAPTI

Kağıthane'deki yurt yıkımını fırsata çevirmeye çalışan muhalefet, iktidarın Süleymancılara savaş açtığını iddia ederek sosyal medyada algı operasyonu yürütmeye başladı. Bilindiği üzere Süleymancılar Cemaati, seçimlerde İYİ Parti'yi desteklemişti. Özellikle İYİ Parti'nin önde gelen bazı isimler, iktidarın cemaati cezanlandırdığını iddia etti. İddiların dile getiren isimlerin başında İYİ Parti Adana Milletvekili İsmail Koncuk yer aldı. İsmail Koncuk, İYİ Parti yönetiminden muhatap alınmadığı için istifa etmişti. 

Son Güncelleme: 01.11.2019 16:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2019-11-01 00:01:55

Sitenin adı dini haber. Com adınızı değişin ahmak adamlar. İmam ı Rabbani ye ing ajanı diyecek kadar alçalmışsınız. Yok üstadları haber vermiyor da yok yıkıma engel olmamışlar da. Sizin imanınıza tükürürsün dünya. Ahmaklar, yeryüzünde zülüm almış başını gidiyor Allah bu zalimleri dilese helak eder niye etmiyor ilim erbabına sor kur an dan öğren sizin gibileri Allah avc tez zamanda bildiği gibi yapsın amin

Misafir Avatar
Safa 2019-11-01 01:15:06 @Mehmet

mehmet kardeş ben eskiden böyle zatların isimlerini duyunca saygın kabul ederdim. meğer bu ön ekler ve son sözler meğerse boşmuş. şöyle: falanca ks hazretleri vb. gibi. şimdi anlıyorum ki herkes peşinden gittiği kişileri yüceltip uçuruyormuş meğer. bence sende kendini şuna buna mahküm etme ilerde anlayınca pişman olursun. i̇ş işten geçer. kimseyi kutsama kimseyede hakaret etme sana tavsiyem kurana dön ve rasülullahın yoluna gir yeter. onu örnek al. çünkü o nun ahlakı kurandı.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
mehmet denen akılsız 2019-11-01 00:41:43 @Mehmet

kuyruğunuz kapıya kısılınca ne güzel ciyak ciyak ötüyorsunuz. imam hatiplere odun eşşek derken çıkıp süleymancılara, diyanete ilahiyatçılara saldırırken tarikatçılara bir kez çıkıp gavurlar dururken müslümanlarla niye uğraşıyorsunuz demedin değil mi. mehmet görmeze, mustafa islamoğluna, mustafa öztürke, mehmet okuyana sair ilahiyatçılara saldırılırken de bir kez olsun aklına gelmedi bu cümleler değil mi. ama müşrik imamı rabbaniye laf edilince onuruna dokundu. gir de bak bu sitede imamı rabbani denen şerefsiz, müslüman mı kafir mi anla. gir bak oku sonra konuş

Beğenmedim! (24)
Avatar
Anti şia.anti vehhabi 2019-11-01 06:53:22

Bu site mustafa isyanoglunu mehmet okumayani sait camlica gibi... İran menseili bu ajanlari savunacak kadar zavalli. Allah dostlarina hakaret edip dalga gececek kadar alcak...Din kisvesi altinda haber diye yutturdugun yuzlerce yalanin var lafin kisasi.CAHILLE EDERSEN MUHABBET DÖNERSIN MERKEBE. ALIMLE EDERSEN MUHABBET ERERSIN MERTEBE...

Misafir Avatar
Safa 2019-11-01 17:19:56 @Anti şia.anti vehhabi

anti şia anti vehhabi rumuzuyla yazan kişi. önerim şu: " yorumunda yazdığın şahıslar iran ajanı ise Allah onların belasını versin değilse Allah senin belanı versin " desem amin dermisin ?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 14:11:27 @Anti şia.anti vehhabi

devam edelim.kendisine her turlu insan ustu peygamber ustu yetki ve sifat yakistirilan tunalinin haklarinda buyuk laflar ettigi talebelerinin pek cogunun tu kaka edildigini goruyor ve duyuyoriz.bir zamana kadar met ede ede bitiremedikleri hocalara zaman geliyor selam verilmesini bile yasaklayabiliyorlar.demek ki tunali hata etmis de haberleri yokmis.bir tarafta hic bir yazilarini okumadiklari halde bilir bilmez iftiralarla saldirdiklari ilim ve fikir adamalri diger tarafta tunalinin en has talebeleri!!! bunlarin kitablarinin kapagina islamoglu abduh mevdudi kapagi koyup ellerine verseniz her sayfada kirk hata arar bulurlar.karsitlarinin kitablarina da kendi hocalarinin ismini koysaniz ove ove bitirmezler nihayetinde bunlar ilmi adami degil filim adamidirlar.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 14:05:21 @Anti şia.anti vehhabi

