Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Safa 2019-11-19 17:00:08

bu hozamızı tanımıyorum lakin sözlerine tamamıyle katılıyorum.

Avatar
pirifani 2019-11-19 17:40:35

mehmet emin akin in kandil geceleri ve bin yillik yailgi ile bir tarikat seyhine mektub isimli kitaplarini tavsiye ederim mutlaka okuyun. yazar selefi mesrep bir kisidir. tasavvufla ilgili kitabi kendisinin bir selefi olmasi sebebiyle tarikatcilarin tasavvuf inkarcisi diyerek gecistirebilecekleri bir durumda degildir.yani kisacasi tasavvufu ve tasavvufun palavralarini hadislerle ifsa ediyor.selefi olmasi sebebiyle nakli akla oncellemesi ve konulari uzatmasi sebebiyle bazi okuyuculara sikici gelse de okunmasi gereken calismalardir. benzer bir calisma suleymaniye vakfindan cikti risalei nura elestirel bir yaklasim mutlak tavsiye ederim.

Avatar
kemo 2020-01-05 16:50:10

tuhaf bir vücut dili ve mimikleri var. bunlar güncel tarikat saçmalıklarını malzeme yaparak 1400 yıllık tasavvuf tarihini silip atıyor ve karalıyorlar. bu günkü müslümanlara bakıp insanın islamı batıl görmesi gibi bu günkü tarikatlara bakıp tasavvufu karalamakta aynı. geçiniz. mir mir mir...

Avatar
ylmz 2020-01-17 10:20:49

bu dünyada kimin cennete gidip gitmeyeceğini bilin bir insan varmı sahtekarlar insanları nasıl kandırıyorlar hangi şeyhin cenneti garanti uyan müslüman

Avatar
vatandaş 2020-01-22 01:41:37

bu hoca hakkında şöyle haber de var: https://www.fetihmedya.com/mehmet-emin-akin-hoca-gozaltina-alindi-89525.html

Misafir Avatar
hilmi 2020-01-22 12:21:52 @vatandaş

kardeş tarikatçılar mehmet emin akını hizbullahçı, selefi, cihatçı deyip şikayet ettiler. gözaltına alınma nedeni bu. artık savcılık tarikatçıların bu türden şikayetlerini bildği için önceden vatandaş hakkında karakol araştırması yapılıyor sonra suçlu olduğu anlaşılırsa gözaltına alınıyor. diğer bir konuda mehmet akın teröristte olsa yahudi de olsa söylediği sözler doğru mu ona bak. doğruya doğru

Beğenmedim! (1)
Avatar
faruk 2019-12-14 11:51:45

hatibi tebrik ederim. müthiş bir demogoji! ve dahi çarpıtma. herkes kerameti kendinden menkul ulema!

Avatar
000 2020-01-30 14:18:04

hepsi yalan

Misafir Avatar
Safa 2020-02-13 17:55:45 @000

tasavvuf anlayışında gavs ve kutup anlayışı yok mu yani? açık yazmalısın 000

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murtaza 2020-02-15 13:28:07

bu insan psikolojisinden kaynaklanır her zaman somut şeyleri tercih eder ,

banner312