devam edelim bu cemaat da digerleri gibi islerine gelmeyen ve kendilerini korkutan her sahis ve kuruma karsi ta bastan beri iftira ve karalama kampanyasi icinde olmuslardir.ilk baslarda imam hatibler diyanet abduh afgani vahabiler selefiler sonralari y n ozturk simdi islamoglu vs.ancak cemaatin kafasina bunlar hakkinda yalan yanlis bilgileri dolduran sozde hocaciklarindan hic birinin de bu iftiranin en adisini yaptiklari kisilerin acip da birkac kitabini okuyanina rastlayamazsiniz.abduhu kotulerler ama abduhun bir sayfa yazisini okumamaislardir.ve digerleri icin de aynisidir.fetoye olan dusmanliklari kendilerine en buyuk rakib olmalarindandir yoksa diger sebebleri taktiklari yoktur.hic bir meselede tutarli olmadiklari gibi bu meselede de tutarli olamazlar.siyasetteki savrulmalari ise kendilerini en cok gulunc duruma dusuren konulardan biridir..devam edecek.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 09:27:08 @Anti şia.anti vehhabi

suleymancilar niye boyle ahmaktir? sii olmayana sii vahabbi olmayana vahabi demek dangalakligini neden marifet sayarlar?birini elestirecekseniz yazdiklari ve soylediklerini temel alarak elestirebilirsiniz,bunu yaparken de cimbizlama veya sozu baglamindan koparmadan elestirdiginiz kisinin goruslerini carpitmadan yaparsiniz.ilim ahlaki bunu gerektirir ama sizden bunu beklemek cok fazla hayalperest olmayi gerktirir.zira siz ahalksiz olmak icin egitildiniz,vicdansiz ve akilsiz olmak icin egitildiniz.ruhsuz ve hissiz robotlar olarak piyasaya suruldunuz. sizinle ilgili tayyar altikulacin soylediklerine bira zkulak verin hayatini ve tecrubelrini anlattgi uc ciltlik kitabinda tunaliyla ilgili sehadetini de okuyun.oykle kafanizi kuma gomerek her seyi biz biliyoruz diyerek kendinizi kandirmayin.unutmayin balik bastan kokar.imami rqabbani sahi naksibendi gucdivani tunali kacar kokmus baligin baslaridir.sahih fitrat sahibi herkesin midesini bulandirirlar

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Melike 2019-11-01 07:46:16 @Anti şia.anti vehhabi

utanmadan millete iftira atıyor sonra da cahilliğinle haddini bilmeyip bir de millete eşşek diyorsun. bir yazıya bir yorumuna baktım da sen daha çok eşeğe benziyordun. tarikat ve tasavvuf ahlakın ortada. imamı rabbaninin veledi olmasan böyle iftiralarda da bulunmazdın. kur'an kursunda öğreticiyim. en çok zorlandığımız öğrenciler tarikatlardan gelenler. neden mi? her tarafları bidat ve hurafe

Beğenmedim! (5)
Avatar
Hckmz 2019-11-01 05:09:29

Kerhaneler meyhaneler kalsin siz kuran kurslarini yıkın tabi.sizi daha ne depremler seller bekliyor

Misafir Avatar
RABBUL ALEMİN. 2019-11-02 17:00:33 @Hckmz

bu dünya elbette geli̇p geçer. onlar bi̇r yikar bi̇z bi̇n di̇ri̇li̇ri̇z. nereye kadar yiksinlar sözde müslümanlarmiş rafta kurani keri̇mler dururken o yurdu yiktiniz. unutma kağithane unutma. eceli̇ gelen köpek cami̇ duvarina i̇şermi̇ş. beni̇m hakkim onlara helal deği̇ldi̇r ahi̇rette 2 eli̇m on parmağim onlarin yakasindadir. onlarin o yurdu yiktiği gi̇bi̇ evleri̇de başlarina yikilicak. ruyalarina kadar gi̇ri̇cek o gül kokulu yavrulari bi̇ber gaziyla uyandirmak mi o bi̇ber gazinda boğulucaksiniz. ve bak gün geli̇cek bu konuşmayi unutmayin ki̇mi̇n ne olduğunu ki̇mi̇n doğru ki̇mi̇n yanliş olduğunu anliycaksiniz o zaman bu konuşam gelsi̇n akliniza. dişarda fi̇tne fesatin kol kola gezi̇p i̇nsanlarin sel gi̇bi̇ cehennemme aktiği şu zamanda varmi başka böyle Allah yolu gözleyen şahsi̇yyet soruyorum si̇ze? eğer cennete gi̇den tek bi̇r yol tek bi̇r geçi̇t varsa oda o yurtlarin kapisindan geçmekle başlar. zaman geç olmadan bunu anlamaniz di̇leği̇yle hayirli günleri̇ni̇z olsun...

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Safa 2019-11-02 00:13:50 @Hckmz

hckmz efendi. i̇smi kuran kursu olup fitne ocağı gibi çalışıyorsa elbette yıkılmalı. Allah kuranda mescidi dırarı yık diye efendimize emir veriyor. nedeni malum. fitne merkezi olmasından. ve dahi bu mescid yıkılmıştır.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Yunus 2019-11-01 08:41:52

Buradan dini habere sesleniyorum sizin dinle hiçbir alakanız yok yazıklar olsun size ve yandaşlarınıza sonunuz çok yakın

Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 11:39:16 @Yunus

sayin yunus buyuk zannettikerinin gaybi taslayan palavralari seni kesmemis olacak ki kalkmis burada kimin sonunun yakin oldugunu idda ediyorsun.biraz edepli olun yahu gaybi Allah bilir.kimin sonu yakin seni de ilgilendirmez.yakin veya gec sen onun bunun sonunu merak edcegine ne yapip edip tasavvufun islam dusmani bir ideoloji oldugunu ogren de kendini kurtar.evet bizim suleymancilik diniyle bir alakamiz yok zira suleymancilara ayet hadis okunursa ama abi boyle dedi diyerek rablerinin kim oldugunu belli ederler.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Ismail ekşi 2019-11-01 03:49:58

Hepsini yıkın. Çocuklara kuran öğretme bahanesiyle cumhuriyeti yıkma planları var.cia nin kontrolundeler.

Misafir Avatar
dereli 2019-11-03 23:00:25

Ansızın bir gece geliriz. Allahın kelamı öğretilen kurs yıkmaya geliriz.Allah sizin gibi zalimlerin hakkından gelir.Allah'ın belası kursu yılanların ve destekleyenler in üzerine olacak .biiznillah

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 11:57:53 @Ismail ekşi

devam edelim sayin neslihan 4-naqsibendilik ve rabita ferid aydin bu kitab eksikleri olmakla birlikte konuyla ilgili yeterli bilgi veriyor. 5-abdulaziz bayindirin iki kitabi var 6-fehmi ilkay cecenin imanlarina sirk bulastiranlar 7-ibrahim sarmisin tasavvuf ve islam 8-ercument ozkanin islam ve tasavvuf kitablarini ayrica anti tasavvuf yayinlarinin butun kiyablarini alip yavasca dusunerek okumnaizi tavsiye ederim.dindarlarin kandirilmasi her zaman sahit oldugumuz bir durumdur.sizin bagli oldugunuz cemaate karsi hissedip dusundukleriniz diger cemaat ve din mensublari da kendi cemaat ve dinleri hakkinda dusunup hissediyorlar bu ise koayca anlasilabilecegi gibi objektif bir bakis acisi deildir.kuran her konuda mihenk tasiniz olsun.unutmayin yalanla iman yan yanahic yakismiyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 11:49:54 @Ismail ekşi

sayin neslihan yalanla iman bir kalbde bulunmaz.insanlar icin meyhane kerhane ne kadar zararliysa suleymancilik dini de o kadar zararlidir.neticede ikisi de ateste bulusacaklardir.sizin zikir dediginiz zikir zannettiginiz seyler islam dinine ait ibadetlerden degildir.hepsi eksiksiz tasavvuf ve tarikatlarin uydurmasidir.islamda rabita hatmi hacegan hatmi kadiri evradi serif cevsen boncuk tesbih gibi uydurma ve sacamliklara yer yoktur.zikir kurandir.siz ise kkurani zikretmediginiz icin size adllah dostu denilen seytanlar musallat edilmistir.birkac kitab tavsiye edeyim.1- mehmet emin akin in bir tarikat seyhine mektup medarik yayinlari.kitab her ne kadar menzille ilgiliyse de elestiri alani suleymancilik dinini de kapsar.2-islamin pavluslari saadettin merdin ankara okulu yay bu kitab tasavvufa ait bircok mesele uzerinde duruyor iki cilttir.3-vahiyden kulture celalettin vatandas pinar yayinlari bu kitab dindeki dejenerasyonu tarihi sirayla incelemis tasavvuftan baska meselelerle de ilgilen

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Neslihan 2019-11-01 10:08:00

Zinanın serbest olduğu bu ülkede kuran kursu yıkımını destekleyen g. Zekelılar bu kadar uyarı alıyorsunuz rabbim den depremlerle yinede akıllanmıyorsunuz benim oğlumda bu cemaatte eğitim görüyor ve benim uzaktan yakından cemaatle bir ilgim yok ama eğitimlerine diyecek tek sözüm yok Allah bin kere razı olsun oğlum küçür yerine zikir çekiyor tercih meselesi ben senin kerhanene meyhanene karışıyormuyum sende benim kursuma karışamazsın kartallar et yer kargalar bok yer her zaman sinek boka konar siz gidin çöplüğünüzde oynayın ahmaklar

Beğenmedim! (7)
Avatar
mübarek 2019-11-01 09:55:28

gayet güzel olmuş, tespitler çok yerinde. yazıda ne güzel tespit yapılmış. gavs ve kutub inancının dinde olmadığı söylenmiş ve doğru. bu ehli sünnetçilerin neyin aklını yaşıyor anlamış değilim doğrusu.

Avatar
İbrahim sarışın 2019-11-01 13:31:12

Hangi zaman hükümetin yanında olmuş bu cemaat beter olsunlar bütün kursları yıkılsın Türkiye de ikinci feto zihniyeti bir cemaat

Misafir Avatar
Kaan 2019-11-02 05:57:47

Diyanet vahabi ve siyonistletin uşağıdır. İtikadı ve meshebi bozuk bir zümredir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Dürbünlü 2019-11-01 23:57:45

Süleymanlılar bu ülkede 100 yıldır var ve harıl harıl ehlisünnet inancına sahip,vatanına milletine bağlı nesiller yetiştirmekte oldugunu sayın Erdoğan da biliyor..kendiside çocukluğunda Kasımpaşa’daki kuran kursunda okumuştur,babası kursta bekçilik yapmışlardı annesi süleyman efendinin baglılarındandı,süleymanlılar islama gerçekten ıvazsız garazsız fi sebilillah hizmet eden bir cemaat,bende oralarda okudum,onların okutma modeli tamamen Osmanlı’nın medrese modalidir,fetöyle möteyle uzaktan yakından hiçbir ilgileri yoktur,suçları sadece akp’yi destelememeleridir..! Onunda haklı nedenleri olduğunu hiçbir akp seçmeni kesinlikle bilmiyorlar..çünkü 2002 yılında süleymanlılarla rte arasında yapılan görüşmelerde anlaşma sağlanamadığı için akp’ye destek verilmedi.o görüşmelerde süleymanlıların ehlisünnet dışı mezhepsiz kişilerin akp’nin kurucuları arasından çıkarılması istegini rte kabul etmemiştir.esas problem budur.akpli seçmenler bu konuyu kesinlikle bilmiyorlar.çünkü ne rte nede akp kurmayları bu konuda hiçbir açıklama yapmıyorlar.bu arada kagıthane kursunun yıkımının kesinlikle siyasi olduğunu belirtmek istiyorum.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Ayşe 2019-11-01 22:55:08

İmamı rabbaniden ne anlarsınız siz anca kızlara tayt başına sıkma örtünün gayrısı ne oldugu belli degil istese o mürşidi Allahın izni ile geri kafalılar tekrar yazıyorum Allahın izni ile haberi olur ammaa cehenneme kul hakkı ile girerken bütün bunları görenler şahit olsun diye rabbim izin verdi şahidiz yarabşahidiz kuranı kerimi yerlere attıklarına şahidiz siz ne anlarsınız bidatlardan gerçek ilmi ögrenmeye fırsatınız yok yazık yazık

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Fadime kazan 2019-11-01 22:53:17

imamı rabbani yazılarınıza baktım. şok oldum. bundan sonra asla asla kendi okumadığım kitabı ve yazarını övmeyeceğim. bu ne ya bu adam tam müşrik . dediğiniz gibi imamı rabbani tam bir papaz

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
lale çiçek 2019-11-01 22:51:29

güzel bir yazı. gerçekten düşündürücü. ezbelerini bozuyorsunuz bunların. anlamadğım dünyada bir gavs varmış. o da menzildeki okuma yazma bilmeyen hüzeyin mi ne o adammmış. adamın burnundaki sümükten haberi yok. bu adam mı allahın mülkünde tasarruf sahibi imiş. güldürmeyin adamı. eee mahmut ustaosmanoğlu ne oluyor . o da kutup mu oluyor. tam hayvanat bahçesi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kezban yeşil 2019-11-01 22:50:39

sağolun kardeşim var olun. biz kursta anlatsak laf oluyor. iyi ki varsınız. sizden başka böyle cesur çıkış yapan yok.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
fetöcü şeytana 2019-11-01 22:47:56

diyanet kurulduğu günden bu güne dinihaberlerin şu ümmete yaptığı iyiliği yapmadı. diyanet bir yana dinihaber bir yana. utanmadan bir de bu siteyi kapamaya yeltendiler. o şerefsiz fetöcü sizin tırnağınız etmez. islam adına ne ypamış fetoya köpeklik yapmak dışında. diyanette şu adama itiraz eden bir adam yokmuş. tuhh yüzlerine . hepsi çakal yalaka takımı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Abdul 2019-11-01 20:28:59

Bu site daha beter takiyeci mustafanın sayfası Hz Peygamber yetimdi sünnet se babanı öldür yetim kal, hz.ademin babası var, hz.haticeye iki kocadan arta kalan de daha nice saçma sapan şeyler...
ADMİNİN YORUMU: ZANNDA BULUNMAK HARAMDIR BİLİYORSUN. BU İDDİAN DOĞRUDA OLSA YANLIŞTA OLSA SEN ŞU AN ZANNDA BULUNUYORSUN. HEM ZANNDA BULUNUYORSUN HEM DE YUKARIDA YAZDIĞIN CÜMLEDE VATANDAŞIN MAKSADINI BİLE BİLE İFTİRA ATIYORSUN. BU DEDİĞİN SÖZLER NİHAYETİNDE BİR SÖYLEM ŞEKLİDİR. NE KÜFRE GÖTÜRÜR İNSANI NE İNKARA. SEN TARİKATÇILARININ SÖZLERİNE VE KİTAPLARINA BAK. HER TARAFI ŞİRK VE KÜFÜR DOLU. NEDEN ONLARI GÖRMEZ VE GÖRMEZDEN GELİRSİN.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Adem dlr 2019-11-01 19:51:53

İbrahim sarışın gavurluk damarlarına işlemiş hz Allah senin de diğerleri gibi belanı versinde gör gününü inşAllah

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Hasan 2019-11-01 14:39:42

Devir devir olalı buradaki münafıklar kadar münafığı bir arada görmemiştir.kafirler istemesede Allah nurunu tamamlayacaktır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
pirifani 2019-11-01 13:50:12 @İbrahim sarışın

feto olmasina fetodurlar da hatta fetodan bin beterdirler de kanunlara aykiri bir faaliyetleri olmadigi surece bu tip sapiklarla ugrasmak devletin isi degildir.isteyen istedigine inanir ve istedigi gibi yasar ve istedigini anlatir ve yayar.devleti bu meselelere cekersek neticede herkez zarar gorur ve toplumda huzur kalmaz.carsafli carsafini giyer,isteyen sakal birakir isteyen keser isteyen mini etegini giyer isteyen ataturk heykeli onunde saygi durusunda bulunur isteyen seyhine rabita eder.yanlislar konusunda insanlari uyarmak laik devletin degil biz muslumanlarin isidir.gerisi ucu gorunmeyen bir ucurumdur ki Allah muhafaza.

Beğenmedim! (2)
Avatar
alemdar 2019-11-01 16:48:32

süper tespit etmiş. ya şu menzilin gavsı neden haberdar etmemiş mümin kardeşlerini ki:)))

Misafir Avatar
çiğdem şeker 2019-11-01 22:18:39